🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر کردکوی استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر کردکوی استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، ماشین لباسشویی مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی لباسشویی شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  2. سوال: چقدر زمان میبرد تا ماشین لباسشویی من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص لباسشویی، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: چه دلایلی برای خرابی لاستیک دور در لباسشویی وجود دارد؟
    پاسخ: گیر کردن اشیای خارجی به لاستیک و مرطوب ماندن لاستیک و عمر مفید لاستیک از عوامل خرابی لاستیک دور در میباشد.
  4. سوال: علت باز نشدن در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل باز نشدن در لباسشویی میتوان به خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب اشاره کرد.
  5. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر لباسشویی من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران لباسشویی ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17982.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

توسعه فیلم‌های گرافیتی فوق نازک برای خنک‌سازی گوشی‌های هوشمند

در طراحی گوشی‌های هوشمند، هر میکرومتر فضا اهمیت بالایی دارد و حالا محققان در عربستان موفق به توسعه فیلم‌های گرافیتی بسیار نازک شده‌اند که فضای خالی درون این محصولات را افزایش می‌دهند. دانشمندان اخیرا توانسته‌اند ...

در طراحی گوشی‌های هوشمند، هر میکرومتر فضا اهمیت بالایی دارد و حالا محققان در عربستان موفق - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر کردکوی استان گلستان - به توسعه فیلم‌های گرافیتی بسیار نازک - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر کردکوی استان گلستان - شده‌اند که فضای خالی درون این محصولات را افزایش می‌دهند.

دانشمندان اخیرا توانسته‌اند لایه‌هایی با ضخامت نانومتر از گرافیت توسعه دهند که به خنک باقی ماندن دستگاه‌های الکترونیکی کمک می‌کند و - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر کردکوی استان گلستان - فضای بسیار کمتری را نسبت به راه‌حل‌های کنونی برای کاهش دمای آن‌ها اشغال می‌کند.

فیلم‌های گرافیتی - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر کردکوی استان گلستان - به علت رسانندگی گرمایی فوق‌العاده خود برای خنثی‌سازی گرمای تولید شده توسط قطعات مورد استفاده قرار می‌گیرند، بنابراین نقش مهمی خنک نگه داشتن - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر کردکوی استان گلستان - دستگاه‌های الکترونیکی - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر کردکوی استان گلستان - دارند. با وجود چنین موضوعی، ساخت آن‌ها ساده نیست و شامل فرایند چندین مرحله‌ای - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر کردکوی استان گلستان - می‌شود و ماده باید تحت دمای شدید نزدیک به ۳۲۰۰ درجه سلسیوس قرار بگیرد تا بتوان فیلم‌ها با ضخامت چند میکرومتر تولید کرد.

نویسنده ارشد مقاله جدید، «G. Deokar» اعلام کرده:

«روشی که اکنون برای ساخت فیلم‌های گرافیتی مورد استفاده قرار می‌گیرد، از پلیمر به عنوان ماده منبع استفاده می‌کند، پیچیده است و همچنین به انرژی بالایی نیاز دارد.»

Deokar و همکارانش در دانشگاه «علم و صنعت ملک عبدالله» در عربستان سعودی روی راه کارآمدتری برای تولید این گرافیت‌ کار کرده‌اند. تکنیک این محققان شامل ورقه‌های نیکل به عنوان کاتالیزور برای تبدیل گاز متان داغ به گرافیت می‌شود.

ضخامت‌ فیلم‌های گرافیتی که از این روش روی سطح ورقه‌های نیکل ساخته می‌شوند تنها به ۱۰۰ نانومتر می‌رسد. این ورق‌ها که محققان نام «فیلم‌های گرافیتی با ضخامت نانومتر» (NGFs) را برای آن‌ها انتخاب کرده‌اند، با قرارگیری ماده در دمای نزدیک به ۹۰۰ درجه سلسیوس ساخته - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر کردکوی استان گلستان - می‌شوند.

تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر کردکوی استان گلستان

طی این فرایند، NGF در دو طرف فویل - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر کردکوی استان گلستان - تشکیل - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر کردکوی استان گلستان - می‌شود که می‌تواند تا حداکثر ۵۵ سانتی‌متر مربع رشد کند. این ورق‌ها را می‌توان استخراج کرد و روی سطوح دیگر قرار داد. NGF بسیار باریکتر از فیلم‌های گرافیتی میکرومتری کنونی محسوب می‌شود، با این حال همچنان ضخامت بسیار بیشتری نسبت به یک لایه گرافین دارد.

این ورق‌های نیمه شفاف و رسانا می‌توانند علاوه بر گوشی‌های هوشمند، - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر کردکوی استان گلستان - برای دستگاه‌های دیگر نیز مورد استفاده قرار بگیرند که برای مثال می‌توان به سلول‌های خورشیدی و همچنین سنسورهای تشخیص گاز NO2 اشاره کرد. نتیجه کار این محققان در ژورنال‌های «Nanotechnology» و «Scientific Reports» به چاپ رسیده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone