🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلایل خرابی پمپ اکوبابل را بنویسید؟
    پاسخ: نوسانات برقی و درست عمل نکردن برد میتواند باعث خرابی اکوبابل شود.
  2. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران لباسشویی ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  3. سوال: آیا خالی روشن کردن لباسشویی ایراد دارد؟
    پاسخ: درصورت خالی روشن کردن لباسشویی هیچ مشکلی برای دستگاه ایجاد نخواهد شد.
  4. سوال: روش جرمگیری لباسشویی چیست؟
    پاسخ: جرمگیری لباسشویی باید بعد از یکسال به طور مرتب و هر 3 ماه یکبار انجام شود و از پودر جرمگیر در برنامه یک ساعته استفاده شود.
  5. سوال: شیر برقی در لباسشویی چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: شیر برقی در لباسشویی وظیفه کنترل و قطع و وصل کردن ورود آب به دیگ را دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39341.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

کانن دو دوربین مفهومی جدید را در CES 2018 به نمایش گذاشت

در گوشه ای از غرفه‌ی شرکت کانن در نمایشگاه CES 2018، دو عدد از هیجان انگیزترین دوربین‌های سال‌های اخیر به چشم می‌خورد. با اینکه ایده‌ی طراحی این محصولات، ایده‌های بکر و عجیبی نبودند اما در ...

در گوشه ای از غرفه‌ی شرکت کانن در نمایشگاه CES 2018، دو عدد از هیجان انگیزترین دوربین‌های سال‌های اخیر - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - به چشم می‌خورد. با اینکه ایده‌ی طراحی این محصولات، ایده‌های بکر - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - و عجیبی نبودند اما در مقایسه با روند رقابتی و تکراری عرضه‌ی دوربین‌های شرکت های - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - بزرگ خلاقانه‌‌تر بودند.

تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی

یکی از این  دو دوربین مفهومی که کار - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - هم می‌کرد، بسیار شبیه به Samsung Gear 360 طراحی شده بود. با اینکه گجت - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - یاد‌ شده تنها یک لنز داشت اما همان لنز و سنسور مخصوص به آن در ساختاری گنبدی شکل قرار داشت که می‌توانست در ۳۶۰ درجه چرخش کند.تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی

طراحان بیشتر بدین دلیل چنین ایده‌ای را انتخاب کرده بودند تا دوربین یاد شده بتواند با - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - بهره‌گیری از هوش مصنوعی، سوژه‌ها و صورت‌ها را در هر جهتی دنبال کند. شرکت کانن تصاویر گرفته شده توسط این نسخه را از طریق اتصال به یک نمایشگر  بیرونی به بازدیدکنندگان - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - نشان داد.

تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی

با اینکه دوربین مفهومی دوم فعالیت نمی‌کرد اما ایده آن بسیار هیجان انگیز بود. این مدل در واقع دوربینی به شکل - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - مکعب مستطیل بود که پورت لایتنینگ آن - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - در سمت چپش، - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - تاشو شده و قابلیت چرخش داشت. با استفاده - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - از این پورت ویژه، کاربر می‌توانست از آیفون خود به عنوان نمایابی (viewfinder) برای - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - تصویربرداری با دوربین یاد شده بهره گیرد. البته این پورت، انتقال سریع ویدیو‌ها و عکس‌های گرفته شده را نیز ممکن می‌کرد.

تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی

طراحی این گجت تداعی کننده دوربین DxO One بود. محصول تولیدی شرکت DxO درواقع یک ماژول عکسبرداری کوچک بود که به تلفن‌های هوشمند وصل شده و می‌شد با استفاده از آن عکاسی با کیفیت انجام داد.

تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی

تنها تفاوت این دو محصول این است که در دوربین جدید کانن، لنزی با قابلیت برزگنمایی ۱۰۰ تا ۴۰۰ میلیمتری تعبیه شده اما دوربین شرکت رقیب تنها به یک لنز واید مجهز است. اگرچه هنوز مشخص نیست که قابلیت بزرگنمایی لنز مورد نظر دیجیتالی خواهد بود یا آنالوگ.

تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی

تفاوت دیگر آنکه دوربین جدید به همراه نمایابی مجزا به نمایش درآمده بود که می‌توان با استفاده از آن به تصویربرداری چشمی پرداخت.

تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی

جالب اینجاست کانن چند برداشت مختلف از این طرح مفهومی ارائه داد که شکل‌های کروی و مکعبی داشت. مسئولین این کمپانی بارها - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - تاکید کردند که مدل‌های مذکور تنها  دو دوربین - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - مفهومی هستند. اگر یکی از طراحان واژه نمونه‌ی اولیه (Prototypes) را بکار می‌برد میتوانستیم به عرضه چنین محصولاتی در آینده‌ای نزدیک امیدوار باشیم اما کانن تنها میتوانیم به حدس و گمان بسنده کنیم.

تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی

اگرچه هنوز سوالات زیادی - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - در رابطه با مشخصات و ویژگی‌های دیگر این دوربین‌ها مطرح است اما به هر حال در سال‌هایی که شرکت‌های بزرگ قصد ریسک کردن روی طرح‌های ابداعانه ندارند و مورد‌های خلاقانه‌ای در نمایشگاه های CES به چشم نمی‌خورد، تلاش‌های شرکت کانن را می‌توان به فال نیک گرفت چه بسا حتی - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - اقدامات مشابه و خلاقانه‌ی دیگر شرکت ها را رقم زند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone