🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر نقده استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر نقده استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت سرریز شدن آب در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سرریز شدن آب میتوان به خراب بودن برد و یا خرابی هیدروستات و یا قطع نکردن شیربرقی اشاره کرد.
  2. سوال: قطعه سنسور سطح آب چه نقشی در لباسشویی دارد؟
    پاسخ: تشخیص مقدار آب موجود در دیگ برای انجام شدن عمل شستوشو وظیفه سنسور سطح آب است.
  3. سوال: شیر برقی در لباسشویی چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: شیر برقی در لباسشویی وظیفه کنترل و قطع و وصل کردن ورود آب به دیگ را دارد.
  4. سوال: آیا تعمیرات لباسشویی در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  5. سوال: علت باز نشدن در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل باز نشدن در لباسشویی میتوان به خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39353.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

اسکایپ برای افزایش امنیت خود از الگوریتم رمزنگاری استفاده خواهد کرد

خیلی از معروف ترین سرویس های پیام رسان ها همانند واتس اپ یا فیسبوک مسنجرز مدت هاست از الگوریتم سرتاسر (End-to-End) استفاده می کنند و به نظر می رسد که مایکروسافت هم بالاخره برای افزایش ...

خیلی از معروف ترین سرویس های پیام رسان ها همانند واتس اپ - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر نقده استان آذربایجان غربی - یا فیسبوک مسنجرز مدت هاست از الگوریتم سرتاسر (End-to-End) استفاده می کنند و به نظر می رسد که مایکروسافت هم بالاخره برای افزایش امنیت اسکایپ می خواهد از همین روش کمک بگیرد.

در روش End-to-End تنها کسانی که با هم در ارتباط هستند می توانند پیام ها را بخوانند

با توجه به - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر نقده استان آذربایجان غربی - اطلاعات به دست آمده، ردموندی ها در همکاری با سیگنال خواهان رمزنگاری پیام های اسکایپ به صورت - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر نقده استان آذربایجان غربی - سرتاسر هستند. البته - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر نقده استان آذربایجان غربی - این قابلیت تنها برای بخش «گفت و گوهای شخصی» (Private - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر نقده استان آذربایجان غربی - Conversations) که فعلا در مرحله بتا به سر می برد فراهم است.

دسترسی به این قسمت نیز با آیکون + اسکایپ ممکن می شود. بعد از کلیک - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر نقده استان آذربایجان غربی - روی این آیکون و انتخاب Private Conversation، لیستی از مخاطبینی که می خواهید با آن ها یک گفت و گوی شخصی داشته باشید به نمایش در می آید. حالا کافیست مخاطب را انتخاب کنید تا دعوت نامه ای مبنی بر حضور در چت - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر نقده استان آذربایجان غربی - شخصی برای او ارسال می شود.

تاریخ انقضا دعوت نامه هفت روز است. بنابراین اگر در این مدت کاربر آن را قبول کند، گفت و گو صورت - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر نقده استان آذربایجان غربی - گرفته و با کمترین نگرانی می توانید به رد و بدل کردن اطلاعات بپردازید. البته بعد از اتمام چت هم قابلیت پاک کردن چت را دارید. هنوز مشخص نیست که بخش گفت و گوهای شخصی چه زمانی از مرحله بتا خارج می شود و به نسخه پایدار می آید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone