🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر خمین استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر خمین استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: گیر کردن شی خارجی داخل در پمپ و استفاده نامناسب از دستگاه میتواند عامل خرابی پمپ تخلیه باشد.
  2. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر لباسشویی من را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان لباسشویی ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  3. سوال: تمیز نشدن لباسها در لباسشویی به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: خرابی المنت که باعث گرم نشدن اب میشود، عدم استفاده از مایع مناسب،خرابی پمپ تخلیه ، برنامه نامناسب از علت های تمیز نشدن لباسها در لباسشویی می باشد.
  4. سوال: چرا موتور لباسشویی جرقه میزند؟
    پاسخ: خرابی کلکتور یا ذغال و سیم پیچ موتور باعث جرقه زدن موتور لباسشویی شود.
  5. سوال: علت نیمه کاره ماندن لباسشویی در وسط کار چیست؟
    پاسخ: در صورتی که لباسشویی دچار خرابی قطعاتی همچون پمپ تخلیه، موتور، شیربرقی و... شود دستگاه خطا داده و لباسشویی متوقف میشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33689.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

مایکروسافت دوباره آپدیت اکتبر 2018 ویندوز 10را عرضه کرد

هفته گذشته به روز رسانی اکتبر 2018 ویندوز 10 (نسخه 1809) عرضه شد اما این آپدیت در کنار ویژگی های جدیدی که به همراه داشت ظاهراً برخی از فایل های شخصی کاربران را حذف می‌کرد. این مسئله باعث ...

هفته گذشته به روز رسانی اکتبر 2018 ویندوز 10 (نسخه 1809) عرضه شد - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر خمین استان مرکزی - اما این آپدیت در کنار ویژگی های جدیدی که به - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر خمین استان مرکزی - همراه داشت ظاهراً برخی از فایل - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر خمین استان مرکزی - های شخصی کاربران را حذف می‌کرد. این مسئله باعث شد که مایکروسافت عرضه به روز رسانی اکتبر 2018 ویندوز 10 را - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر خمین استان مرکزی - متوقف کند. حال به نظر می رسد  کمپانی ردموندی موفق شده مشکلات موجود را رفع کند چرا که عرضه آپدیت اکتبر 2018 ویندوز 10دوباره از سر گرفته شده است.

تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر خمین استان مرکزی

مسئولین این شرکت مدعی شده‌اند افراد بسیار اندکی مشکل یاد شده را گزارش کرده بودند که تنها یک درصد از کاربران - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر خمین استان مرکزی - کلی این سیستم عامل را تشکیل می‌دهند. با این وجود «جان کیبل» سرپرست مدیریت نرم افزار  سرویس‌های ویندوز در این باره خاطر - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر خمین استان مرکزی - نشان کرد:

«ما تمامی گزارشات مبنی - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر خمین استان مرکزی - بر پاک شدن دیتای کاربران را بررسی کردیم و موفق شدیم مشکل را ریشه یابی کنیم. حال تمامی مشکلات به - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر خمین استان مرکزی - روز رسانی [اکتبر 2018 ویندوز 10] حل شده است و متخصصین بی نقص بودن آن - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر خمین استان مرکزی - را تایید کرده‌اند.»

البته مایکروسافت هنوز این به روز رسانی را در دسترس تمامی مصرف کنندگان خود قرار نداده است تا - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر خمین استان مرکزی - مشکلات مشابهی پیش نیاید. بدین ترتیب شرکت ردموندی تصمیم گرفته به روز رسانی اکتبر 2018 ویندوز 10 جدید را در ابتدا برای کاربران عضو برنامه Windows Insiders عرضه کند تا بتواند با دقت بیشتری نتیجه و بازخورد کاربران را بررسی نماید.

تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر خمین استان مرکزی

در آن زمان گفته شده بود بیشتر - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر خمین استان مرکزی - فایل های حذف شده در مسیر Documents و فولدر Pictures ذخیره شده بودند و قربانیان این اتفاق معتقدند فایل‌هایی که قبل از انجام بروزرسانی ویندوز 10 در این مسیر قرار داشته اند پس از آپدیت ناپدید شده اند.

برخی از کاربران دیگر ادعا کرده بودند که پس از - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر خمین استان مرکزی - این به روز رسانی، مرورگر مایکروسافت اج و اپلیکیشن های دیگرِ فروشگاه مایکروسافت قادر به برقراری ارتباط با اینترنت نیستند. علاوه بر این به روز رسانی در برخی از کامپیوترهای مبتنی بر پردازنده های اینتل به دلیل درایور ناسازگار مسدود شده بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر خونیرث نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
سلام خوبید؟ سایت ***** لباسشویی جنرال الکتریک FTU-1602 شما را با ارزانترین قیمت و بالاترین گارانتی در خونه شما تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.
کاربر امیررضا نوشته شده درتاریخ 1402/03/07
بسیار خوشحالم که بتوانم در مورد رضایتمندی خود از خدمات شرکت تعمیرچی صحبت کنم. سرویسی که برای تعمیر لباسشویی جنرال الکتریک GWM8034 ارائه دادند، بسیار عالی و ارزشمند بود. در شهر خمین منطقه جانبازان اقامت می کنم و موقع نیاز به تعمیرات لوازم خانگی دائما به شرکت تعمیرچی خمین مراجعه می کنم. تعمیر کاری در منزل ما در حضور مشتری انجام شد و همکاران شرکت با مهارت و دقت بالایی تلفیق شده با صبر و حوصله به انجام دادن تمامی تعمیرات در کوتاهترین زمان ممکن پرداختند. با تلاش زیادی که در این سرویس انجام شده بود، لباسشویی در حال حاضر عالی کار می کند. با اطمینان کامل می توانم به سایرین توصیه کنم که در صورت نیاز به تعمیرات لوازم خانگی به شرکت تعمیرچی نیز مراجعه کنید. با تشکر فراوان از همه اعضای شرکت



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone