🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر علی آباد کتول استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر علی آباد کتول استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: لباسشویی بیش از حد میلرزد دلیل چیست؟
    پاسخ: لرزش بیش از حد لباسشویی میتواند مربوط به خرابی شفت و بلبرینگ و تسمه باشد.
  2. سوال: قطعه سنسور سطح آب چه نقشی در لباسشویی دارد؟
    پاسخ: سنسور سطح آب مقدار آب موجود در دیگ را برای عمل شستوشو بررسی میکند.
  3. سوال: علت خرابی بلبرینگ لباسشویی چیست؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ، استفاده زیاد از مواد شوینده، پوسیدگی کاسه نمد و طول عمر دستگاه از عواملی است که باعث زنگ زدگی و خرابی بلبرینگ ماشین لباسشویی میگردد.
  4. سوال: لباسشویی چگونه لباس ها را تمیز میکند؟
    پاسخ: سایش لباس ها به یک دیگر و غوطه ور شدن لباس ها در آب و چرخش لباس ها با مایع تمیز کننده، باعث تمیز شدن لباس ها میشود.
  5. سوال: ترمیستور در لباسشویی چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: در لباسشویی ترمیستور وظیفه تشخیص دمای آب را بر عهده دارد که در صورت رسیدن به دمای مورد نظر برد برق هیتر را قطع کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39337.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

اسپیکر هوشمند لنوو و گوگل معرفی شد؛ رقیب مستقیم آمازون اکو شو

دستیار گوگل همه جا حاضر است، روی موبایل ها، تلویزیون ها، ساعت های هوشمند و حتی داخل خودروها. اگرچه گوگل طی سال های اخیر سخت در تعقیب آمازون و محصولات خانواده اکو بوده، اما حالا ...

دستیار گوگل همه جا حاضر است، روی موبایل ها، تلویزیون ها، ساعت - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر علی آباد کتول استان گلستان - های هوشمند و حتی داخل خودروها. اگرچه گوگل طی سال - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر علی آباد کتول استان گلستان - های اخیر سخت در تعقیب آمازون و محصولات خانواده اکو بوده، اما حالا گام بزرگی برداشته و «پلتفرم نمایشگر - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر علی آباد کتول استان گلستان - هوشمند» را معرفی کرده که - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر علی آباد کتول استان گلستان - به شرکایی نظیر لنوو اجازه می دهد دستگاه های هوشمند نظیر آمازون اکو را بر پایه اسیستنت - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر علی آباد کتول استان گلستان - تولید نمایند.

لنوو اولین شرکتیست که محصولی بر مبنای پلتفرم نمایشگر هوشمند گوگل ساخته و JBL، ال جی و سونی نیز به چنین کاری مشغول هستند. جالب - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر علی آباد کتول استان گلستان - اینجاست که گوگل خودش محصولی در این حوزه نمی سازد، درست خلاف رویکردی که در خانواده گوگل هوم در پیش گرفت.

تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر علی آباد کتول استان گلستان تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر علی آباد کتول استان گلستان

این نمایشگرها مستقیماً آمازون اکو شو (Echo Show) را هدف گرفته اند که به تازگی از نعمت یوتوب نیز محروم شده است. دو دستگاه جدید لنوو که تابستان سال جاری میلادی وارد بازار خواهند شد، - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر علی آباد کتول استان گلستان - نمایشگرهای 8 و 10 اینچی دارند و به نسخه ساده تری از دستیار گوگل مجهز هستند که - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر علی آباد کتول استان گلستان - به «هِی، گوگل» پاسخ داده و نیازهای ساده شما را برآورده می سازند.

تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر علی آباد کتول استان گلستان تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر علی آباد کتول استان گلستان

پشتیبانی از تماس تصویری با Duo، ناوبری با گوگل مپس، یوتوب و حتی گوگل فوتوز نیز در این دو دستگاه دیده می شود. البته نرم - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر علی آباد کتول استان گلستان - افزار محصولات لنوو هنوز در مراحل ابتدایی هستند ولی باز هم استفاده از آنها لذت بخش - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر علی آباد کتول استان گلستان - و هیجان انگیز است و حتی می توانید دستور پخت غذاهای مختلف را از آنها دریافت کنید.

تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر علی آباد کتول استان گلستان تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر علی آباد کتول استان گلستان

این دو دستگاه که برند گوگل یا لنوو را روی خود نمی بینند، تنها از نظر رزولوشن نمایشگر با یکدیگر تفاوت دارند، به نحوی که مدل 8 اینچی به نمایشگر اچ دی و مدل 10 اینچی به نمایشگر فول اچ دی مجهز شده اند. چیپست اسنپدراگون 624، دو - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر علی آباد کتول استان گلستان - گیگابایت حافظه رَم و 4 گیگابایت حافظه داخلی نیز سخت افزار اصلی آنها را تشکیل می دهند. لنوو قیمت 199 و 249 دلار را برای این دو محصول در نظر گرفته است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone