🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر مرند زنجان استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر مرند زنجان استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فضای داخلی لباسشویی را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: هر 3 ماه یک بار لازم است فضای داخلی لباسشویی تمیز شود.
  2. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: بله لباسشویی باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و دیگ آن در صورت خرابی نیاز به تعمیر دارد.
  3. سوال: علت صدای زیاد لباسشویی چه باشد؟
    پاسخ: تراز نبودن دستگاه،خرابی فنرها،خرابی بلبرینگ ها،شکستگی سه نظام از عوامل با صدا کارکردن دستگاه است.
  4. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب لباسشویی مراجعه کنید؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست تعمیر لباسشویی، کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  5. سوال: سه نظام در لباسشویی چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: انتقال حرکت چرخشی موتور به آبکش وظیفه سه نظام در لباسشویی است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34286.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

افشای تصویر و مشخصات دوربین گوپرو هیرو 7؛ سه مدل در راه است

دوربین های ورزشی یا در اصطلاح اکشن کم ها طی سال های اخیر طرفداران بسیاری پیدا کرده اند و حتی در تولید آثار تلویزیونی و سینمایی حرفه ای نیز مورد استفاده قرار گرفته اند. در ...

دوربین های ورزشی یا در اصطلاح اکشن کم ها طی سال های اخیر طرفداران بسیاری پیدا کرده اند و حتی در تولید آثار تلویزیونی و سینمایی حرفه ای - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر مرند زنجان استان زنجان - نیز مورد استفاده قرار گرفته اند. در - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر مرند زنجان استان زنجان - میان این دوربین ها، خانواده گوپرو هیرو از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار بوده و تا کنون نسخه های مختلفی از آنها روانه بازار شده است.

مهم ترین تفاوت هیرو 7 با نسل قبل حذف نمایشگر تک رنگ در قسمت جلوی دوربین است

حال خبر می رسد که شرکت GoPro نسل بعدی - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر مرند زنجان استان زنجان - دوربین های سری - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر مرند زنجان استان زنجان - Hero را برای رونمایی آماده - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر مرند زنجان استان زنجان - کرده و احتمالاً در آینده نزدیک گوپرو هیرو 7 را به بازار معرفی خواهد کرد. این خبر بر اساس درج تصویر و اطلاعات سری 7 دوربین های گوپرو هیرو در وبسایت B&H منتشر شده. جالب است بدانید که B&H بزرگترین فروشگاه دوربین و لوازم تصویربرداری غیر زنجیره ای آمریکاست که در نیویورک قرار داشته و بیش از 2000 کارمند دارد.

تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر مرند زنجان استان زنجان
هیرو 7 (راست) و هیرو 6 (چپ)

طبق اطلاعات وبسایت مورد بحث (که هم اکنون مطالب مربوط را پاک کرده) گوپرو هیرو 7 در - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر مرند زنجان استان زنجان - سه مدل Silver ،Black و White تولید شده که با توجه به تصویر، مهم ترین تفاوت آن با نسل قبل حذف نمایشگر تک رنگ در قسمت جلوی دوربین است.

در میان - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر مرند زنجان استان زنجان - مدل های مختلف هیرو 7، تنها نسخه بلک از باتری قابل تعویض، تثبیت کننده تصویر HyperSmooth و امکان اتصال میکروفون خارجی بهره می برد. البته هر سه مدل تا عمق 10 متری در مقابل نفوذ آب مقاوم بوده و همچنین از یک نمایشگر لمسی 2 اینچی LCD بهره می برند.

قابلیت ثبت ویدیوهای تایم لپس، کنترل صوتی، حالت تصویر عمودی برای - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر مرند زنجان استان زنجان - شبکه های اجتماعی و ذخیره صوت و تصویر با فرمت RAW نیز بین هر سه مدل مشترک است.

اما تفاوت اصلی بین مدل های مختلف هیرو 7، کیفیت تصویربرداری آنهاست که نسخه بلک با دوربین 12 مگاپیکسلی و توانایی عکاسی 30 فریم در ثانیه، نسبت به دو مدل دیگر با - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر مرند زنجان استان زنجان - سنسور 10 مگاپیکسلی و عکاسی 15 فریم - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر مرند زنجان استان زنجان - در ثانیه برتری دارد.

نسخه بلک همچنین در زمینه فیلمبرداری نیز برتر بوده و ویدیوهای 4K و 2.7K را به ترتیب با نرخ 60 و 120 فریم در ثانیه ثبت کرده و حالت سوپر اسلوموشن 240 فریم در ثانیه با کیفیت 1080p را هم در اختیار کاربر قرار می دهد.

مدل سیلور اما - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر مرند زنجان استان زنجان - ویدیوهای 4K را با نرخ 30 فریم در ثانیه ثبت کرده و در رزولوشن های 1440p و 1080p نیز ویدیوهای 60 فریم در ثانیه ارائه می کند. در نهایت مدل وایت تنها یک حالت فیلمبرداری داشته و ویدیوهای 1080p را با نرخ 60 فریم در ثانیه به ثبت می رساند.

گفتنی است B&H هیچ اطلاعاتی از زمان معرفی یا قیمت محصولات جدید گوپرو منتشر نکرده اما انتظار می رود در آینده بسیار - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر مرند زنجان استان زنجان - نزدیک شاهد رونمایی از خانواده GoPro Hero 7 باشیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone