🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی دوو در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی دوو در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورت تکرار خرابی لباسشویی باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد ماشین لباسشویی شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  2. سوال: خرابی دیگ لباسشویی به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: دلایل مختلفی برای خرابی دیگ میتوان اشاره کرد که جرم گرفتن دیگ و گذاشتن بار زیاد در لباسشویی میتواند عامل خرابی باشد.
  3. سوال: شیر برقی در لباسشویی چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: وظیفه شیر برقی قطع و وصل ورود آب به دستگاه است.
  4. سوال: آیا تکنسین لباسشویی قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان لباسشویی قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  5. سوال: چه دلایلی برای خرابی لاستیک دور در لباسشویی وجود دارد؟
    پاسخ: از دلایل خرابی لاستیک دور در میتوان به مرطوب ماندن لاستیک،گیر کردن اشیای خارجی به لاستیک اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39362.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

معرفی اپ MyPermissions Privacy Cleaner؛ دسترسی های مشکوک را بشناسید

قبلا در این مقاله به طور مفصل درباره دسترسی اپلیکیشن ها صحبت کرده بودیم؛ موضوعی که این روزها به خاطر کشف دسترسی های مشکوک در بعضی اپ های داخلی، حساسیت بسیاری از هم وطنان مان را ...

قبلا در این مقاله به طور مفصل درباره دسترسی اپلیکیشن ها صحبت کرده بودیم؛ موضوعی که این روزها به خاطر کشف دسترسی های مشکوک در بعضی اپ های داخلی، حساسیت بسیاری از هم وطنان مان را برانگیخته است.

برای شناسایی - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - دسترسی های مشکوک راه های متعددی وجود دارند. شاید بهترین راه این باشد که - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - از همان ابتدا و قبل از نصب به لیست دسترسی های هر اپ نگاهی بیندازید و در صورتی که به مورد مشکوکی برخوردید، از دانلود آن پرهیز کنید.

اما تکلیف اپ هایی که همین حالا در موبایل تان دارید چه می شود؟ آیا از امنیت آن ها خاطر جمع هستید؟ برای فهمیدن این موضوع، اپلیکیشنی مثل MyPermissions Privacy Cleaner می تواند خیلی به کارتان بیاید.

تعمیرات لباسشویی دوو در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی

همانطور که از عنوان اپ پیداست،‌ کار MyPermissions Privacy Cleaner این است که دسترسی تمام اپ های نصب - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - شده روی دیوایس تان را بررسی کند تا به شما بگوید که کدام موارد - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - امن و کدام موارد مشکوک یا خطرناک - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - هستند.

این اپ اندرویدی پس از آنالیز دسترسی ها، تمام اپلیکیشن ها را از خطرناک ترین تا امن ترین موارد طبقه بندی می کند. حالا می توانید به سراغ تک تک آن ها رفته و دسترسی هایشان را بخوانید.

به عنوان مثال، ممکن است دسترسی های یک اپ دیکشنری از نظر Privacy Cleaner خطرناک شناسایی شوند. این یعنی در صورت ادامه استفاده از اپ باید بدانید که احتمال - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - دسترسی توسعه دهنده به اطلاعات - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - شخصی تان بالاست.

Privacy Cleaner ضمن شرح تمام دسترسی ها، دو گزینه - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - در اختیارتان قرار می دهد: یا - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - ریسک استفاده از اپ را پذیرفته و به آن اعتماد کنید یا اینکه درجا آن را از حافظه دستگاه پاک نمایید. تصمیم با خود شماست.

Privacy Cleaner برای آنکه جلوی نصب اپلیکیشن های مشکوک را بگیرد، از - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - قابلیت خوب Live Protection بهره می برد که پیش از نصب اپ ها بابت دسترسی های آن ها به شما هشدار - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - می دهد.

تعمیرات لباسشویی دوو در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی

نکته خوب دیگر هم قابلیت محافظت - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - از حساب - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - های کاربری در شبکه های اجتماعیست. اپلیکیشن های شخص ثالثی که برای سرویس های فیسبوک، اینستاگرام و توییتر طراحی می - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - شوند پتانسیل بالایی برای جاسوسی از اطلاعات - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - کاربران دارند. Privacy Cleaner اپ های شخص ثالثی که دسترسی های مشکوک طلب می کنند را هم - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - برایتان تشخیص می دهد.

با وجود این مزایا، دو موضوع هست که می توانیم آن ها را به عنوان مشکلات Privacy Cleaner قلمداد کنیم. یکی این که اپلیکیشن - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - کاملا رایگان نیست و برای دسترسی به قابلیت خوبی مثل محدودسازی دسترسی ها باید نسخه پریمیوم را خریداری کنید.

مورد بعد این که میزان مشکوک بودن دسترسی بعضی اپ ها در آن به صورت Unknown Risk شناسایی می شود، بنابراین برای ادامه استفاده از اپ ها باید روی منطق خودتان تکیه کنید و اپلیکیشن هیچ نکته روشنگری در این زمینه به شما نمی گوید.

البته با وجود این محدودیت ها، نمی توان کتمان کرد که Privacy Cleaner حداقل برای آگاهی بخشی نسبت - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - به دسترسی اپ ها و حساس کردن کاربران به این موضوع، بسیار خوب و تأثیرگذار ظاهر می - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - شود و با قابلیت Live Protection می تواند ریسک نصب اپ های مشکوک را در موبایل شما به حداقل میزان ممکن برساند.

بنابراین اگر نگران دسترسی های مشکوک اپ ها هستید و نمی خواهید که اطلاعات شخصی تان را دو دستی تقدیم افراد سودجو کنید، نصب اپلیکیشنی مثل Privacy Cleaner ضرری برایتان به همراه نخواهد داشت.

تعمیرات لباسشویی دوو در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی

MyPermissions Privacy - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - Cleaner

سازنده: MyPermissions قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 13.8 مگابایت زبان:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone