🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر بندرترکمن استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر بندرترکمن استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت روشن نشدن لباسشویی چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن لباسشویی به عواملی متعددی از جمله برد، هیدروستات، فیوز و... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  2. سوال: سه نظام در لباسشویی چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: سه نظام وظیفه انتقال حرکت چرخشی موتور به آبکش را بر عهده دارد.
  3. سوال: وظیفه میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: قفل کردن درب دستگاه هنگام شستشو و جلوگیری از باز شدن درب وظیفه میکروسوییچ است.
  4. سوال: قطعه سنسور سطح آب چه نقشی در لباسشویی دارد؟
    پاسخ: سنسور سطح آب مقدار آب موجود در دیگ را برای عمل شستوشو بررسی میکند.
  5. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، ماشین لباسشویی مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد ماشین لباسشویی شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34273.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

گوگل پیکسل 3 در یک سایت چینی رؤیت شد؛ تأیید بریدگی نمایشگر در نسخه XL

در یکی از تازه ترین موارد از اخبار مربوط به گوگل پیکسل 3 این تلفن هوشمند در یک وبسایت چینی رؤیت شده و برچسب قیمتی 729 دلاری (حدوداً) را به همراه داشته است. البته چنین ...

در یکی از تازه ترین موارد از اخبار مربوط به گوگل پیکسل 3 این تلفن هوشمند - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر بندرترکمن استان گلستان - در یک وبسایت چینی رؤیت شده و برچسب قیمتی 729 دلاری (حدوداً) را به همراه داشته است.

البته چنین قیمت هایی پس از معرفی رسمی دچار تغییر می شوند اما با این حال، نکته مهم - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر بندرترکمن استان گلستان - امکان بازگشت گوگل به - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر بندرترکمن استان گلستان - بازار بزرگ چین و فروش تلفن های پیکسل 3 و پیکسل 3 XL در این کشور است که با - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر بندرترکمن استان گلستان - در نظر گرفتن - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر بندرترکمن استان گلستان - همکاری های کمپانی مذکور و حکومت چین در چند ماه اخیر، چندان دور از انتظار نخواهد بود.

مسئله جالب توجه دیگر، عدم وجود قاب محافظ روی پیکسل های جدید در تصاویر وبسایت چینی است که امکان مشاهده تمام بدنه (که البته تغییرات طراحی چندانی نسبت به گذشته نداشته) را فراهم می کند.

گوگل با پیکسل 3 به بازار چین بازمی گردد

همان طور که تصاویر و اطلاعات قبلی نیز خبر داده بودند، مدل - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر بندرترکمن استان گلستان - XL دارای بریدگی نمایشگر بوده و - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر بندرترکمن استان گلستان - نسخه معمولی از این قابلیت بی بهره است. هرچند واکنش منفی برخی از کاربران به ناچ صفحه پیکسل 3 XL و همچنین قیمت بالاتر، احتمال کاهش فروش این نسخه را بیشتر کرده و ممکن است خط تولید گوگل - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر بندرترکمن استان گلستان - پیکسل 3 بار اصلی تأمین سفارشات - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر بندرترکمن استان گلستان - را به دوش بکشد.

گفتنی است کمپانی گوگل همچنان طرح سنتی استفاده از یک لنز برای دوربین اصلی را حفظ کرده و در تاریخ - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر بندرترکمن استان گلستان - 17 مهر ماه نسل جدید خانواده موبایل های پیکسل خود را به بازار معرفی خواهد کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر مرسا نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
یه سوال داشتم مرکز شما اطراف بلوار پاسداران بندرترکمن اعزام نیرو داره
پاسخ: بله در بلوار پاسداران شهر بندرترکمن خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone