🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر کرمانشاه استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر کرمانشاه استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: لباسشویی بیش از حد میلرزد دلیل چیست؟
    پاسخ: لرزش بیش از حد لباسشویی میتواند مربوط به خرابی شفت و بلبرینگ و تسمه باشد.
  2. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از صد هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  3. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: لباسشویی باید به طور سالیانه سرویس و دیگ آن تمیز شود.
  4. سوال: چرا لباسشویی عملیات شستشو را تا پایان انجام نمیدهد و در وسط کار استوپ میکند؟
    پاسخ: در صورتی که لباسشویی دچار خرابی قطعاتی همچون پمپ تخلیه، موتور، شیربرقی و... شود دستگاه خطا داده و لباسشویی متوقف میشود.
  5. سوال: زمان سرویس کلی لباسشویی هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: لباسشویی به طور معمول در صورت خرابی نیاز به سرویس دارد ولی سرویس سالیانه لباسشویی مفید است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34280.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

احتمالا بیشترین فروش گوشی های اپل متعلق به iPhone XR خواهد بود

برای دومین سال پیاپی است که اپل قصد دارد در ترکیب جدید گوشی های هوشمند خود از سه مدل مختلف از تلفن های هوشمند بهره ببرد که در این بین تا چند روز دیگر امکان ...

برای دومین سال پیاپی - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر کرمانشاه استان کردستان - است که اپل قصد دارد در ترکیب جدید گوشی های هوشمند خود از سه مدل مختلف از تلفن های هوشمند بهره ببرد که در این بین تا چند روز دیگر امکان پیش خرید دو گوشی از ترکیب یاد شده وجود خواهد داشت.

اما زمان عرضه‌ گوشی iPhone XR -که در این ترکیب به صرفه ترین گوشی- محسوب می شود هنوز به طور دقیق مشخص نیست. - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر کرمانشاه استان کردستان - تلفن همراهی که با این که از نظر فنی از هم تیمی های دیگر خود ضعیف تر است، اما به خاطر به صرفه بودن یکی از تلفن های هوشمندیست که بسیاری بی صبرانه منتظرش هستند.

اما به نظر می - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر کرمانشاه استان کردستان - رسد طبق پیش بینی ها، بیش از نصف محموله های پیش روی اپل را تلفن هوشمندی تشکیل دهد که به صرفه تر است، در رنگ - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر کرمانشاه استان کردستان - های مختلف عرضه می شود، از LCD بهره مند است و از دوربین یگانه استفاده می کند.

شاید خود اپل هم پتانسیل موجود در این تلفن هوشمند را دست - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر کرمانشاه استان کردستان - کم گرفته بود، اما طبق گزارشات به نظر می رسد که سفارشات مربوط به اجزای داخلی آیفون XR برای ماه های آینده به طور چشمگیری افزایش یافته. حالا این شرکت آمریکایی انتظار دارد بیش - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر کرمانشاه استان کردستان - از ۵۰ درصد فروش آیفون - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر کرمانشاه استان کردستان - های جدیدشان تا اوایل سال ۲۰۱۹ را، گوشی ارزان قیمت تر و - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر کرمانشاه استان کردستان - به صرفه ترشان یعنی آیفون XR تشکیل دهد.

تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر کرمانشاه استان کردستان

به نظر می رسد آیفون XR هایی که برای فروش به کاربران عرضه خواهد شد ۲۰ میلیون - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر کرمانشاه استان کردستان - عدد خواهد بود. رقمی عجیب و غریب خصوصا وقتی که احتمالا این تعداد برای تلفن های هوشمند iPhone XS Max حدود ۴ تا ۵ میلیون باشد. این - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر کرمانشاه استان کردستان - رقم نشان دهنده‌‌ی این است که آیفون XS مکس تنها ۲۰ درصد آیفون های نسل جدید - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر کرمانشاه استان کردستان - را شامل خواهد شد. البته به نظر می رسد این موضوع موقتی باشد.

اما آیفون XS‌ که در این ترکیب سه تایی کوچک ترین آیفون به شمار می رود شاید کمی کمتر توجه بازار را به خود جلب کند. این موضوع به خاطر ویژگی های فیزیکی این گوشیست که احتمالا در بازار کنونی آسیب پذیر باشد.

به طور کلی شاید توجه بیش از حد بازار روی آیفون XR درآمد های شرکت آمریکایی را دچار مشکلاتی کند. چرا که این تلفن ها قیمت پایین تری دارند. اما نکته‌ی مثبت این اتفاق شاید اینجا باشد که بالاخره اپل می تواند در بازار چین -که در آن تمرکز بسیار زیادی روی قیمت ها وجود - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر کرمانشاه استان کردستان - دارد- حرفی برای گفتن داشته باشد و با - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر کرمانشاه استان کردستان - فروش بیشتری مواجه گردد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone