🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر فریدون کنار استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر فریدون کنار استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه سه نظام در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: سه نظام وظیفه انتقال حرکت چرخشی موتور به آبکش را بر عهده دارد.
  2. سوال: آیا تعمیر لباسشویی در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  3. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، ماشین لباسشویی مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی لباسشویی شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  4. سوال: لرزش بیش از حد لباسشویی به چه دلیل است؟
    پاسخ: لرزش بیش از حد لباسشویی میتواند مربوط به خرابی شفت و بلبرینگ و تسمه باشد.
  5. سوال: فضای داخلی لباسشویی را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: هر 3 ماه یک بار لازم است فضای داخلی لباسشویی تمیز شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39338.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

مانیتورهای نانو IPS جدید ال جی، تجربه ای متفاوت از گیمینگ و ادیت ویدیو ارائه می کنند

ال جی یکی از نخستین کمپانی هایی بود که مانیتورهای پریمیوم HDR را به دست مصرف کنندگان رساند و حالا آماده است تا گام را فراتر از قبل بگذارد. این کمپانی کره ای اخیراً از ...

ال جی یکی از نخستین کمپانی هایی بود که مانیتورهای پریمیوم HDR را به دست مصرف کنندگان رساند و حالا آماده است تا - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر فریدون کنار استان مازندران - گام را فراتر از قبل بگذارد. این کمپانی کره ای اخیراً از سه مانیتور تازه رونمایی کرده که همه آنها با وجود سقف روشنایی 600 - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر فریدون کنار استان مازندران - نیت، از دامنه داینامیک بالا یا HDR برخوردار هستند. مهم ترین مانیتور ال جی در این خانواده، مانیتور 34 اینچی و فوق عریض 34WK95U با رزولوشن 5K است که به صورت خاص برای ادیتورها ساخته شده و نیازها به استفاده از چند نمایشگر برای نمایش محتویات ساید بای ساید را از بین می برد.

این مانیتور بسیار جذاب، از پورت تاندربولت 3 - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر فریدون کنار استان مازندران - بهره مند شده و اطلاعات، برق و ویدیوی - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر فریدون کنار استان مازندران - 5K و 60 هرتزی را تنها از طریق همین کابل - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر فریدون کنار استان مازندران - انتقال می دهد. مانیتورهای دیگر ال جی هم مشخصات تحسین برانگیز خاص خود را دارند. به عنوان مثال، مانیتور - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر فریدون کنار استان مازندران - 4K و 32 اینچی 32UK950 از تکنولوژی نانو IPS بهره می برد که دقت و تنوع رنگی را افزایش داده و به 98 درصد از فضای رنگی DCI-P3 می رسد.

مانیتور فوق - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر فریدون کنار استان مازندران - عریض 34WK95U با رزولوشن 5K به صورت خاص برای ادیتورها ساخته شده است

تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر فریدون کنار استان مازندران

ال جی می گوید این مانیتور برای لپ تاپ های مجهز به تاندربولت 3، مانند مک بوک پرو بسیار ایده آل است و ضمناً برای نخستین بار، امکان اتصال یک نمایشگر ثانویه و نمایش رزولوشن 4K را نیز مهیا می کند.

در نهایت نیز نوبت به مدل 34 اینچی 34GK950G می رسد - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر فریدون کنار استان مازندران - که صرفاً مانیتوری Quad HD است اما از رنگ های نانو IPS و تکنولوژی G-Sync انویدیا بهره می - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر فریدون کنار استان مازندران - برد تا گیمرها بتوانند تجربه ای دلپذیر و بدون پارگی تصویر از بازی های ویدیویی داشته باشند. ال جی در حال حاضر قیمت این مانیتورها را اعلام نکرده و تاریخ - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر فریدون کنار استان مازندران - عرضه شان نیز مشخص نیست؛ هرچند که با چنین مشخصاتی، بعید است با برچسب قیمت چندانی ارزانی به دست - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر فریدون کنار استان مازندران - مشتریان برسند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone