🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر کاشمر استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر کاشمر استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: سه نظام در لباسشویی چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: انتقال حرکت چرخشی موتور به آبکش وظیفه سه نظام در لباسشویی است.
  2. سوال: علت خرابی پمپ اکوبابل چه میتواند باشد؟
    پاسخ: نوسانات برقی و درست عمل نکردن برد میتواند باعث خرابی اکوبابل شود.
  3. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از لباسشویی چیست؟
    پاسخ: بهتر است محلی که لباسشویی در آن قرار میگیر خیلی سرد نباشد تا باعث یخ زدگی آب نشود و دستگاه از طرفین و پشت با فضای مجاور فاصله داشته باشد.
  4. سوال: علت روشن نشدن لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت روشن نشدن لباسشویی خرابی برد، اتصالات برقی و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
  5. سوال: چرا بلبرینگ لباسشویی خراب میشود؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ، استفاده زیاد از مواد شوینده، پوسیدگی کاسه نمد و طول عمر دستگاه از عواملی است که باعث زنگ زدگی و خرابی بلبرینگ ماشین لباسشویی میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18776.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

جنگنده جدید F-15EX با «ستون فقرات دیجیتال» برای اولین بار پرواز کرد

جت بوئینگ F-15EX که جدیدترین نسل از سری F-15 محسوب می شود، با موفقیت نخستین پرواز آزمایشی خود را پشت سر گذاشت. این جنگنده ساعت ۱۴:۰۰ به وقت محلی از فرودگاه بین‌المللی «سنت لوییس لمبرت» میزوری به هوا ...

جت بوئینگ F-15EX که جدیدترین نسل از سری F-15 محسوب می شود، با موفقیت نخستین پرواز آزمایشی خود را پشت سر گذاشت.

این جنگنده ساعت ۱۴:۰۰ به وقت محلی از فرودگاه بین‌المللی «سنت لوییس لمبرت» میزوری به هوا برخاسته و مانورهای مورد نظر را به مدت ۹۰ دقیقه - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر کاشمر استان خراسان - انجام داد. در این پرواز خلبان «Matt Phat Giese» سیستم‌‌های ناوبری، الکترونیکی و نرم‌افزاری را آزمایش کرده - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر کاشمر استان خراسان - و همزمان تیمی از تکنسین‌‌ها با نظارت روی داده‌ها کارایی جت را محک زدند.

شاید در نگاه - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر کاشمر استان خراسان - اول این به‌روزرسانی در هواپیماهای F-15 که چندین دهه در ناوگان نیروی هوایی حضور داشته‌ چشمگیر به نظر نرسد اما شرایط به گونه ‌دیگری است. جنگنده F-15EX حالا به کنترلرها و سامانه‌های هدایت پرواز الکترونیکی، کابین تمام دیجیتال با کامپیوتر ADCP-II و مهمتر از - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر کاشمر استان خراسان - همه ستون فقرات دیجیتال مجهز شده که امکان ارتقای آسان با جدیدترین فناوری‌ها را می‌دهد.

تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر کاشمر استان خراسان

بوئینگ قرار است دو فروند از این جت را تا دو ماه دیگر به نیروی هوایی تحویل دهد. F-15EX جایگزین مدل‌های F-15C و D می‌شود - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر کاشمر استان خراسان - که اغلب بیش از ۳۵ سال است به - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر کاشمر استان خراسان - ارتش سرویس می‌دهند. با توجه به قدمت بالای این هواپیماها استفاده از آن با ریسک‌های زیادی برای خلبان‌ها همراه بود و ارتش آمریکا چاره‌ای - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر کاشمر استان خراسان - جز بازسازی یا خرید مدل‌های جدید نداشت.

هرچند در ابتدا تصمیم به - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر کاشمر استان خراسان - خرید جت‌‌های F-35 گرفته شد - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر کاشمر استان خراسان - اما با توجه به هزینه‌ بالای این مدل‌های فوق مدرن که به بودجه‌ای فراتر از ۱.۵ تریلیون دلار نیاز داشت، در نهایت مقامات تصمیم به استفاده از  F-15EX به عنوان - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر کاشمر استان خراسان - مدلی مقرون به صرفه‌تر گرفتند. ۸ فروند نخست این جت برای ارتش ۱.۲ میلیارد دلار تمام شده و تمام ۱۴۴ دستگاهی که قرار است تولید شود هزینه‌ای بالغ بر ۲۳ میلیارد دلار خواهد داشت که با بودجه لازم برای F-35 قابل مقایسه نیست.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone