🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر آمل استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر آمل استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیراتی که روی لباسشویی انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
  2. سوال: چرا لباسشویی عملیات شستشو را تا پایان انجام نمیدهد و در وسط کار استوپ میکند؟
    پاسخ: در صورتی که لباسشویی دچار خرابی قطعاتی همچون پمپ تخلیه، موتور، شیربرقی و... شود دستگاه خطا داده و لباسشویی متوقف میشود.
  3. سوال: لباسشویی بیش از حد میلرزد دلیل چیست؟
    پاسخ: از دلایل لرزش بیش از حد لباسشویی میتوان به خرابی شفت و بلبرینگ و خرابی تسمه و کمک ها اشاره کرد.
  4. سوال: آیا تعمیرات لباسشویی در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  5. سوال: سه نظام در لباسشویی چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: انتقال حرکت چرخشی موتور به آبکش وظیفه سه نظام در لباسشویی است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18783.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

هواوی استفاده از چیپست کرین 9000 در گوشی تاشو میت X2 را تایید کرد

«ریچارد یو» مدیر عامل هواوی با انتشار پستی در شبکه اجتماعی ویبو از رونمایی گوشی هوشمند تاشو هواوی «میت X2» در تاریخ چهارم اسفندماه خبر داد. مدیر عامل هواوی ضمن اشاره به تاریخ رونمایی و ...

«ریچارد یو» مدیر عامل هواوی با انتشار پستی در شبکه اجتماعی ویبو از رونمایی گوشی هوشمند - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر آمل استان مازندران - تاشو هواوی «میت X2» در تاریخ - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر آمل استان مازندران - چهارم اسفندماه خبر داد.

مدیر عامل هواوی - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر آمل استان مازندران - ضمن اشاره به تاریخ رونمایی و بهره‌مندی از میت X2 از چیپست کرین 9000، در پست منتشر شده اعلام کرده است که پرچمداران تاشو فرم فاکتور جدیدی را ارائه می‌دهند و - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر آمل استان مازندران - در آینده نزدیک بازار را از آن خود خواهند کرد. با توجه به تصویر به اشتراک گذاشته شده از گوشی تاشو بعدی هواوی،‌ به نظر می‌رسد این دستگاه از طراحی تاشو به - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر آمل استان مازندران - داخل برخوردار خواهد بود.

همان‌طور که انتظار می‌رفت برخوردار بودن هواوی میت X2 از چیپست کرین 9000 تایید - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر آمل استان مازندران - شده است. با توجه به اینکه جدیدترین چیپست این شرکت احتمالا ماه سپتامبر معرفی می‌شود، لذا طبیعی است که چینی‌ها گوشی تاشو بعدی خود را با این تراشه قدرتمند در دسترس کاربران قرار بدهند.

تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر آمل استان مازندران

 

باتوجه به مستندات مربوط به گوشی هوشمند هواوی میت X2 در رگولاتوری ارتباطات چین یا «TENAA»، پرچمدار تاشو بعدی چینی‌ها با نمایشگر بیرونی 6.45 اینچی و نسبت ابعاد 21 به 9، رزولوشن 2700 در 1160 پیکسل به بازار عرضه خواهد شد. این در حالی است که گلکسی زد فولد 2 از نمایشگر با نسبت 25 به 9 بهره می‌برد.

نمایشگر داخلی میت X2 نیز 8.01 اینچی است و با این حساب بزرگترین ابعاد نمایشگر تاشو را در بین گوشی‌های تاشوی بازار به خود اختصاص می‌دهد و با رزولوشن 2220 در 2480 پیکسل و نسبت ابعاد 10 به 9 در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. ابعاد گوشی هوشمند میت X2 در حالت - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر آمل استان مازندران - غیر تاشو - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر آمل استان مازندران - 161.8 در 145.8 در 8.2 میلی‌متر است.

تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر آمل استان مازندران

گوشی هوشمند جدید تاشوی هواوی با باتری 4400 میلی آمپر ساعتی، پشتیبانی از فناوری - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر آمل استان مازندران - شارژ سریع 66 واتی - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر آمل استان مازندران - و با ماژول دوربین چهارگانه شامل دوربین‌های 50، 16، 12 و 8 مگاپیکسلی به بازار عرضه خواهد شد.

تصاویری - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر آمل استان مازندران - منتسب به - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر آمل استان مازندران - میت X2 از سوی «Digital Chat Station» به اشتراک گذاشته شده است که گوشی تاشو هواوی را در حالت‌های باز و بسته نشان می‌دهد. همان‌طور که در تصاویر مشاهده می‌کنید، موبایل تاشو جدید با روزنه دو گانه دوربین - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر آمل استان مازندران - سلفی 16 مگاپیکسلی و بدون بریدگی بالای نمایشگر رونمایی خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر گژگین نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
روزتون بخیر تعمیرچی ساکت تبار آمل تعمیرات داره
پاسخ: بله در ساکت تبار شهر آمل خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone