🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر نهاوند استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر نهاوند استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: کارشناسی که برای تعمیر لباسشویی مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در لباسشویی بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  2. سوال: آیا استفاده از لباسشویی در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: نیازمند است بعد از استفاده از یک برنامه لباسشویی، به مدت 15 دقیقه به لباسشویی استراحت داد.
  3. سوال: هزینه تعمیرات لباسشویی را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر لباسشویی را پرداخت نمایید.
  4. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی لباسشویی است؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند باعث خرابی برد لباسشویی بشود و باید از محافظ برق استفاده کرد.
  5. سوال: تمیز نشدن لباسها در لباسشویی به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: خرابی المنت که باعث گرم نشدن اب میشود، عدم استفاده از مایع مناسب،خرابی پمپ تخلیه ، برنامه نامناسب از علت های تمیز نشدن لباسها در لباسشویی می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18769.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

نسخه جهانی شیائومی می ۱۱ با قیمت پایه ۹۰۰ دلار به بازار عرضه می‌شود

شیائومی امروز با برگزاری یک رویداد خبری اعلام کرد که نسخه جهانی گوشی می ۱۱ شیائومی مجهز به چیپست اسنپدراگون ۸۸۸ با قیمت پایه ۷۴۹ یورو (۹۰۰ دلار) در دسترس کاربران قرار می گیرد. این ...

شیائومی امروز با برگزاری - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر نهاوند استان همدان - یک رویداد خبری اعلام کرد که نسخه جهانی گوشی می ۱۱ شیائومی مجهز به چیپست اسنپدراگون ۸۸۸ با قیمت پایه ۷۴۹ یورو (۹۰۰ دلار) در دسترس کاربران قرار می گیرد. این در حالی است که در - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر نهاوند استان همدان - واپسین روزهای ۲۰۲۰، می ۱۱ در چین به عنوان جدیدترین پرچمدار شیائومی با چیپست اسنپدراگون ۸۸۸ و حدود قیمت پایه ۶۵۰ دلار معرفی شده بود.

خبری از نمایشگر آبشاری یا شارژ بی‌سیم نیست و موبایل جدید نیز با - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر نهاوند استان همدان - مشخصاتی مشابه سری می به بازار عرضه می‌‌شود.

نسخه جهانی - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر نهاوند استان همدان - می ۱۱ شیائومی با نمایشگر ۶.۸ اینچی OLED با رزولوشن ۱۴۴۰ پیکسل و نرخ تازه - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر نهاوند استان همدان - سازی ۱۲۰ هرتز - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر نهاوند استان همدان - و حداکثر روشنایی ۱۵۰۰ نیت، مجهز به چیپست اسنپدراگون ۸۸۸ - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر نهاوند استان همدان - با قابلیت اتصال به شبکه 5G بوده و از رم ۸ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ یا - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر نهاوند استان همدان - ۲۵۶ گیگابایتی بهره می‌برد.

تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر نهاوند استان همدان

در پنل پشتی دستگاه، دوربین اصلی سه گانه شامل دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/1.85 و لرزشگیر اپتیکال است. دوربین دوم از نوع اولترا واید با رزولوشن ۱۳ مگاپیکسل و دریچه دیافراگم f/2.4 و زاویه دید ۱۲۳ درجه است. در - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر نهاوند استان همدان - نهایت دوربین سوم ۵ - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر نهاوند استان همدان - مگاپیکسلی از نوع ماکرو با دریچه دیافراگم. f/2.4 است. دوربین سلفی این پرچمدار ۲۰ مگاپیکسلی است که درون حفره نمایشگر قرار دارد.

نسخه جهانی می 11 از باتری ۴۶۰۰ میلی آمپر ساعتی، شارژ سیمی - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر نهاوند استان همدان - حداکثر تا ۵۵ وات و شارژ بی‌سیم حداکثر ۵۰ وات پشتیبانی می‌کند. این گوشی هوشمند همچنین از شارژ بی‌سیم معکوس تا ۱۰ وات نیز پشتیبانی می‌کند.

شیائومی هنوز فهرست - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر نهاوند استان همدان - کامل بازارهایی که قرار است می ۱۱ در آنها عرضه شود - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر نهاوند استان همدان - و همچنین تاریخ عرضه را به صورت دقیق مشخص نکرده است. انتظار می‌رود می ۱۱ - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر نهاوند استان همدان - با - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر نهاوند استان همدان - رم ۸ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی با قیمت ۷۴۹ یورو (حدود ۹۰۰ دلار) و نسخه قوی‌تر با رم ۸ - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر نهاوند استان همدان - گیگابایتی و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی با قیمت ۷۹۹ یورو (حدود ۹۶۰ دلار) در دسترس کاربران قرار گیرد. در واقع قیمت نسخه جهانی پرچمدار شیائومی با قیمت نسخه چین آن چندان قابل مقایسه نیست چرا که شیائومی قبلا همین موبایل را برای بازار چین با - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر نهاوند استان همدان - (معادل) قیمت ۶۵۰ دلار معرفی کرده بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone