🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر خرمدره استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر خرمدره استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی لباسشویی میشود؟
    پاسخ: یکی از دلایل اصلی خرابی برد لباسشویی نوسانات برقی باشد و بهتر است از محافظ استفاده کنید.
  2. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر لباسشویی را همراه خود دارد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر در لباسشویی رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  3. سوال: علت صدای زیاد لباسشویی چه باشد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند تراز نبودن دستگاه، ایراد در فنر های دستگاه، خرابی بلبرینگ ها، میتواند باعث با صدا کار کردن دستگاه باشد.
  4. سوال: وظیفه پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه از جمع شدن آب در دیگ لباسشویی جلوگیری نموده و آب را تخلیه میکند.
  5. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای لباسشویی ضروری است؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی لباسشویی و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18772.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

گوگل در ۲۰۲۰ مبلغ ۶.۷ میلیون دلار به محققان امنیتی پاداش پرداخت کرد

گوگل اعلام کرد که برنامه پاداش آسیب‌پذیری (VRP) این کمپانی در سال ۲۰۲۰ برای مرورگر کروم، سرویس‌های وب و اندروید با پیشرفت همراه بوده است. گوگل در سال ۲۰۲۰ مبلغ ۶.۷ میلیون دلار به عنوان پاداش به ...

گوگل اعلام کرد که برنامه پاداش آسیب‌پذیری (VRP) این کمپانی در سال ۲۰۲۰ برای مرورگر کروم، - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر خرمدره استان زنجان - سرویس‌های وب و اندروید - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر خرمدره استان زنجان - با پیشرفت همراه بوده است. گوگل در سال ۲۰۲۰ - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر خرمدره استان زنجان - مبلغ ۶.۷ میلیون دلار به عنوان پاداش به محققان امنیتی پرداخت کرده که در نوع - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر خرمدره استان زنجان - خود یک رکورد محسوب می‌شود.

این مبلغ در سال ۲۰۱۹ مبلغ ۶.۵ میلیون دلار بوده است. ۶۶۲ محقق از ۶۲ کشور از گوگل پاداش گرفته‌اند و بیشترین پاداش با مبلغ ۱۳۲،۵ دلار ثبت شده - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر خرمدره استان زنجان - است.

تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر خرمدره استان زنجان

مرورگر کروم به طور کلی و با گزارش ۳۰۰ اشکال از سوی محققان، با افزایش ۸۳ درصدی - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر خرمدره استان زنجان - نسبت به سال قبل ۲.۱ میلیون دلار در این برنامه سهم - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر خرمدره استان زنجان - داشت. اندروید با پاداش ۱.۷۴ میلیون دلاری در رتبه بعدی قرار دارد.

گوگل به محققان اجازه داد تا مشکلات نسخه توسعه‌دهندگان اندروید ۱۱ را برای - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر خرمدره استان زنجان - آن‌ها ارسال کنند. به طور کلی سهم این نسخه از اندروید در برنامه پاداش گوگل، با دریافت ۱۱ گزارش مبلغی بیش از ۵۰ هزار دلار بود. همچنین - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر خرمدره استان زنجان - لازم به ذکر است که مشکلات عنوان شده، قبل از انتشار نسخه نهایی این بروزرسانی رفع - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر خرمدره استان زنجان - شدند.

گوگل در این رابطه عنوان کرد: «علاوه بر این، ما تعدادی برنامه پاداش آزمایشی دیگر برای حوزه‌هایی - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر خرمدره استان زنجان - مانند سیستم عامل خودروهای اندروید و چیپ‌ست‌های اندروید راه‌اندازی کردیم. همچنین - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر خرمدره استان زنجان - در سال ۲۰۲۱ در حال کار بر روی پیشرفت‌ها و ابتکارات هیجان‌انگیز بیشتری در برنامه‌های خود هستیم.»

تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر خرمدره استان زنجان

در همین حال، محققان امنیتی با - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر خرمدره استان زنجان - گزارش مشکلات گوگل‌پلی توانستند ۲۷۰ هزار دلار پاداش از - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر خرمدره استان زنجان - گوگل دریافت کنند. همچنین برنامه پاداش آسیب‌پذیری گوگل در - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر خرمدره استان زنجان - سال ۲۰۲۰ نسبت به سال پیش با افزایش دو برابری همراه بوده و گوگل موفق به حل بیش از ۱۰۰ مشکل در ۶۰ محصول مختلف شد.

امسال دهمین سالگرد برنامه پاداش آسیب‌پذیری گوگل است و سال گذشته ۱۸۰ محقق امنیتی با ارائه ۲۰۰ گزارش به گوگل موفق - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر خرمدره استان زنجان - به دریافت پاداش از این غول جستجو شدند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone