🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  2. سوال: چرا بلبرینگ لباسشویی خراب میشود؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ، استفاده زیاد از مواد شوینده، پوسیدگی کاسه نمد و طول عمر دستگاه از عواملی است که باعث زنگ زدگی و خرابی بلبرینگ ماشین لباسشویی میگردد.
  3. سوال: وظیفه سه نظام در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: سه نظام وظیفه انتقال حرکت چرخشی موتور به آبکش را بر عهده دارد.
  4. سوال: لرزش بیش از حد لباسشویی به چه دلیل است؟
    پاسخ: لرزش بیش از حد لباسشویی میتواند مربوط به خرابی شفت و بلبرینگ و تسمه باشد.
  5. سوال: نقش شیر برقی در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: وظیفه شیر برقی قطع و وصل ورود آب به دستگاه است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39347.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

گوگل با فرمت VR180، پلی میان تصویربرداری سنتی و مبتنی بر واقعیت مجازی می زند

گوگل به تازگی فرمت جدیدی برای تصویربرداری پانورامیک معرفی کرده که VR180 نامیده می شود. این کمپانی مشغول برگزاری مسابقه ای است که به کاربران اجازه می دهد برخی از مناطقی که آنها سر زده ...

گوگل به تازگی فرمت جدیدی برای تصویربرداری پانورامیک معرفی کرده - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - که VR180 نامیده می شود. - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - این کمپانی مشغول برگزاری مسابقه ای است که به کاربران اجازه می دهد برخی از مناطقی که آنها سر زده اند، خاطره هایی که به یاد سپرده اند - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - یا اشخاصی که برایشان عزیز هستند را برای همیشه در تاریخ ثبت کنند.

مسابقه گوگل بسیار ساده است و نیازمند هیچ کار واقعی از سوی شرکت کنندگان نیست. صرفاً کافی است داستان یک خاطره یا مکانی که برایتان عزیز است را در یک ویدیوی یوتوبی برای گوگل - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - تعریف کنید، جزییات اندکی را توصیف نمایید و ایده هایی که برای چگونگی ثبت تصویری از - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - آن دارید - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - را شرح دهید تا کارمندان گوگل جمع شوند و برنده را انتخاب کنند.

بعد از این، کمپانی ساکن مانتین ویو چند متخصص را می فرستد تا همراه با برنده، به آن محل مشخص سر زده و با دوربین VR180، خاطره شخص را به ثبت برسانند. VR180 نشان دهنده تلاش گوگل برای ایجاد پلی میان تصویربرداری سنتی و تصویربرداری مبتنی بر واقعیت است که راهکاری ساده برای - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - ثبت خاطرات در فرمتی بسیار درگیرکننده ارائه می دهد.

دوربین های VR180 که در حال حاضر دو نوع دارند، از دو لنز با - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - فاصله ای یکسان نسبت به چشمان انسان بهره می برند - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - و میدان دید تقریباً - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - مشابهی دارند. ایده کلی اینست که این دوربین ها، تصاویر را به همان شکل ثبت کنند که انسان می بیند تا تصویری پانورامیک و سه بعدی خلق شود که با هدست های واقعیت مجازی قابل مشاهده بوده و احساسی شبیه به حضور در آن مکان القا می - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - کند. ضمناً امکان فیلم برداری هم با این فرمت وجود دارد.

Lenovo Mirage Camera - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - و YI Horizon 180 فعلاً تنها دوربین های مخصوص واقعیت مجازی موجود در بازار هستند. هر دو دوربین، تصاویر و ویدیوهایی سازگار با DayDream ثبت - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - می کنند و امکان مشاهده - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - همان محتویات به صورت دوبعدی هم وجود دارد. این دوربین ها، قادر به آپلود مستقیم محتویات روی گوگل فوتوز و یوتوب هستند یا آنها را از طریق اپلیکیشن VR180، - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - به موبایل شما منتقل می کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر پرشت نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
عرض ادب وقت بخیر احیانا طرفای روستای چورکوچان آستانه اشرفیه طرح تعویض لباسشویی سامسونگ قدیمی به جدید دارید.
پاسخ: بله در روستای چورکوچان شهر آستانه اشرفیه خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone