🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر دلیجان استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر دلیجان استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت قطع نشدن آبگیری لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سرریز شدن آب میتوان به خراب بودن برد و یا خرابی هیدروستات و یا قطع نکردن شیربرقی اشاره کرد.
  2. سوال: نشتی آب در لباسشویی جه دلایلی دارد؟
    پاسخ: آب بندی نبودن دیگ، پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، نشتی از لاستیک دور در، خرابی جاپودری و... از عوامل نشتی آب در دستگاه می باشد.
  3. سوال: جرمگیری لباسشویی را چند وقت یکبار باید انجام داد؟
    پاسخ: پودر جرمگیری را داخل دستگاه ریخته و برنامه یکساعت و نیمه را اجرا میکنیم و سپس فیلتر تخلیه را تمیز میکنیم.
  4. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از لباسشویی چیست؟
    پاسخ: فضای قرار گیری لباسشویی باید به گونه ای باشد از هر طرف حدودا 5 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  5. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی لباسشویی است؟
    پاسخ: یکی از دلایل اصلی خرابی برد لباسشویی نوسانات برقی باشد و بهتر است از محافظ استفاده کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18774.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

اسپاتیفای می‌خواهد با نظارت بر گفتار کاربران الگوریتم‌های پیشنهاد موسیقی را بهبود ببخشد

اسپاتیفای پتنتی را ثبت کرده که در آن اپلیکیشن با تحلیل صدای کاربر مواردی مثل احساسات و جنسیت را تشخیص داده و بر اساس این داده‌ها موزیک‌های متناسب را به کاربر پیشنهاد می‌دهد. اسپاتیفای طی ...

اسپاتیفای پتنتی را ثبت کرده که در آن اپلیکیشن با تحلیل صدای کاربر مواردی مثل احساسات و جنسیت را تشخیص داده و بر اساس این داده‌ها موزیک‌های متناسب را به کاربر پیشنهاد می‌دهد.

اسپاتیفای طی چند ماه اخیر قابلیت‌های زیادی از جمله اضافه کردن تصویر به پلی‌لیست یا امکان ذخیره موزیک در حافظه دستگاه را به اپلیکیشن خود اضافه کرده اما هیچکدام از آن‌ها قابل مقایسه با این پتنت نیستند.

اسپاتیفای می‌گوید که از این داده‌های گفتاری می‌تواند - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر دلیجان استان مرکزی - برای تعیین حالات عاطفی و روحی، جنسیت، سن یا لهجه کاربران استفاده کرده و بر پایه این داده‌ها پیشنهادات بهتر و متناسب‌تری را به کاربران ارائه کند. به عنوان مثال، اگر اسپاتیفای خوشحالی، ناراحتی یا عصبانیت فرد را تشخیص دهد، می‌تواند موزیک‌هایی متناسب با همین روحیه را پیشنهاد ‌کند.

تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر دلیجان استان مرکزی

چنین قابلیت‌هایی طبق معمول موافقان و مخالفان خود را دارند و بعید نیست بسیاری با - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر دلیجان استان مرکزی - این تصور که اپلیکیشن به صحبت‌های آنها گوش می‌دهد، - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر دلیجان استان مرکزی - به خاطر نگرانی از حریم خصوصی با چنین قابلیتی مخالفت ورزند. با این حال، اسپاتیفای ادعا کرده تنها هدف از تحلیل این داده‌ها بهبود الگوریتم‌های توصیه است.

فناوری - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر دلیجان استان مرکزی - تشخیص گفتار پیش از این هم به شکل‌های مختلف و توسط شرکت‌های بزرگ فناوری استفاده می‌شد و بعید است اپل، گوگل و آمازون برای برقراری ارتباط بهتر با کاربران خود سرگرم توسعه قابلیت‌هایی بر پایه همین فناوری نباشند.

در نهایت نباید فراموش کرد که - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر دلیجان استان مرکزی - این ویژگی در حال حاضر تنها به عنوان پتنت ثبت شده و هیچ اشاره‌ای به این موضوع نشده که اسپاتیفای آن را به اپلیکیشن خود اضافه می‌کند. با این وجود با توجه به مشکلاتی که اخیرا حول محور سیاست‌های - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر دلیجان استان مرکزی - حفظ حریم خصوصی برای شرکت‌های مختلف به وجود آمده، احتمالا این اتفاق در آینده نزدیک عملی نخواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone