🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر لنگرود استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر لنگرود استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: لباسشویی چگونه لباس ها را تمیز میکند؟
    پاسخ: ترکیب شدن مایع تمیز کننده با آب و غوطه ور شدن لباس ها در آن و چرخش لباس ها، باعث تمیزی لباس میشود.
  2. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای لباسشویی ضروری است؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی لباسشویی و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  3. سوال: دلیل خرابی هیتر لباسشویی چیست؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه،خرابی برد، خرابی ترمیستور، اتصالی آب و برق میتواند باعث خرابی هیتر بشود.
  4. سوال: علت نیمه کاره ماندن لباسشویی در وسط کار چیست؟
    پاسخ: خطا دادن لباسشویی بر اثر خرابی قطعات، خرابی موتور، تسمه، پمپ تخلیه و... باعث متوقف شدن کار لباسشویی میگردد.
  5. سوال: کارشناسی که برای تعمیر لباسشویی مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در لباسشویی بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18766.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

ابداع سنسور پوشیدنی که مصرف داروهای غیرمجاز را با تحلیل عرق تشخیص می‌دهد

محققان کره‌ای سنسوری پوشیدنی توسعه داده‌اند که با استفاده از تکنولوژی نانومواد وجود مخدرها در عرق را با سرعت و دقت بالا تشخیص می‌دهد. فرآیند سنتی تشخیص دارو نیازمند روش پیچیده استخراج دارو از مو، ...

محققان - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر لنگرود استان گیلان - کره‌ای سنسوری پوشیدنی توسعه داده‌اند که با استفاده از تکنولوژی نانومواد وجود مخدرها در عرق را با سرعت و دقت بالا تشخیص می‌دهد.

فرآیند سنتی تشخیص دارو نیازمند روش پیچیده استخراج دارو از مو، خون و ادرار و سپس آنالیز کردن آنها با استفاده از تجهیزات مخصوص است. روش سنتی همچنین به - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر لنگرود استان گیلان - مدت زمان بیشتری برای تست داروها و اتاق‌های بزرگ برای جای دادن تجهیزات و متخصصین ماهر نیاز دارد. البته کیت‌هایی برای تشخیص سریع دارو در ادرار ساخته شده‌، ولی این قبیل کیت‌ها فقط می‌توانند - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر لنگرود استان گیلان - یک ترکیب خاص را در یک آزمایش تشخیص داده و حساسیت پایینی دارند.

در آزمایش های مربوط به - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر لنگرود استان گیلان - ورزشکاران آزمایش خون در اغلب اوقات به خاطر نگرانی از کاهش عملکرد ورزشکار انجام نمی‌شود و آزمایش - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر لنگرود استان گیلان - ادرار نیز از لحاظ رعایت حریم خصوصی مناسب نیست چرا که - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر لنگرود استان گیلان - پزشک باید ورزشکار را حین ادرار کردن ببیند. برای رویدادهای روزشی بزرگ مثل مسابقات المپیک آزمودن تمام ورزشکاران با استفاده از روش‌های سنتی مشکل است.

تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر لنگرود استان گیلان

محققان مؤسسه علوم مواد کره (KIMS) به جای آزمایش - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر لنگرود استان گیلان - ادرار و خون روی عرق تمرکز کردند که روشی غیرتهاجمی بوده و مشکلی برای حریم خصوصی - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر لنگرود استان گیلان - فرد ایجاد نمی‌کند. این سنسور از فناوری پراکندگی رامان (Raman Scattering) استفاده می‌کند که قادر به تقویت سیگنال رامان ترکیبات شیمیایی تا ۱۰۱۰ برابر و بیشتر بوده و تشخیص سریع دارو را امکان پذیر می‌کند.

محققان به - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر لنگرود استان گیلان - منظور - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر لنگرود استان گیلان - ساخت یک سنسور اپتیکی پوشیدنی، نوعی پروتئین طبیعی را از پیله کرم ابریشم استخراج کرده و با آن لایه‌ای به ضخامت ۱۶۰ نانومتر ساختند. این لایه سپس با یک نانوسیم نقره به - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر لنگرود استان گیلان - ضخامت ۲۵۰ نانومتر پوشیده می‌شود و - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر لنگرود استان گیلان - درون چسب پزشکی قرار می‌گیرد و با چسبانده شدن روی پوست ترکیب دارویی استفاده شده را با نورافشانی نشان می‌دهد.

محققان می‌گویند ساختن هر سنسور کمتر از ۵۰ سنت تمام می‌شود - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر لنگرود استان گیلان - بنابراین پتانسیل استفاده در برنامه‌های ضددوپینگ و مسابقات المپیک را دارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone