🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت نیمه کاره ماندن لباسشویی در وسط کار چیست؟
    پاسخ: در صورتی که لباسشویی دچار خرابی قطعاتی همچون پمپ تخلیه، موتور، شیربرقی و... شود دستگاه خطا داده و لباسشویی متوقف میشود.
  2. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی لباسشویی میشود؟
    پاسخ: یکی از دلایل اصلی خرابی برد لباسشویی نوسانات برقی باشد و بهتر است از محافظ استفاده کنید.
  3. سوال: آیا تعمیرکار لباسشویی بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های لباسشویی قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  4. سوال: آیا تعمیرات لباسشویی در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  5. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر لباسشویی من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران لباسشویی ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42060.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

مایکروسافت دعوت نامه های رویداد «واقعیت ترکیبی» خود برای11 مهر را ارسال کرد

کمپانی مایکروسافت در حال برنامه ریزی برای برگزاری رویداد واقعیت ترکیبی (ترکیب واقعیت مجازی و واقعیت افزوده) ویندوز بوده و دعوت نامه های مربوطه را برای برخی از خبرگزاری ها ارسال کرده است. بر اساس ...

کمپانی مایکروسافت در حال برنامه ریزی برای برگزاری رویداد واقعیت ترکیبی (ترکیب واقعیت مجازی و واقعیت افزوده) ویندوز بوده و دعوت نامه های مربوطه را برای برخی از خبرگزاری ها ارسال کرده است. بر اساس اطلاعات موجود، «الکس - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - کیپمن» (توسعه دهنده اصلی کینکت و هولولنز) سخنران رویداد مذکور بوده که 11 مهر و در سان فرانسیسکو برگزار خواهد شد.

با توجه به روند مایکروسافت در ماه های اخیر، احتمالاً در رویداد پیش رو شاهد تمرکز کمپانی بر هدست های واقعیت ترکیبی ویندوزی خواهیم بود که توسط سایر شرکت - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - ها توسعه یافته و اواخر مهر به همراه آپدیت پاییزی «Creators» ویندوز 10 به بازار عرضه می شوند.

تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی

ایسوس، دل، لنوو، HP و ایسر از جمله تولیدکنندگان هدست برای پلتفرم واقعیت ترکیبی ویندوز هستند

نخستین هدست - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - ها شامل محصول 299 دلاری ایسر و هدست 450 دلاری HP (با کنترلر های حرکتی) بوده، و شرکت های دل و لنوو نیز قیمت 349 دلاری را برای هدست های خود در نظر گرفته اند. از طرف دیگر ایسوس نیز در لیست تأمین کنندگان سخت افزار واقعیت ترکیبی مایکروسافت قرار - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - دارد که با وجود رونمایی از هدست خود در نمایشگاه IFA، به نظر می رسد در بهترین حالت بهار سال آینده - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - محصول جدید را به بازار عرضه کند.

گفتنی است مایکروسافت به صورت جداگانه در حال توسعه نسخه - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - بعدی هولولنز بوده که به پردازنده هوش مصنوعی اختصاصی مجهز شده و بنا به اظهارات کمپانی، به دلیل عدم - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - وجود رقابت کافی در بازار تا سال 2019 عرضه نخواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone