🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر سراب استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر سراب استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه دلایلی برای خرابی لاستیک دور در لباسشویی وجود دارد؟
    پاسخ: گیر کردن اشیای خارجی به لاستیک و مرطوب ماندن لاستیک و عمر مفید لاستیک از عوامل خرابی لاستیک دور در میباشد.
  2. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران لباسشویی ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  3. سوال: لباسشویی نمیچرخد اشکال از چیست؟
    پاسخ: خرابی قطعاتی مانند شفت و بلبرینگ، برد، موتور، سیم کشی، تسمه و... میتواند باعث نچرخیدن لباسشویی شود که باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  4. سوال: نقش پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه وظیفه تخلیه آب را بر عهده دارد.
  5. سوال: تمیز نشدن لباسها در لباسشویی به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: خرابی المنت که باعث گرم نشدن اب میشود، عدم استفاده از مایع مناسب،خرابی پمپ تخلیه ، برنامه نامناسب از علت های تمیز نشدن لباسها در لباسشویی می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39343.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

شارژر «LXORY» از ورودی لایتنینگ پشتیبانی کرده و سه دستگاه را همزمان شارژ می کند

«LXORY» در عرصه لوازم جانبی برند چندان شناخته شده ای نیست با این حال نخستین پد شارژ بی سیم با ورودی کابل لایتنینگ را به بازار عرضه کرده است. تقریبا تمامی تولید کننده ها تنها ...

«LXORY» در عرصه لوازم جانبی برند چندان شناخته شده ای نیست با این حال نخستین پد شارژ بی سیم با ورودی کابل لایتنینگ را به بازار عرضه کرده است.

تقریبا تمامی تولید کننده ها تنها از ورودی های MicroUSB، USB-C یا پورت های انحصاری برای انتقال برق از آداپتور به پدهای شارژ بی سیم استفاده می کنند.

با - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - این حال گجت جدید کمپانی LXORY که Dual Wireless Charging Pad نام دارد، علاوه بر پورت لایتنینگ به ورودی های MicroUSB و USB-C نیز مجهز شده و به کاربر اجازه می دهد بدون نیاز به تغییر - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - شارژ یا کابل هم از پد بی سیم استفاده - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - کرده و هم دستگاه را از طریق کابل شارژ کند.تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر سراب استان آذربایجان شرقی

این پد علاوه بر طراحی زیبا امکان شارژ همزمان دو گجت با قابلیت پشتیبانی از شارژ Qi را فراهم کرده و با استفاده از پورت USB آن نیز می توان یک دستگاه دیگر را به صورت سیمی شارژ کرد.

با این حال این محصول ایراداتی نیز دارد که از این میان می توان به نبود آداپتور در جعبه دستگاه اشاره کرد.

از طرف دیگر Dual Wireless Charging Pad تنها قابلیت ارائه 5 وات خروجی را برای هر پد دارد، به عبارت دیگر کاربر نمی تواند از مزیت - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - شارژ سریع اپل یا سامسونگ که به ترتیب نیازمند خروجی 5.5 و 9 وات است، بهره ببرد.

در نهایت این آداپتور علی رغم برخوردار بودن از ورودی لایتنینگ تائیدیه برنامه MFi اپل، که به معنی تائید یک محصول جانبی از سوی این کمپانی است را دریافت نکرده و همین مساله می تواند کیفیت این پد را تا حدودی زیر سوال ببرد.

با تمام این تفاسیر LXORY محصولی را تولید کرده که از 3 ورودی مختلف پشتیبانی کرده، از قابلیت شارژ همزمان سه دستگاه برخوردار بوده و تنها 28.6 دلار خرج روی دست کاربر می گذارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone