🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی الجی در شهر چالدران استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی الجی در شهر چالدران استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیر لباسشویی در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  2. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران لباسشویی ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  3. سوال: علت سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور لباسشویی میتواند مربوط به نوسانات برقی و اضافه بار در لباسشویی باشد.
  4. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر لباسشویی من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران لباسشویی ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  5. سوال: نشتی آب در لباسشویی جه دلایلی دارد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، خرابی اتصالات، خرابی لاستیک دور درب، خرابی جاپودری و... میتواند باعث نشتی آب در دستگاه باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39350.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

بهترین گجت های نمایشگاه CES 2018

نمایشگاه CES 2018 هم به پایان رسید و ربات ها، تلفن های همراه، ساعت های هوشمند، هدست های واقعیت مجازی و هر آنچه که فکرش را کنید در این چند روز خودنمایی کردند تا بالاخره ...

نمایشگاه CES 2018 هم به پایان رسید و ربات ها، تلفن های همراه، ساعت های هوشمند، هدست های واقعیت مجازی - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - و هر آنچه که فکرش را کنید در این چند روز خودنمایی کردند - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - تا بالاخره با آینده دنیای فناوری کمی آشناتر شویم. بنابراین بدون مقدمه ای طولانی به سراغ بهترین های این نمایشگاه هیجان انگیز می رویم.

تعمیرات لباسشویی الجی در شهر چالدران استان آذربایجان غربی

ریزر هر ساله کانسپت های عجیب و جالبی به نمایش می گذارد که همه را شگفت زده می کند.

پروژه لیندا در واقع یک - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - لپ تاپ است که توسط تلفن همراه شما تامین قدرت می شود. با قوی تر شدن تلفن های همراه، مردم کمتری به استفاده از کامپیوترهای بزرگ روی می آورند. با این حال، هنوز هم نمایشگر بزرگ و کیبورد کامل می تواند بهترین گزینه باشد. به همین دلیل، ریزر این دو را - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - با یکدیگر ترکیب می کند.

این لپ تاپ در واقع بدنه Razer Blade Stealth اما بدون ترکپد است. در واقع ریزر فون درون جایگاه ترکپد قرار گرفته و می شود هسته مرکزی دستگاه. در واقع هر کاری که با تلفن همراه - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - قابل انجام دادن بود حالا روی نمایشگر بزرگتر انجام پذیر خواهد شد. ریزر انتظار دارد که نمایشگر لمسی این لپ تاپ از رزولوشن 1440p و نرخ بروزرسانی 120 هرتز بهره ببرد.

سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - Vivo

تعمیرات لباسشویی الجی در شهر چالدران استان آذربایجان غربی

می دانیم که سنسورهای اثر انگشت سال 2018 برای اولین بار از راه خواهند - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - رسید اما تست اولین موبایل با این قابلیت قطعا برای - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - حاضرین در نمایشگاه بسیار جذاب بوده. سنسور Synaptics FS9500 Clear ID برای تلفن همراه جدید ویوو که نام مشخصی ندارد در نظر گرفته شده.

این سنسور اوپتیکال - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - درست بین شیشه نمایشگر و پنل OLED قرار می گیرد و از بین پیکسل ها، اثر انگشت - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - شما را شناسایی می کند. به همین دلیل، چنین سنسوری در پنل های LCD با نور پس زمینه کار نمی کند و بیشتر به درد OLED های بدون حاشیه که - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - این روزها فراگیر شده اند می خورد.

اسکاگن فالستر

تعمیرات لباسشویی الجی در شهر چالدران استان آذربایجان غربی

ساعت هوشمند فالستر یک گجت کامل و همه فن حریف نیست و در اصل مثل همان ساعت های کلاسیک شرکت سازنده اش - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - است.

اسکاگن فالستر اولین ساعت هوشمند شرکت دانمارکی است و از سیستم عامل اندروید ویر بهره می برد. نمایشگری دایره ای شکل دارد و امکانات مرسوم ساعت های هوشمند - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - امروزی را ندارد. بیشتر یک ساعت مینیمالیستی با طراحی مدرن است.

برای مثال، - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - جی پی اس داخلی، اتصال مخابراتی و سنسور ضربان قلب از امکاناتی است که در اسکاگن فالستر پیدا نخواهید کرد اما از لحاظ زیبایی و ظاهر احتمالا یکی از بهترین گزینه ها باشد.

هدست Mirage Solo لنوو

تعمیرات لباسشویی الجی در شهر چالدران استان آذربایجان غربی

لنوو هم با معرفی Mirage Solo، اولین هدست مستقل خود را به معرض نمایش گذاشت. این هدست از اسنپدراگون 835 بهره برده و 4 گیگابایت رم دارد. از طریق درگاه میکرو اس دی می توان حافظه به آن افزود و باتری آن تا 7 ساعت دوام دارد.

دیگر ویژگی آن، بهره مندی از کنترلر - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - Daydream بوده و - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - بدون هیچ کابل و - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - تلفن همراهی از 6 درجه آزادی برخوردار است. با قرار دادن عمده وزن روی پیشانی، این - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - هدست احساس بسیار راحتی خواهد داشت.

قیمت آن زیر 400 دلار خواهد - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - بود و طی سه ماه دوم سال 2018 به بازار عرضه خواهد شد.

گوگل پی

تعمیرات لباسشویی الجی در شهر چالدران استان آذربایجان غربی

گوگل والت یا کیف پول گوگل اولین بار در سال 2011 ارائه شد و راه حل این شرکت برای سرویس پرداخت موبایلی بود تا اینکه Android Pay در سال 2015 از راه رسید. از آن زمان تاکنون اندروید پِی، برای تمامی پرداخت های آنلاین و یا در لحظه به کار می رفت در حالی که گوگل والت سیستم پرداختی نفر به نفر بود.

اما خب چرا دو سرویس مجزا؟ گوگل بالاخره اعلام کرد که می خواهد این دو پلتفرم را با همدیگر ترکیب کرده و - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - سرویسی به نام Google Pay را بسازد. گوگل پِی - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - راه برند جدید این شرکت برای سیستم پرداخت آنلاینش است که همه ویژگی های اندروید پِی و گوگل والت را درون خود دارد.

 

لینک ویو JBL

تعمیرات لباسشویی الجی در شهر چالدران استان آذربایجان غربی

بعضی از جذاب ترین محصولات CES 2018 نمایشگرهای هوشمند وابسته به گوگل اسیستنت هستند. این نمایشگرها بزرگترین رقبای آمازون اکو - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - شو هستند. تاکنون دو نمایشگر هوشمند از لنوو دیده ایم اما آنچه که JBL معرفی کرده جذاب ترین - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - است.

لینک ویو JBL مشابه آمازون اکو شو است اما با کیفیت صدای خیلی بهتر. یک نمایشگر اچ دی 8 اینچی، دو اسپیکر 10 واتی در قسمت جلویی و دو پی آر برای باس عمیق تر دارد.

قیمت گذاری - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - آن هنوز اعلام نشده ولی جی بی ال آن را برای تابستان آتی آماده خواهد کرد.

مانیتور گیمینگ ASUS ROG PG65

تعمیرات لباسشویی الجی در شهر چالدران استان آذربایجان غربی

Asus ROG PG65 یک نمایشگر 65 اینچی 4K مجهز به قابلیت G-Sync است که از نرخ به روزرسانی 120 هرتز بهره می برد و انویدیا شیلد درون آن نهادینه شده. همچنین این نمایشگر از محتوای HDR پشتیبانی کرده و تکنولوژی کوانتوم دات را هم - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - دارد.

نکته جالب در مورد این مانیتور، ترکیب یک اسمارت تی وی با یک مانیتور گیمینگ قوی است. هنوز در مورد قیمت و تاریخ عرضه این مانیتور حرفی به میان نیامده ولی بدون شک قیمت آن بالا خواهد بود. اما اگر به دو کاره بودن این دستگاه توجه کنیم احتمالا قیمت بالای آن نیز منطقی جلوه کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone