🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر خلخال استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر خلخال استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر لباسشویی من را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان لباسشویی ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  2. سوال: دلیل سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: گیر کردن شی خارجی داخل در پمپ و استفاده نامناسب از دستگاه میتواند عامل خرابی پمپ تخلیه باشد.
  3. سوال: چرا لباسشویی در هنگام خشک کردن لباس لرزش زیادی دارد؟
    پاسخ: تراز نبودن محل نصب لباسشویی یا خرابی وزنه و کمک و پایه و شفت لباسشویی ممکن است در زمان خشک کردن باعث ایجاد لرزش و صدا در لباسشویی شود.
  4. سوال: نقش شیر برقی در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: شیر برقی در لباسشویی وظیفه کنترل و قطع و وصل کردن ورود آب به دیگ را دارد.
  5. سوال: آیا خالی روشن کردن لباسشویی ایراد دارد؟
    پاسخ: درصورت خالی روشن کردن لباسشویی هیچ مشکلی برای دستگاه ایجاد نخواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17980.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

آنتوتو فهرست قدرتمندترین گوشی‌های پرچمدار و میان‌رده ماه سپتامبر را منتشر کرد

آنتوتو به تازگی فهرست قدرتمندترین گوشی‌های پرچمدار و میان‌رده در ماه سپتامبر را منتشر کرده که به ترتیب IQOO 5 Pro و ردمی 10X پرو 5G در صدر آن‌ها قرار دارند. این پرچمدار چینی در ...

آنتوتو - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر خلخال استان اردبیل - به تازگی فهرست قدرتمندترین گوشی‌های پرچمدار و میان‌رده در ماه سپتامبر را منتشر کرده که به ترتیب IQOO 5 Pro و ردمی 10X پرو 5G در صدر آن‌ها قرار دارند.

این پرچمدار چینی در این بنچمارک موفق به - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر خلخال استان اردبیل - کسب امتیاز ۶۶۳,۷۵۲ شده که آن را بالاتر از نسخه استاندارد با امتیاز ۶۶۲,۱۶۵ قرار می‌دهد. در مقام سوم گوشی قدرتمند و جذاب شیائومی می ۱۰ اولترا با امتیاز ۶۴۸,۶۲۴ به چشم می‌خورد.

این گوشی‌های هوشمند - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر خلخال استان اردبیل - بیش از ۱۰۰۰ بار در بنچمارک AnTuTu - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر خلخال استان اردبیل - V8 در فاصله ۱ تا ۳۰ سپتامبر (۱۱ شهریور تا ۹ مهر) مورد - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر خلخال استان اردبیل - آزمایش قرار گرفتند و حالا میانگین نتایج آن‌ها منتشر شده - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر خلخال استان اردبیل - است.

گوشی‌های سری iQOO 5 به - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر خلخال استان اردبیل - چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ و ۱۲ گیگابایت رم LPDDR5 به همراه ۲۵۶ - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر خلخال استان اردبیل - گیگابایت فضای ذخیره‌سازی UFS 3.1 مجهز شده‌اند که علت عملکرد بالاتر آن‌ها نسبت به دیگر محصولات دارای این پردازنده، اورکلاک GPU و بهینه‌سازی نرم افزار است.

تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر خلخال استان اردبیل

همانطور که در فهرست بالا مشاهده می‌کنید، اکثر گوشی‌های موجود در آن به چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ بجای نسخه - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر خلخال استان اردبیل - پلاس آن مجهز شده‌اند و تنها دو دستگاه - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر خلخال استان اردبیل - با این پردازنده یعنی ایسوس راگ فون ۳ و لنوو لژیون پرو در آن به چشم می‌خورند. علاوه بر این موضوع، شاهد - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر خلخال استان اردبیل - حضوری دستگاهی با پردازنده شرکت‌های دیگر در آن نیستیم.

در فهرست مربوط به گوشی‌های میان‌رده، به ترتیب گوشی‌های ردمی 10X پرو 5G - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر خلخال استان اردبیل - و ردمی 10X 5G با امتیازهای ۳۹۷,۹۶۳ و ۳۹۲,۲۳۶ در صدر قرار گرفته‌اند. این محصولات از چیپست دیمنسیتی ۸۲۰ مدیاتک بهره می‌برند و عملکرد بهتری از پردازنده‌های اسنپدراگون و کرین داشته‌اند.

تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر خلخال استان اردبیل

در مقام‌های سوم تا پنجم به ترتیب سه گوشی هوشمند آنر ۳۰، نوا ۷ و نوا ۷ پرو قرار گرفته‌اند که تمام آن‌ها دارای پردازنده - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر خلخال استان اردبیل - کرین ۹۸۵ هستند. این گوشی‌های هوشمند عملکرد بسیار نزدیکی بهم دارند و به ترتیب توانسته‌اند امتیازهای ۳۸۵,۳۱۲، ۳۸۲,۸۶۲ و ۳۸۱,۷۵۷ را کسب کنند. در این فهرست دو گوشی ردمی K30 5G و اوپو رینو 4 5G با چیپست‌های اسنپدراگون 768G و 765G - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر خلخال استان اردبیل - در رتبه‌های آخر به چشم می‌خورند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone