🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر لارستان استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر لارستان استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیر ظرفشویی من نیاز به زمان زیادی خواهد داشت؟
    پاسخ: بستگی به ایراد و مشکل دستگاه شما زمان صرف شده برای تعمیرات نیز متفاوت می باشد.
  2. سوال: آیا لاستیک ظرفشویی را باید تعویض کنیم؟
    پاسخ: بله ؛ در صورت عدم تعویض طولانی مدت پوسیدگی و خرابی آن را به دنبال درد که سبب نشت آب از اطراف در می شود.
  3. سوال: چه زمانی برای سرویس دستگاه خود اقدام کنیم؟
    پاسخ: بله ؛ حتی اگر ظرفشویی شما بدون هیچ ایراد و مشکلی کار می کند باز هم عقل حکم می کند برای پیشگیری از ایجاد مشکلات بزرگتر دستگاه را یه صورت دوره ای توسط تکنسین های مجرب سرویس کنیم.
  4. سوال: هزینه این تعمیرات را چگونه می توانم پرداخت کنم؟
    پاسخ: تکنسین های ما کارتخوان های سیار همراه خواهند داشت علاوه بر آن اط ریق درگاه های بانکی یا به صورت نقدی قابل پرداخت خواهد بود.
  5. سوال: زمان نیاز برای حضور تکنسین در محل چقدر است ؟
    پاسخ: تکنسین های ما در اسرع وقت و کمتر از 1 ساعت بعد در کنارشما حضور خواهند داشت.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17977.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

یاهو گروپس در ۲۵ آذر ۹۹ برای همیشه تعطیل می‌شود

یاهو اعلام کرد که پلتفرم «یاهو گروپس» پس از نزدیک به دو دهه فعالیت در تاریخ ۱۵ دسامبر ۲۰۲۰ (۲۵ آذر ۹۹) برای همیشه تعطیل خواهد شد. کمپانی «ورایزن» (Verizon) که سال ۲۰۱۷ یاهو را ...

یاهو اعلام کرد که پلتفرم «یاهو - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر لارستان استان فارس - گروپس» پس از نزدیک به دو دهه فعالیت در تاریخ ۱۵ دسامبر ۲۰۲۰ (۲۵ آذر ۹۹) برای همیشه تعطیل خواهد شد.

کمپانی «ورایزن» (Verizon) که سال ۲۰۱۷ یاهو را خرید، خبر تعطیلی یاهو گروپس را از طریق وب سایت این پلتفرم و ایمیل به کاربران اعلام کرد. ورایزن می‌گوید از ۲۵ آذر ماه دامنه این پلتفرم (groups.yahoo.com) برای همیشه غیرفعال می‌شود.

یاهو گروپس یکی از بزرگ‌ترین انجمن‌های اینترنتی زمان خود بود. این پلتفرم سال ۲۰۰۱ راه اندازی شد و با وجود نزدیک به دو دهه سابقه فعالیت، نتوانست جایگاه خود را تثبیت کند و به مرور کاربرانش را به پلتفرم‌هایی مثل ردیت، گوگل گروپس و فیسبوک گروپس واگذار کرد.

تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر لارستان استان فارس

ورایزن که هیچ برنامه‌ای برای احیای یاهو گروپس نداشت، «کاهش مداوم در استفاده از این سرویس در سال‌های اخیر» را از دلایل تعطیلی این سرویس اعلام کرده است. ورایزن اواخر مهر ماه ۹۸ اعلام کرد که یاهو گروپس در فرآیندی دو مرحله‌ای تعطیل می‌شود. ورایزن در ابتدا قابلیت ایجاد گفتگوی جدید را از کاربران گرفت و از حذف تمام محتواهای قبلی پس از دو ماه خبر داد. این شرکت همچنین به کاربران اجازه دانلود آرشیو گفتگوهای قبلی را نداد.

از اواخر سال ۲۰۱۹ تاکنون یاهو گروپس همچنان فعال است ولی دیگر شباهتی به دوران طلایی خود ندارد. کاربران توانایی ایجاد گفتگوهای جدید در این پلتفرم را از دست دادند، ولی همچنان امکان - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر لارستان استان فارس - ایجاد گروه‌های جدید و گفتگو از طریق ایمیل وجود دارد. در واقع ورایزن با این کار یاهو گروپس را از یک فروم به یک Mailing List تبدیل کرد. این اقدام سبب شد تا بسیاری از متخصصین از تعطیلی قریب الوقوع این سرویس خبر دهند.

حالا طبق آنچه در بیانیه ورایزن آمده، کاربران توانایی ایجاد گروه جدید را نیز از دست داده‌اند و فقط سرویس ایمیل فعال مانده که البته آن هم از ۲۵ آذر ماه غیرفعال و آخرین میخ بر تابوت یکی از قدیمی‌ترین پلتفرم‌های اینترنتی زده خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone