🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر چناران استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر چناران استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا وجود مختلف ترموستات در دستگاه ها در عملکرد آنها نیز تاثیر گذار است؟
    پاسخ: تفاوت آنچنانی در کیفیت کار کولرگازی نخواهند داشت. با اینحال عملکرد صحیح آن ها قطعا موثر در عملکرد صحیح کولرگازی می باشد.
  2. سوال: دلیل پریدن فیوز در هنگام روشن کردن کولرگازی چیست؟
    پاسخ: پریدن فیوز معمولا مربوط به مشکلات برق دستگاه می باشد .حتی در شرایطی ممکن است دستگاه شما بدون ایراد و مشکل اصلی از کنتور برق و فیوز های برق شما باشد.
  3. سوال: نقش و وظیفه کندانسور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: در هنگام گرمایش یا سرمایش بسته به نوع استفاده گرمای گاز را جذب و یا دفع می کند و اختلال در عملکرد آن باعث تشکیل هوا با دما نا مناسب خواهد شد.
  4. سوال: علائم خرابی برد در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن کولرگازی، کاهش قدرت دستگاه ، عملکرد نادرست کمرسور و یا از کار افتادن آن می تواند از علائم مشکل در برد دستگاه باشد.
  5. سوال: خاموش شدن ناگهانی کولرگازی چه دلیلی دارد؟
    پاسخ: مشکل در کمپرسور دستگاه به دلیل کارکرد زیاد و افزایش دمای آن از دلایل رایج این مشکل هستند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23501.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

اپلیکیشن فیسبوک از مرز پنج میلیارد نصب در پلی استور عبور کرد

اپلیکیشن فیسبوک به اولین اپلیکیشن غیر گوگلی تبدیل شد که از مرز پنج میلیارد نصب در پلی استور عبور می کند. پنج میلیارد نصب دستاورد بزرگی برای فیسبوک محسوب می شود؛ چون تا حالا فقط ...

اپلیکیشن فیسبوک به اولین اپلیکیشن غیر گوگلی تبدیل شد که از مرز پنج میلیارد نصب در - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر چناران استان خراسان - پلی استور عبور می کند.

پنج میلیارد نصب دستاورد بزرگی برای فیسبوک محسوب می شود؛ چون تا حالا فقط اپ های از پیش نصب شده روی گوشی ها مثل گوگل پلی سرویس، یوتیوب، مپس و غیره توانسته بودند به چنین تعداد نصب بالایی برسند.

تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر چناران استان خراسان

البته دستیابی به رکورد مذکور توسط فیسبوک چندان هم تعجب آور هم نیست. اپلیکیشن این شبکه اجتماعی یکی از محبوب ترین اپ های تلفن هوشمند محسوب می شود. این شرکت طبق قراردادی که با شرکت هایی مثل سامسونگ، ال جی و هواوی دارد، مجوز نصب پیش فرض اپلیکیشن خود روی محصولات آنها را برای چندین سال کسب کرده - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر چناران استان خراسان - است.

فیسبوک پنج سال قبل یعنی در سپتامبر سال 2014 از مرز یک میلیارد نصب عبور کرده بود. اوایل تیر ماه - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر چناران استان خراسان - 96 این شبکه اعلام کرد تعداد کاربران فعال آن - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر چناران استان خراسان - در ماه از مرز 2 میلیارد نفر عبور کرده - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر چناران استان خراسان - است. این دستاورد بزرگ سبب - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر چناران استان خراسان - شد تا مارک زاکربرگ، مدیرعامل فیسبوک با انتشار پستی در این شبکه اجتماعی از این موفقیت با افتخار صحبت کند.

همزمان - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر چناران استان خراسان - با عبور تعداد کاربران ماهانه فیسبوک - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر چناران استان خراسان - از مرز 2 میلیارد نفر، مدیر - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر چناران استان خراسان - محصولات فیسبوک، - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر چناران استان خراسان - آقای «گیرمو اسپیلر» (Guillermo Spiller) نیز با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که هر روز بیش از - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر چناران استان خراسان - 175 میلیون نفر از کاربران از ری اکشن Love استفاده کرده - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر چناران استان خراسان - و بیش از 800 میلیون نفر - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر چناران استان خراسان - نیز به طور میانگین در حال لایک کردن پست ها در این شبکه هستند.

با وجود ثبت رکورد 5 میلیاردی در پلی استور، فیسبوک با حواشی و مشکلات بی - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر چناران استان خراسان - پایانی دست و پنجه نرم می کند. دو روز پیش و در یکی از آخرین موارد، پستی در رابطه با مارک زاکربرگ در این شبکه منتشر شد و پس از مدت کوتاهی از روی سایت برداشته شد. این مسئله باعث شد تا گمانه زنی هایی در مورد عدم علاقه این شبکه به نشر مطالب در مورد مدیرعامل این شرکت مطرح شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone