🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر زرندیه استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر زرندیه استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا لباسشویی به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: لباسشویی باید به طور سالیانه سرویس و دیگ آن تمیز شود.
  2. سوال: شیر برقی در لباسشویی چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: وظیفه شیر برقی قطع و وصل ورود آب به دستگاه است.
  3. سوال: به چه علت موقع روشن شدن لباسشویی فیوز میپرد؟
    پاسخ: اتصالی برق و نوسان برق و آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی دستگاه میتواند عامل پریدن فیوز باشد.
  4. سوال: آیا تعمیر لباسشویی در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  5. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای لباسشویی ضروری است؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی لباسشویی و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18765.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

با بهترین اپ‌های اندرویدی برای کنترل کامپیوتر از راه دور آشنا شوید

تصور کنید در حال مشاهده فیلم با لپ‌تاپ خود هستید، اما برای توقف آن نمی‌خواهید از جای خود بلند شوید. برای اینکار می‌توانید از گوشی اندرویدی خود استفاده کنید تا امکان کنترل کامپیوتر از راه ...

تصور کنید در حال مشاهده فیلم با لپ‌تاپ خود هستید، اما برای توقف آن نمی‌خواهید از جای خود بلند شوید. برای اینکار می‌توانید از گوشی اندرویدی خود استفاده کنید تا امکان کنترل کامپیوتر از راه دور برای شما فراهم شود. در ادامه به شما بهترین اپ‌های اندرویدی برای کنترل کامپیوتر از راه دور را معرفی می‌کنیم.

چندین اپلیکیشن اندرویدی برای کنترل از راه دور سیستم وجود دارد که شبیه به یک ریموت کار می‌کنند. این اپ‌ها عملکردی شبیه به ماوس و کیبورد دارند و امکان کنترل کامپیوتر ویندوزی شما را از راه - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر زرندیه استان مرکزی - دور فراهم می‌کنند. برای - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر زرندیه استان مرکزی - آشنایی با این برنامه‌ها، در ادامه همراه دیجیاتو باشید.

Unified Remote

تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر زرندیه استان مرکزی

این برنامه اندرویدی امکان کنترل کامپیوتر از راه دور به وسیله گوشی - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر زرندیه استان مرکزی - اندرویدی و - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر زرندیه استان مرکزی - از طریق بلوتوث - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر زرندیه استان مرکزی - یا وای فای را فراهم می‌کند. تنظیم این برنامه بسیار ساده است و تنها باید نرم افزار سرور آن را دانلود کرده و روی کامپیوتر خود نصب کنید. پس از اینکار، با اجرای اپ موبایل، کامپیوتر شما بطور خودکار - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر زرندیه استان مرکزی - در آن ظاهر می‌شود و می‌توانید شروع به کنترل کامپیوتر کنید.

در این برنامه چندین ریموت در اختیارتان قرار می‌گیرد که پایه‌ترین آن‌ها از ماوس و کیبورد پشتیبانی می‌کند. شما همچنین می‌توانید با ریموت‌های رایگان این اپ اندرویدی، سیستم خود را خاموش کرده - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر زرندیه استان مرکزی - یا آن را ریستارت کنید. این برنامه ریموت‌های مختلفی برای کنترل موسیقی، استریم ویدیو، مرورگرها، فایل‌های رسانه‌ای و موارد دیگر در اختیار کاربران قرار می‌دهد که البته برخی از آن‌ها در نسخه پولی وجود دارند.

Unified Remote یکی از محبوب‌ترین برنامه‌های - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر زرندیه استان مرکزی - ریموت کنترل اندرویدی است که عملکرد مناسبی از خود نشان می‌دهد.

تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر زرندیه استان مرکزی

Unified Remote

سازنده: Unified Intents قیمت: رایگان و پولی دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: ۵.۷ مگابایت زبان:

Remote Link

تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر زرندیه استان مرکزی

«ریموت لینک» (Remote Link) یکی دیگر از بهترین اپ‌های رایگان اندروید برای کنترل کامپیوتر از راه دور با گوشی محسوب می‌شود که چندین ریموت کنترل برای کیبورد، تاچ‌پد، فایل‌های رسانه‌ای و - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر زرندیه استان مرکزی - موارد دیگر دارد.

برای استفاده از این اپ باید دستگاه اندرویدی و کامپیوتر از طریق بلوتوث یا وای فای به یکدیگر وصل شوند. علاوه بر این باید برنامه سرور را هم روی کامپیوتر موردنظرتان نصب کنید که برای اینکار تنها کافیست روی این لینک کلیک کنید.

این اپ - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر زرندیه استان مرکزی - را می‌توان به راحتی تنظیم کرد و قابلیت‌‎های مختلفی دارد. - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر زرندیه استان مرکزی - برای مثال از ژست‌های مولتی تاچ در ریموت تاچ‌پد پشتیبانی می‌کند و حتی می‌توان از آن در - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر زرندیه استان مرکزی - یک ساعت هوشمند مجهز به Wear OS هم استفاده کرد.

تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر زرندیه استان مرکزی

Remote Link

سازنده: ZenUI, ASUS HIT TEAM قیمت: رایگان و پولی دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: ۹ مگابایت زبان:

KiwiMote

تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر زرندیه استان مرکزی

اپ اندرویدی KiwiMote یک راه ساده و امن برای تبدیل گوشی به - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر زرندیه استان مرکزی - یک ریموت - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر زرندیه استان مرکزی - بی‌سیم - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر زرندیه استان مرکزی - در اختیارتان قرار می‌دهد. پس از نصب این برنامه، باید سرور را با استفاده از نرم افزار پرتابل سرور روی کامپیوتر - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر زرندیه استان مرکزی - تنظیم کنید. از این برنامه می‌توانید برای کنترل کامپیوترهای مجهز به سیستم عامل - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر زرندیه استان مرکزی - مک او اس و همچنین لینوکس هم بهره - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر زرندیه استان مرکزی - ببرید.

KiwiMote یک کیبورد تمام صفحه QWERTY، تاچ‌پد با پشتیبانی از ژست‌ و ریموت‌های مختلف برای ارائه، فایل‌های رسانه‌ای و موارد دیگر در اختیارتان قرار می‌دهد. حتی می‌توانید از این اپ به عنوان جوی‌استیک ساده برای برخی بازی‌ها استفاده کنید. این برنامه رابط کاربری ساده‌ای دارد و می‌توانید - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر زرندیه استان مرکزی - به راحتی با آن کار - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر زرندیه استان مرکزی - کنید. برنامه KiwiServer - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر زرندیه استان مرکزی - برای دسکتاپ را از - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر زرندیه استان مرکزی - این لینک دانلود کنید.

تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر زرندیه استان مرکزی

KiwiMote: WiFi Remote Keyboard and Mouse for PC

سازنده: WoW AppZ قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: ۳.۴ مگابایت زبان:

InfiniMote

تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر زرندیه استان مرکزی

InfiniMote یک برنامه قابل اطمینان و ساده برای تبدیل گوشی به یک ریموت کنترل است. شما - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر زرندیه استان مرکزی - می‌توانید از ریموت‌های آن به عنوان کیبورد و ماوس کامپیوتر استفاده - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر زرندیه استان مرکزی - کنید. همانند برنامه‌های بالا، این اپ رایگان هم برای کار به نصب نرم افزار سرور رایگان - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر زرندیه استان مرکزی - روی کامپیوتر میزبان نیاز دارد.

پس از اینکه برنامه‌ها نصب و تنظیم شدند، کنترل کامپیوتر از راه دور توسط گوشی اندرویدی ممکن می‌شود. این اپ بطور پیش‌فرض - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر زرندیه استان مرکزی - دارای ۶ پنل ریموت برای کیبورد، ماوس، رسانه و موارد دیگر است. InfiniMote برای کامپیوتر را از این لینک دانلود کنید.

تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر زرندیه استان مرکزی

InfiniMote - PC remote control and mouse

سازنده: InfiniMote قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: ۱۶ مگابایت زبان:

Remote Mouse

تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر زرندیه استان مرکزی

این برنامه ریموت دسکتاپ رابط کاربری ساده‌ای با یک تاچ‌پد ماوس بزرگ در اختیارتان قرار می‌دهد و حتی از استفاده از ژیروسکوپ گوشی برای حرکت دادن مکان‌نما ماوس هم پشتیبانی می‌کند. این اپ علاوه بر ویندوز - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر زرندیه استان مرکزی - و لینوکس، روی مک هم - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر زرندیه استان مرکزی - کار می‌کند و - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر زرندیه استان مرکزی - می‌تواند از ژست‌های مولتی‌تاچ مک او اس هم پشتیبانی کند. برای استفاده از این اپ به ارتباط وای فای نیاز دارید.

این اپ اندرویدی هم - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر زرندیه استان مرکزی - مانند سایر برنامه‌های موجود در این فهرست دارای چندین پنل ریموت - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر زرندیه استان مرکزی - است که کنترل کامپیوتر از راه دور را ساده‌تر می‌کند. ریموت مربوط به کیبورد عملکرد مناسبی دارد و شامل تمام کلیدها می‌شود. این برنامه رایگان است اما برای دسترسی به تمام - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر زرندیه استان مرکزی - قابلیت‌هایش باید هزینه پرداخت کنید. برای دانلود نسخه دسکتاپ به - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر زرندیه استان مرکزی - این لینک بروید.

تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر زرندیه استان مرکزی

Remote Mouse

سازنده: Remote Mouse قیمت: رایگان و پولی دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: ۱۹ مگابایت زبان:

Serverless Bluetooth Keyboard & Mouse

تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر زرندیه استان مرکزی

این اپ اندویدی نسبت به سایر برنامه‌های موجود در لیست متفاوت است، با این حال عملکرد - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر زرندیه استان مرکزی - یکسانی دارد. برای استفاده از - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر زرندیه استان مرکزی - این اپ نیازی به دانلود سرور روی کامپیوتر میزبان ندارید و این برنامه تنها به وسیله ارتباط بلوتوث کار می‌کند، بنابراین کامپیوتر یا لپ‌تاپ شما باید از بلوتوث پشتیبانی کند. این ویژگی آن را به اپلیکیشنی مناسب در زمان - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر زرندیه استان مرکزی - عدم دسترسی به وای فای تبدیل می‌کند.

این اپ از یک ریموت پایه ماوس و کیبورد بهره می‌برد که امکان کنترل راحت - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر زرندیه استان مرکزی - دستگاه متصل را فراهم می‌کند. شما همچنین می‌توانید از این اپ برای کنترل یک تبلت یا - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر زرندیه استان مرکزی - اندروید تی‌وی هم استفاده کنید. این برنامه رایگان است، اما برای دسترسی به برخی ویژگی‌ها باید نسخه پولی آن را تهیه کنید.

تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر زرندیه استان مرکزی

Serverless Bluetooth Keyboard & Mouse for PC/Phone

سازنده: AppGround IO قیمت: رایگان و پولی دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: ۲.۹ مگابایت زبان:

Monect PC Remote

تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر زرندیه استان مرکزی

برای آخرین برنامه اندرویدی کنترل کامپیوتر از راه دور به سراغ Monect PC Remote می‌رویم. این برنامه دارای چندین پنل ریموت شامل ماوس و کیبورد و کنترل فایل‌های رسانه‌ای و دوربین است. این برنامه رابط کاربری ساده‌ای - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر زرندیه استان مرکزی - دارد، با این حال برای استفاده از آن باید یک ریموت سرور روی کامپیوتر خود نصب کنید.

این اپ دکمه‌های مختلفی را برای جوی‌استیک در اختیارتان قرار می‌دهد و همچنین می‌توانید آن‌ها را شخصی‌سازی کنید. در مجموع Monect PC Remote یک اپ اندرویدی کامل است که برای اجرای بازی‌ها بطور بی‌سیم کارایی بالایی دارد. برای دانلود نسخه دسکتاپ به این لینک بروید.

تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر زرندیه استان مرکزی

Monect PC Remote

سازنده: Monect قیمت: رایگان و پولی دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: ۱۳ مگابایت زبان:

با اپ‌های معرفی شده در - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر زرندیه استان مرکزی - بالا می‌توانید به راحتی از طریق یک گوشی اندرویدی، کامپیوتر ویندوزی خود را از راه دور کنترل کنید و برخی از آن‌ها برای مک او اس و لینوکس هم کارایی دارند. این برنامه‌ها - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر زرندیه استان مرکزی - مانند یک ماوس یا کیبورد عمل می‌کنند - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر زرندیه استان مرکزی - و همچنین امکان - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر زرندیه استان مرکزی - کنترل پخش فایل‌های رسانه‌ای را هم برای شما فراهم می‌کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone