🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر پاوه استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر پاوه استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت باز نشدن در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل باز نشدن در لباسشویی میتوان به خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب اشاره کرد.
  2. سوال: دلیل خرابی لاستیک دور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: گیر کردن اشیای خارجی به لاستیک و مرطوب ماندن لاستیک و عمر مفید لاستیک از عوامل خرابی لاستیک دور در میباشد.
  3. سوال: چقدر طول میکشد لباسشویی من تعمیر شود؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص لباسشویی، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: آیا لباسشویی به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: لباسشویی باید به طور سالیانه سرویس و دیگ آن تمیز شود.
  5. سوال: هزینه تعمیرات لباسشویی را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر لباسشویی خود را پرداخت نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18768.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

شیائومی از یک تلویزیون اندرویدی ۷۵ اینچی QLED با قیمت ۱۵۰۰ دلار رونمایی کرد

شیائومی امروز در مراسمی از نسخه جهانی گوشی می ۱۱ به همراه یک اسکوتر برقی با همکاری مرسدس-ای‌ام‌جی و یک تلویزیون جدید رونمایی کرد. این تلویزیون ۷۵ اینچی با نام «Mi TV Q1»، از پنل ...

شیائومی امروز در مراسمی از نسخه جهانی گوشی می ۱۱ به همراه یک اسکوتر برقی با همکاری مرسدس-ای‌ام‌جی و یک تلویزیون جدید رونمایی کرد. این تلویزیون ۷۵ اینچی با نام «Mi TV Q1»، از - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر پاوه استان کردستان - پنل - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر پاوه استان کردستان - QLED بهره می‌برد و قیمتی نزدیک به ۱۵۶۰ دلار - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر پاوه استان کردستان - دارد.

از چندین سال پیش شیائومی وارد بازار تلویزیون شده و از محصولات زیادی با قیمت‌های مقرون به - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر پاوه استان کردستان - صرفه رونمایی کرده. حالا این کمپانی چینی، حضور - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر پاوه استان کردستان - خود در بازار را وارد مرحله جدیدی کرده و از یک تلویزیون ۷۵ - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر پاوه استان کردستان - اینچی رونمایی کرده است.

تلویزیون Mi TV Q1 از حاشیه‌های باریکی اطراف نمایشگرش بهره می‌برد. این - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر پاوه استان کردستان - حاشیه‌ها به اندازه‌ای باریک هستند که می‌توان آن‌ها نادیده گرفت. این محصول رزولوشن 4K دارد، از استاندارد +HDR و فناوری - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر پاوه استان کردستان - کوانتوم دات پشتیبانی می‌کند.

تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر پاوه استان کردستان

رفرش ریت جدیدترین تلویزیون شیائومی برابر ۱۲۰ هرتز است که آن را به گزینه‌ای مناسب برای گیمرها تبدیل می‌کند. این محصول همچنین از HDMI 2.1 و حالت کاهش خودکار میزان تاخیر بهره می‌برد.

تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر پاوه استان کردستان

تلویزیون جدید شیائومی دارای ۱۹۲ ناحیه برای نوردهی موضعی است و کنتراست آن به - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر پاوه استان کردستان - ۱۰,۰۰۰:۱ می‌رسد. اگر نمی‌خواهید برای این محصول به سراغ یک ساندبار بروید، می‌توانید - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر پاوه استان کردستان - از سیستم صوتی استریو ۳۰ واتی آن استفاده کنید. این سیستم از دو تیوتر و چهار ووفر بهره می‌برد و - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر پاوه استان کردستان - همچنین از Dolby Audio و DTS-HD پشتیبانی می‌کند.

تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر پاوه استان کردستان

تلویزیون Mi TV Q1 به سیستم عامل اندروید تی‌وی - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر پاوه استان کردستان - ۱۰ - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر پاوه استان کردستان - مجهز شده که توسط آن می‌توانید به اپ‌های مختلفی دسترسی پیدا کنید. این محصول همچنین از میکروفن داخلی بهره می‌برد که به وسیله آن‌ها می‌توانید از گوگل استیستنت یا دستیار الکسا آمازون استفاده کنید.

این تلویزیون جذاب از ماه آینده میلادی - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر پاوه استان کردستان - با قیمت ۱۲۹۹ یورو یا ۱۵۶۰ دلار وارد بازارهای اروپایی می‌شود و شرکت‌های رقیب را به چالش می‌کشد. این محصول ابتدا در فرانسه، آلمان، ایتالیا، لهستان و اسپانیا عرضه می‌شود و خریداران اولیه می‌توانند آن را با قیمت ۹۹۹ یورو سفارش دهند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone