🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی الجی در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی الجی در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: لرزش بیش از حد لباسشویی به چه دلیل است؟
    پاسخ: لرزش بیش از حد لباسشویی میتواند مربوط به خرابی شفت و بلبرینگ و تسمه باشد.
  2. سوال: نقش میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: قفل کردن درب دستگاه هنگام شستشو و جلوگیری از باز شدن درب وظیفه میکروسوییچ است.
  3. سوال: آیا نوسانات برقی میتواند به ماشین لباسشویی آسیب بزند؟
    پاسخ: نوسانات برقی یکی از عوامل مهم در خرابی برد و بقیه قطعا الکترونیکی در لباسشویی است.
  4. سوال: چه دلایلی برای خرابی لاستیک دور در لباسشویی وجود دارد؟
    پاسخ: گیر کردن اشیای خارجی به لاستیک و مرطوب ماندن لاستیک و عمر مفید لاستیک از عوامل خرابی لاستیک دور در میباشد.
  5. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب لباسشویی مراجعه کنید؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست تعمیر لباسشویی، کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39346.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

سامسونگ سرویس Game Recorder+ را دو ماه دیگر می بندد

نزدیک به دو سال پیش سامسونگ اپلیکیشن Game Recorder+ را عرضه کرد که هر چند با استقبال زیاد بازیکن ها رو به رو نشد ولی حداقل گزینه مناسبی برای ضبط گیم پلی بازی ها و ...

نزدیک به دو سال پیش - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - سامسونگ اپلیکیشن Game Recorder+ را عرضه کرد که هر چند با استقبال زیاد بازیکن ها رو به رو نشد ولی حداقل گزینه مناسبی برای ضبط گیم پلی بازی ها و اشتراک گذاری آن در شبکه های اجتماعی به شمار می رفت. با این حال به نظر می رسد که کره - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - ای ها به زودی پشتیبانی از این اپ را قطع می کنند.

با توجه به اطلاعات به دست آمده، سامسونگ 28 فوریه (7 اسفند) سرویس Game Recorder+ را می بندد و بعد از این تاریخ نه تنها قابلیت استفاده از آن را - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - ندارید بلکه ویدیوهایی که گرفتید هم پاک می شوند. بنابراین بهتر است پیش از پاک کردن برنامه هر چه زودتر از محتویات ضبط شده خود نسخه پشتیبان بگیرید.

چون بعد از حذف اپ، ویدیوها نیز - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - پاک می شوند. هنوز مشخص - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - نیست که چرا سامسونگ اقدام به چنین کاری کرده و احتمال دارد در آینده سرویس جدیدی جایگزین Game Recorder+ شود. بنابراین باید منتظر اطلاعات بیشتر از سوی این کمپانی بنامیم.

در هر صورت اگر خواهان یک اپلیکیشن اندرویدی دیگر - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - برای ضبط ویدیوهایی از گیم پلی بازی ها و محیط اسمارت فون هستید، DU Recorder یا Game Screen Recorder گزینه های مناسبی برای این منظور خواهند بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone