🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر پاوه استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر پاوه استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن لباسشویی وجود دارد؟
    پاسخ: علت روشن نشدن لباسشویی خرابی برد، اتصالات برقی و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
  2. سوال: علت سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: گیر کردن شی خارجی داخل در پمپ و استفاده نامناسب از دستگاه میتواند عامل خرابی پمپ تخلیه باشد.
  3. سوال: علت نیمه کاره ماندن لباسشویی در وسط کار چیست؟
    پاسخ: خطا دادن لباسشویی بر اثر خرابی قطعات، خرابی موتور، تسمه، پمپ تخلیه و... باعث متوقف شدن کار لباسشویی میگردد.
  4. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر لباسشویی من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان لباسشویی ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  5. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای لباسشویی ضروری است؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد لباسشویی در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18778.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

تاریخ معرفی احتمالی گوشی‌‌های تاشو گلکسی زد فلیپ 3 و فولد 3 مشخص شد

با وجودی که انتظار می‌رود طبق روال سال گذشته، سامسونگ از گوشی‌های تاشو جدیدش، شهریور یا مهرماه سال آینده رونمایی کند‌، اما اطلاعات فاش شده جدید حاکی از آن است که کره‌ای‌ها قصد دارند گلکسی ...

با وجودی که انتظار می‌رود طبق روال سال گذشته، سامسونگ از گوشی‌های تاشو جدیدش، شهریور یا مهرماه سال آینده رونمایی کند‌، اما اطلاعات فاش شده جدید حاکی از آن است که کره‌ای‌ها قصد دارند گلکسی زد فلیپ 3 و گلکسی فولد 3 را چند ماه زودتر و احتمالا اوایل تابستان - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر پاوه استان کردستان - رونمایی کند.

حساب کاربری «UniverseIce» در توییتر با انتشار توییتی از رونمایی - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر پاوه استان کردستان - گوشی‌های هوشمند تاشو - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر پاوه استان کردستان - جدید سامسونگ در حدود 5 ماه بعد خبر داد.

البته با توجه به تغییر استراتژی سامسونگ در رونمایی از پرچمداران سری گلکسی S21،‌ چنین تغییراتی در جدول زمانی گوشی‌های تاشو غیر منطقی نخواهد بود. در واقع اگر - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر پاوه استان کردستان - سامسونگ گوشی‌های تاشو جدیدش را تیرماه رونمایی کند، فاصله شش ماه بین دو رونمایی را رعایت کرده است. در حال حاضر در مورد صحت و سقم اطلاعات منتشر شده نمی‌توان اظهار نظر کرد.

تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر پاوه استان کردستان

این احتمال وجود دارد که نمایشگر گلکسی زد فولد 3 به جای بهره‌مندی - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر پاوه استان کردستان - از شیشه فوق نازک (UTG) - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر پاوه استان کردستان - ضخیم برای محافظت از نمایشگر  دستگاه در برابر نوک قلم، دوباره از لایه پلاستیکی برای محافظت استفاده کند.

«راس یانگ» موسس «DisplaySearch» پیشتر گفته بود که نمایشگر داخلی گلکسی زد فولد 3 از 7.59 اینچ در نسخه قبلی به 7.55 اینچ و نمایشگر اکسترنال از 6.23 اینچ - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر پاوه استان کردستان - در نسخه قبلی به 6.21 اینچ در نسخه جدید کاهش پیدا می‌کند. براساس شایعه دیگری، ممکن است این گوشی هوشمند با قیمت حدود 2000 دلار به بازار عرضه شود. همچنین به نظر می‌رسد گلکسی - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر پاوه استان کردستان - زد فلیپ با نمایشگر داخلی 6.7 اینچی و نرخ تازه سازی 120 هرتز رونمایی خواهد شد.

تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر پاوه استان کردستان

بر اساس شایعاتی که تاکنون منتشر شده‌اند، - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر پاوه استان کردستان - سامسونگ احتمالا از چهار موبایل تاشو در سال 2021 رونمایی خواهد کرد، بنابراین ممکن است سازنده کره‌ای علاوه بر معرفی - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر پاوه استان کردستان - نسخه پرچمدار Z فلیپ 3 با پشتیبانی از شبکه 5G، نسخه دیگر این موبایل را بدون پشتیبانی از این شبکه و با قیمت کمتر روانه بازار کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone