🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر لباسشویی را همراه خود دارد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در لباسشویی بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  2. سوال: بابت تعمیر لباسشویی چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر ماشین لباسشویی نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  3. سوال: نقش پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه وظیفه تخلیه آب را بر عهده دارد.
  4. سوال: چقدر طول میکشد لباسشویی من تعمیر شود؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد ماشین لباسشویی، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: چرا لباسشویی در هنگام خشک کردن لباس لرزش زیادی دارد؟
    پاسخ: خرابی پایه، کمک فنر، شفت و یا بار نامیزان داخل لباسشویی میتواند باعث لرزش دستگاه شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39339.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

نسل دوم موبایل نوکیا 6 با پردازنده بهتر و حالت تصویربرداری Bothie معرفی شد

همانطور که انتظار می رفت، کمپانی HMD Global اخیراً از یک موبایل هوشمند اندرویدی دیگر رونمایی کرده است؛ این بار نسخه ارتقایافته نوکیا 6. این موبایل تازه که Nokia 6 2nd Generation نامیده می شود، ...

همانطور که انتظار می رفت، کمپانی HMD Global اخیراً از یک موبایل هوشمند اندرویدی دیگر رونمایی کرده است؛ این بار نسخه ارتقایافته نوکیا - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - 6. این موبایل تازه که Nokia 6 2nd Generation نامیده می شود، به صورت اختصاصی در کشور چین و با قیمت 230 دلار عرضه می گردد.

برخلاف مدل قبلی Nokia 6 که به پردازنده هشت هسته ای اسنپدراگون 430 مجهز شده بود، نسل دوم از اسنپدراگون 630 هشت هسته ای با فرکانس کاری 2.2 گیگاهرتز بهره می برد. نوکیا 6 تازه، در دو مدل 32 و 64 گیگابایتی عرضه می شودو حافظه رم 4 گیگابایتی، در هر - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - دو مدل به چشم می خورد. مدل پایه 230 دلار قیمت گذاری شده و مدل دیگر، 245 دلار.

تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی

یکی دیگر از تفاوت های مدل تازه نوکیا 6، تکنولوژی ضبط صدای OZO Audio است که قادر به ضبط سه بعدی اصوات به صورت 360 درجه ای با کیفیت بالا است. از منظر تصویربرداری اما تفاوتی به چشم نمی خورد و هر دو موبایل از سنسورهای یکسانی بهره می برند؛ یک دوربین 16 مگاپیکسلی اصلی و یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی. با این حال، نسل دوم نوکیا 6 از قابلیت Bothie که پیشتر در نوکیا 7 و نوکیا - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - 8 قرار گرفته بود بهره مند است.

از آن جایی که موبایل تازه HMD Global مثل مدل ابتدایی - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - به دکمه فیزیکی هوم مجهز نیست، سنسور اثر انگشت به - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - پشت دستگاه منتقل شده و نمایشگر 5.5 اینچی هم، همان رزولوشن 1080p سابق - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - را نمایش می دهد.متاسفانه نسل دوم نوکیا 6 به همراه - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - اندروید 7.1.1 نوقا عرضه خواهد شد اما HMD وعده داده که آپدیت اوریو را به زودی برای آن منتشر می کند.

تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone