🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی دوو در شهر چمستان استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی دوو در شهر چمستان استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نوسانات برقی میتواند به ماشین لباسشویی آسیب بزند؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند به برد و قطعات الکترونیکی لباسشویی آسیب برساند.
  2. سوال: علت صدای زیاد لباسشویی چه باشد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند تراز نبودن دستگاه، ایراد در فنر های دستگاه، خرابی بلبرینگ ها، میتواند باعث با صدا کار کردن دستگاه باشد.
  3. سوال: چرا لباسشویی در هنگام خشک کردن لباس لرزش زیادی دارد؟
    پاسخ: خرابی پایه، کمک فنر، شفت و یا بار نامیزان داخل لباسشویی میتواند باعث لرزش دستگاه شود.
  4. سوال: علت خرابی پمپ اکوبابل چه میتواند باشد؟
    پاسخ: نوسانات برق و درست عمل نکردن برد از عوامل خرابی پمپ اکوبابل باشد.
  5. سوال: تمیز نشدن لباسها در لباسشویی به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند استفاده از مایع نامناسب، خرابی پمپ تخلیه، خرابی المنت میتواند علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17979.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

اگزینوس 1080 در بنچمارک آنتوتو از اسنپدراگون 865 پلاس پیشی گرفت

چیپست قدرتمند «اگزینوس 1080» سامسونگ که احتمالا در برخی از گوشی‌های پرچمدار 2021 سامسونگ مورد استفاده قرار گیرد، موفق به کسب امتیاز بیشتری نسبت به اسنپدراگون 865 پلاس شده است. نتایج منتشر شده در وب‌سایت ...

چیپست قدرتمند «اگزینوس 1080» سامسونگ که - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر چمستان استان مازندران - احتمالا در برخی - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر چمستان استان مازندران - از گوشی‌های پرچمدار 2021 سامسونگ مورد استفاده قرار گیرد، موفق به کسب امتیاز بیشتری نسبت به اسنپدراگون 865 پلاس شده است.

نتایج منتشر شده در وب‌سایت «انتوتو» حاکی از این است که اگزینوس 1080، از نظر قدرت عملکرد و پردازش، از اسنپدراگون 865 پلاس قدرتمندتر ظاهر شده و توانسته امتیاز بیشتری را از آن خود کند. از نظر قدرت پردازش گرافیکی نیز، چیپست کره‌ای‌ها توانسته برتری‌های خود را، هرچند جزئی، نسبت به تراشه کوالکام به نمایش بگذارد.

اگزینوس 1080 در این بنچمارک - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر چمستان استان مازندران - در موبایلی با اسم رمز «اوریون» قرار دارد که از ۸ گیگابایت و ۵۱۲ - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر چمستان استان مازندران - گیگابایت حافظه داخلی بهر می‌برد. این تراشه با کسب امتیاز 693 هزار نسبت به چیپست اسنپدراگون 865 و حتی اسنپدراگون 865 پلاس عملکردی بهتر داشته است. همانطور که در تصویر می‌بینید، این چیپست به ۴ هسته پردازشی کورتکس A78 و ۴ هسته کورتکس A55 و پردازنده گرافیکی «مالی G78» مجهز شده است.

تعمیرات لباسشویی دوو در شهر چمستان استان مازندران

اگزینوس 1080، جزو چیپست‌های میان‌رده تا بالارده محسوب می‌شود. در نتیجه می‌توان انتظار داشت تا از این تراشه در گوشی‌های پرچمدار ارزان قیمت یا میان رده سامسونگ، همچنین دستگاه‌های سایر شرکت‌ها از جمله ویوو مورد استفاده قرار گیرد.

با این حال وجود، غول فناوری کره جنوبی روی چیپست دیگری به نام اگزینوس 2100 هم - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر چمستان استان مازندران - کار می‌کند که برای نخستین بار قرار است روی گوشی‌های هوشمند سامسونگ به کار گرفته شود.

به نظر می‌رسد از چیپست جدید قرار است فقط در دستگاه‌هایی که در بازار - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر چمستان استان مازندران - چین عرضه می‌شوند، استفاده شود و پیشتر نیز گفته شده بود که - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر چمستان استان مازندران - احتمالا ویوو X60 نخستین گوشی - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر چمستان استان مازندران - هوشمندی است تا تا پایان 2020 - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر چمستان استان مازندران - با این تراشه به بازار عرضه خواهد شد.

چند روز قبل دکتر«پان ژوئبائو»، مدیر «موسسه تحقیقات نیمه هادی سامسونگ» در چین اعلام کرد که اگزینوس 1080، از پردازنده مرکزی کورتکس A78 و پردازنده گرافیکی «مالی G78» بهره خواهد برد. به نظر می‌رسد، چیپست جدید، قوی‌ترین تراشه سامسونگ در سال 2021 نباشد، هرچند ظاهرا قرار است در قلب گوشی‌های بالارده 5G قرار گیرد.

براساس آخرین اطلاعات منتشرشده - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر چمستان استان مازندران - در شهریورماه امسال نیز، چیپ اگزینوس 1000 سامسونگ قدرت بالاتری نسبت به اسنپدراگون ۸۷۵ خواهد داشت و در پرچمداران ۲۰۲۱ این برند کره‌ای مورد استفاده قرار می‌گیرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone