🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر بندر انزلی استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر بندر انزلی استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای لباسشویی ضروری است؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد لباسشویی در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
  2. سوال: آیا نوسانات برقی میتواند به ماشین لباسشویی آسیب بزند؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند به برد و قطعات الکترونیکی لباسشویی آسیب برساند.
  3. سوال: از دلایل خرابی هیتر لباسشویی به چند مورد اشاره کنید؟
    پاسخ: خرابی برد، خرابی ترمیستور، رسوب بیش اندازه در دستگاه از عوامل خرابی هیتر میباشد.
  4. سوال: علت روشن نشدن لباسشویی چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن لباسشویی به عواملی متعددی از جمله برد، هیدروستات، فیوز و... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  5. سوال: وظیفه سنسور سطح اب لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تشخیص مقدار آب موجود در دیگ برای انجام شدن عمل شستوشو وظیفه سنسور سطح آب است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34274.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

فیسبوک در صورت عدم تغییر مقررات کاربری از سوی اتحادیه اروپا تحریم می شود

بر اساس گزارشات جدید، اگر کمپانی فیسبوک تا پایان سال جاری میلادی تغییرات درخواستی از سوی اتحادیه اروپا را بر قوانین مربوط به حقوق مشتریان خود اعمال نکند، توسط این اتحادیه تحریم خواهد شد. اتحادیه ...

بر اساس گزارشات جدید، اگر کمپانی فیسبوک تا پایان سال جاری میلادی تغییرات درخواستی - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر بندر انزلی استان گیلان - از سوی اتحادیه اروپا را بر قوانین مربوط به حقوق مشتریان خود اعمال نکند، توسط این اتحادیه تحریم خواهد شد.

اتحادیه اروپا زمستان سال گذشته تغییرات مورد - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر بندر انزلی استان گیلان - نظر خود را تسلیم فیسبوک کرده بود اما این شرکت تا کنون درخواست مذکور را به طور کامل اجابت نکرده است. البته فیسبوک در همان زمان مقررات کاربری خود را تغییر داد، اما به گفته مقامات اتحادیه اروپا این تغییرات کافی نبوده اند.

اتحادیه اروپا از فیسبوک می خواهد قوانین مشتریان خود - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر بندر انزلی استان گیلان - را در راستای حفاظت از حقوق کاربران ارتقا دهد

طبق اظهارات مقامات اروپایی، - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر بندر انزلی استان گیلان - در حالی که شرکت گوگل بدون فوت وقت تغییرات درخواستی را اعمال کرده بود، کمپانی فیسبوک و به خصوص - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر بندر انزلی استان گیلان - شبکه اجتماعی توییتر (به عنوان یکی از زیرمجموعه هایش) تنها بخش هایی از قوانین - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر بندر انزلی استان گیلان - خود درباره مسئولیت ها و نحوه اطلاع رسانی به کاربر در زمان حذف محتوا یا پایان سرویس دهی را اصلاح کرده اند.

تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر بندر انزلی استان گیلان

اتحادیه اروپا در واقع از فیسبوک می خواهد قوانین مشتریان خود را در - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر بندر انزلی استان گیلان - راستای حفاظت از حقوق کاربران ارتقا داده و در مواردی مانند انصراف از خرید یک محصول به صورت آنلاین، امکان اقامه دعوی در دادگاه های اروپایی را فراهم - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر بندر انزلی استان گیلان - کند؛ موضوعی که پیش از این تنها در - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر بندر انزلی استان گیلان - دادگاه های کالیفرنیا (محل استقرار کمپانی) امکان پذیر بود.

اروپایی ها همچنین خواستار قوانین مشتری محوری هستند که بر اساس آنها کمپانی در زمان ضعف خدمات شبکه اجتماعی، مسئولیت ها را پذیرفته و رضایت کاربران را جلب کند.

لازم به ذکر است که اتحادیه اروپا رفتار فیسبوک را دقیقاً برعکس شرکت - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر بندر انزلی استان گیلان - Airbnb می داند که در مدت کوتاهی قوانین خود را اصلاح کرده و حالا با شفافیت بالایی خدماتش را به شهروندان اروپایی ارائه می دهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone