🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی الجی در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی الجی در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت خرابی پمپ اکوبابل چه میتواند باشد؟
    پاسخ: نوسانات برقی و درست عمل نکردن برد میتواند باعث خرابی اکوبابل شود.
  2. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر و تسمه ای چیست؟
    پاسخ: این لباسشویی ها در نحوه طراحی برد و مصرف انرژی باهم تفاوت دارند.
  3. سوال: وظیفه میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: قفل کردن درب دستگاه هنگام شستشو و جلوگیری از باز شدن درب وظیفه میکروسوییچ است.
  4. سوال: چرا بلبرینگ لباسشویی خراب میشود؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ، استفاده زیاد از مواد شوینده، پوسیدگی کاسه نمد و طول عمر دستگاه از عواملی است که باعث زنگ زدگی و خرابی بلبرینگ ماشین لباسشویی میگردد.
  5. سوال: تعمیراتی که برای ماشین لباسشویی من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39354.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

تصاویر پتنت جدید سامسونگ موبایل تاشوی گلکسی X را به نمایش می گذارند

این روزها اخبار متعددی در مورد موبایل تاشوی سامسونگ به نام گلکسی X به گوش می رسد. در یکی از گزارشات اخیر عنوان شده که این دیوایس در حالت تا شده یک تلفن هوشمند است، ...

این روزها اخبار متعددی در مورد موبایل تاشوی سامسونگ به نام - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - گلکسی X به گوش می رسد. در یکی - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - از گزارشات اخیر عنوان شده که این - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - دیوایس - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - در - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - حالت تا شده یک تلفن هوشمند است، اما وقتی آن - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - را باز می کنید به یک تبلت با نمایشگری 7.3 اینچی تبدیل می شود.

روز گذشته DJ Koh، رئیس بخش موبایل سامسونگ اعلام کرد که موبایل تاشوی گلکسی X به خاطر مشکلاتی که در طراحی UX (تجربه کاربری) آن به وجود آمده احتمالا - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - با تأخیر - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - و در سال 2019 روانه بازار می شود.

تعمیرات لباسشویی الجی در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی
اما امروز، سازمان جهانی مالکیت معنوی (WIPO) تصاویری منتشر کرده که احتمالا مدل نهایی سامسونگ گلکسی X را به نمایش می گذارند. این پتنت ها را سامسونگ در تاریخ 14 ژوئن سال گذشته میلادی رسما به نام خود ثبت - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - کرده است.

از تصاویر این گونه دریافت می - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - شود که گلکسی - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - X دارای نمایشگر بزرگ و انعطاف پذیری است که می تواند از - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - طریق یک لولا، کاملا به طرف داخل خم شود. اسپیکر در بالای دستگاه قرار گرفته و باتری هم در بخش انتهایی موبایل جا خوش کرده است. همچنین یک حسگر پایش ضربان قلب نیز روی این دیوایس به چشم می خورد.

مدل نهایی گلکسی X احتمالا شباهت زیادی به تصاویر منتشر شده خواهد داشت، با این وجود باید توجه داشته باشید که از عمر این عکس ها بیش از شش ماه گذشته و احتمال دارد که سامسونگ تا زمان رونمایی رسمی - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - از این موبایل تاشو تغییراتی در ساختار آن اعمال نماید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone