🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن لباسشویی وجود دارد؟
    پاسخ: روشن نشدن لباسشویی به عواملی متعددی از جمله برد، هیدروستات، فیوز و... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  2. سوال: آیا در صورتی که لباسشویی خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: خیر، خالی روشن کردن لباسشویی هیچ ایرادی ندارد.
  3. سوال: وظیفه پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه وظیفه تخلیه آب را بر عهده دارد.
  4. سوال: علت سرریز شدن آب در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سرریز شدن آب میتوان به خراب بودن برد و یا خرابی هیدروستات و یا قطع نکردن شیربرقی اشاره کرد.
  5. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر لباسشویی من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان لباسشویی ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39358.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

یکی از متخصصین پلیس فدرال آمریکا، کمپانی اپل را «عوضی» خواند

اگر اخبار سال گذشته را به یاد داشته باشید، اپل از ایجاد یک در پشتی برای پلیس فدرال آمریکا ممانعت کرد. این نرم افزار مخصوص، می توانست به پلیس آمریکا اجازه دهد تا آیفون 5c ...

اگر اخبار سال گذشته را به یاد داشته باشید، اپل - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - از ایجاد یک در پشتی برای پلیس فدرال آمریکا ممانعت کرد. این نرم افزار مخصوص، می توانست به پلیس آمریکا اجازه دهد تا آیفون 5c تیرانداز سن برناردینو را باز کنند. اپل به این خاطر از همکاری با FBI سرباز زد که نگران بود در صورت ربوده شدن - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - این نرم افزار، تمام آیفون های موجود در بازار نسبت به حمله هکرها و سرقت اطلاعات آسیب پذیر می شوند.

استفان فلتلی، یکی از متخصصین FBI روز گذشته در کنفرانس بین المللی امنیت سایبری در منهتن شرکت کرد و به خاطر سختی - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - فرآیند باز کردن قفل آیفون، کمپانی اپل را «عوضی» خواند. وی در بخشی از سخنان خود اضافه کرد که «اپل در کارهای هوشمندانه و شیطانی بسیار ماهر است».

با محدود کردن تعداد پسووردهایی که می توان در یک زمان وارد کرد از 45 پسوورد بر ثانیه به 1 پسوورد در هر 18 ثانیه، اپل در حال مبارزه با متدی برای کشف رمز عبور - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - است که تحت عنوان «Brute Force» شناخته می شود. این متد، رمزهای متعدد با ترکیب های گوناگون را امتحان می کند تا در نهایت، پسوورد کشف شود. - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - اما با کاهش دفعاتی که می توان رمز را در هر دقیقه وارد کرد، اپل توانسته مدت زمان شکسته شدن قفل آیفون را از «دو روز» به «دو ماه» برساند.

متخصص پلیس فدرال آمریکا علاوه بر حمله کلامی به اپل، به تمجید از کمپانی Cellebrite پرداخته که بنابر گزارش ها، با دریافت هزینه ای از سوی FBI توانست - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - آیفون ضارب سن برناردینو را آنلاک کند. فلتلی عملاً گفت Cellebrite شرکتی «آنتی اپل» است که قطعاً به فروش دیوایس های مخصوص هک از سوی این کمپانی به مجریان قانون در سراسر جهان اشاره کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone