🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر خلخال استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر خلخال استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: زمان سرویس کلی لباسشویی هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: لباسشویی به طور معمول در صورت خرابی نیاز به سرویس دارد ولی سرویس سالیانه لباسشویی مفید است.
  2. سوال: وظیفه میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: قفل کردن درب دستگاه هنگام شستشو و جلوگیری از باز شدن درب وظیفه میکروسوییچ است.
  3. سوال: علت صدای زیاد لباسشویی چه باشد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند تراز نبودن دستگاه، ایراد در فنر های دستگاه، خرابی بلبرینگ ها، میتواند باعث با صدا کار کردن دستگاه باشد.
  4. سوال: هزینه تعمیرات لباسشویی را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر لباسشویی خود را پرداخت نمایید.
  5. سوال: جرمگیری لباسشویی را چند وقت یکبار باید انجام داد؟
    پاسخ: جرمگیری لباسشویی باید بعد از یکسال به طور مرتب و هر 3 ماه یکبار انجام شود و از پودر جرمگیر در برنامه یک ساعته استفاده شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18771.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

اینستاگرام احتمالا ویژگی فید عمودی استوری‌ها را از تیک تاک کپی‌ برداری می‌کند

اینستاگرام در تلاش است تا نحوه مشاهده فید استوری  را به روش مشاهده فید استوری تیک تاک شبیه‌تر کند و ممکن است اپلیکیشن محبوب را با قابلیت مشاهده «فید استوری عمودی» بروز رسانی کند. کاربران ...

اینستاگرام در تلاش است تا نحوه مشاهده فید استوری  را به روش مشاهده فید استوری تیک تاک شبیه‌تر کند - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر خلخال استان اردبیل - و ممکن است - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر خلخال استان اردبیل - اپلیکیشن محبوب را با قابلیت مشاهده «فید استوری عمودی» بروز رسانی کند.

کاربران تیک تاک در حال حاضر با کمک قابلیت مشاهده - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر خلخال استان اردبیل - «فید استوری - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر خلخال استان اردبیل - عمودی» (Feed Vertical Stories‌) می‌توانند با کشیدن انگشت خود به سمت بالا و پایین استوری‌های را مشاهده کنند. این در حالی است که در حال حاضر کاربران اینستاگرام برای مشاهده استوری‌ها انگشت خود را به سمت چپ یا راست روی نمایشگر حرکت می‌دهند.

براساس گزارش منتشر شده از طریق «TechCrunch» اینستاگرام روی توسعه این ویژگی جدید به سبک تیک تاک کار می‌کند. این نخستین بار نیست که اینستاگرام ویژگی‌های تیک تاک را الگوبرداری می‌کند. اینستاگرام ریلز نیز در واقع از ویژگی‌های تیک تاک کپی برداری شده است.

تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر خلخال استان اردبیل

اینستاگرام سعی می‌کند با شبیه‌تر شدن به تیک‌ تاک بتواند کاربران فعلی خود را حفظ کرده و از رقیب سرسخت خود جا نماند. یکی از توسعه دهندگان به نام «اساندرو پالوزی» کدی را رویت کرده که نشان می‌دهد اینستاگرام در حال توسعه قابلیت جدید - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر خلخال استان اردبیل - مشاهده عمودی فید استوری است. تصویر به اشتراک گذاشته شده توسط الساندرو رابط کاربری ساده‌ای را نشان می‌دهد. وی به همراه تصویر اسکرین شات، در پست اخیر خود توضیح داده که کاربران می‌توانند به صورت عمودی استوری‌های اینستاگرام را مشاهده کنند.

با این وجود نمی‌توان به صورت قطعی - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر خلخال استان اردبیل - گفت که اینستاگرام قطعا این ویژگی را در دسترس کاربران قرار خواهد داد. سخنگوی «TechCrunch» تایید کرده است که فعلا نمونه اولیه این - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر خلخال استان اردبیل - ویژگی توسعه یافته و در حال حاضر - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر خلخال استان اردبیل - قرار نیست نسخه آزمایشی منتشر و در دسترس کاربران قرار گیرد.

باید این نکته را نیز در نظر گرفت که کاربران به پیمایش افقی استوری‌های اینستاگرام عادت کرده‌اند و ممکن است این تغییر خوشایند برخی از کاربران نباشد. به علاوه در حال حاضر از پیمایش عمودی برای هدایت کاربران به وب‌سایت و یا صفحات دیگر استفاده می‌شود که در صورت تغییر - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر خلخال استان اردبیل - و بروز رسانی با ویژگی - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر خلخال استان اردبیل - جدید باید تدبیری جایگزین برای این موضوع در نظر گرفته شود.

علاوه بر این، یکی دیگر از - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر خلخال استان اردبیل - موضوعاتی که در منبع مربوطه بدان اشاره شده - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر خلخال استان اردبیل - این است که اینستاگرام علاوه بر توسعه ویژگی مشاهده - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر خلخال استان اردبیل - عمودی فید استوری قصد دارد پست‌های ویدیویی را نسبت به پست‌های - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر خلخال استان اردبیل - تصویری در الویت مشاهده قرار دهد که این تغییر می‌تواند مزیت رقابتی با تیک تاک ایجاد کند.

- تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر خلخال استان اردبیل -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone