🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی سام در شهر سلماس استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی سام در شهر سلماس استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا میتوان از لباسشویی به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: نیازمند است بعد از استفاده از یک برنامه لباسشویی، به مدت 15 دقیقه به لباسشویی استراحت داد.
  2. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر لباسشویی را پرداخت نمایید.
  3. سوال: لباسشویی بیش از حد میلرزد دلیل چیست؟
    پاسخ: لرزش بیش از حد لباسشویی میتواند مربوط به خرابی شفت و بلبرینگ و تسمه باشد.
  4. سوال: وظیفه سنسور سطح اب لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تشخیص مقدار آب موجود در دیگ برای انجام شدن عمل شستوشو وظیفه سنسور سطح آب است.
  5. سوال: لباسشویی چگونه لباس ها را تمیز میکند؟
    پاسخ: سایش لباس ها به یک دیگر و غوطه ور شدن لباس ها در آب و چرخش لباس ها با مایع تمیز کننده، باعث تمیز شدن لباس ها میشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34271.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

آمازون نسل جدید اسپیکرهای هوشمند اکو دات و اکو پلاس را معرفی کرد

کمپانی آمازون به تازگی از نسل جدید محبوب ترین اسپیکر هوشمند خود «اکو دات» در کنار برادر بزرگترش اکو پلاس (که سال گذشته معرفی شده بود) رونمایی کرده است. اکو دات جدید در ادامه نسخه ...

کمپانی آمازون به تازگی از نسل جدید محبوب ترین اسپیکر هوشمند خود «اکو دات» در کنار برادر بزرگترش اکو پلاس (که سال گذشته معرفی شده بود) رونمایی کرده است.

اکو دات جدید در ادامه نسخه ای که پاییز سال 2016 عرضه شده بود معرفی شده و با حاشیه های گرد و روکش پارچه ای، شباهت زیادی به اسپیکر هوشمند گوگل هوم مینی دارد.

حجم صدای خروجی اکو دات 70 درصد افزایش داشته است

از نظر عملکرد، اکو دات جدید از همان چیدمان چهار دکمه ای قبلی استفاده می کند اما شرکت در این - تعمیرات لباسشویی سام در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - محصول - تعمیرات لباسشویی سام در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - تعداد میکروفون ها را از 7 به 4 کاهش داده که باید منتظر بود و دید اقدام مذکور چه تأثیری در عملکرد دستگاه خواهد داشت. البته در حال حاضر بسیاری از اسپیکرهای هوشمند تنها - تعمیرات لباسشویی سام در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - با دو میکروفون عملکرد مناسبی دارند و از این رو می توان به توانایی اکو دات امیدوار بود.

تعمیرات لباسشویی سام در شهر سلماس استان آذربایجان غربی
اکو دات

کمپانی آمازون همچنین مدعی است کیفیت صدای خروجی نیز بهتر شده - تعمیرات لباسشویی سام در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - که برای محصولی مانند اسپیکر هوشمند با تمرکز بر پخش موسیقی حیاتی به نظر می رسد. طبق ادعای شرکت، علاوه بر بهبود کیفیت، حجم صدای - تعمیرات لباسشویی سام در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - خروجی نیز 70 درصد افزایش داشته است.

اسپیکر هوشمند اکو دات به لطف قیمت مناسب و راحتی - تعمیرات لباسشویی سام در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - راه اندازی، تا کنون فروش بسیار خوبی داشته و دستیار هوشمند الکسا را به خانه میلیون ها کاربر وارد کرده. به - تعمیرات لباسشویی سام در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - همین خاطر آمازون با - تعمیرات لباسشویی سام در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - عرضه نسل جدید آن به دنبال حفظ و گسترش بازار خود بوده است.

تعمیرات لباسشویی سام در شهر سلماس استان آذربایجان غربی
اکو پلاس

از سوی دیگر نسخه جدید اسپیکر اکو پلاس نیز با طراحی مشابه نسل قبلی اما بیس قوی تر و - تعمیرات لباسشویی سام در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - صدای شفاف تر معرفی شده و شباهت زیادی با اسپیکر هوشمند اکو دارد. در ضمن اکو پلاس از دماسنج و هاب خانه هوشمند داخلی بهره می برد که برای راه اندازی سیستم خانه هوشمند کاربردی است.

محصولات جدید الکسا از امروز قابل پیش خرید بوده و با همان قیمت قبلی (50 دلار برای اکو دات - تعمیرات لباسشویی سام در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - و 150 دلار برای اکو پلاس) از ماه آینده به بازار عرضه می شوند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر بوستان نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
سلام سایت ***** لباسشویی سام Q1470 شما را با بهترین قیمت و بهترین گارانتی تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone