🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر زرین شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر زرین شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا میتوان از لباسشویی به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: مشکلی ندارد اما بهتر است بعد از هر بار استفاده به لباسشویی استراحت داد.
  2. سوال: بابت تعمیر لباسشویی چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر ماشین لباسشویی نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  3. سوال: دلایل خرابی پمپ اکوبابل را بنویسید؟
    پاسخ: نوسانات برق و درست عمل نکردن برد از عوامل خرابی پمپ اکوبابل باشد.
  4. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: بله لباسشویی باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و دیگ آن در صورت خرابی نیاز به تعمیر دارد.
  5. سوال: نقش شیر برقی در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: شیر برقی در لباسشویی وظیفه کنترل و قطع و وصل کردن ورود آب به دیگ را دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17978.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

شارژرهای بیسیم ۱۰۰ واتی احتمالا سال ۲۰۲۱ برای موبایل عرضه می‌شوند

سازندگان موبایل برای تولید شارژرهای وایرلس با توان بالا به خاطر داغ کردن با چالش مواجه هستند، اما به نظر می‌رسد از سال آینده میلادی شاهد عرضه شارژر بیسیم ۱۰۰ واتی خواهیم بود. یکی از ...

سازندگان موبایل برای تولید شارژرهای وایرلس با توان بالا به خاطر داغ کردن - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر زرین شهر استان اصفهان - با چالش - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر زرین شهر استان اصفهان - مواجه هستند، اما به نظر می‌رسد از سال آینده میلادی شاهد عرضه شارژر بیسیم ۱۰۰ واتی خواهیم بود.

یکی از افشاگران دنیای تکنولوژی با نام کاربری Digital Chat Station در توییتر می‌گوید با توجه به پیشرفت‌هایی که برخی از سازندگان موبایل در زمینه فناوری شارژ وایرلس دست یافته‌اند، از سال ۲۰۲۱ شارژر بی‌سیم ۱۰۰ واتی برای موبایل تولید خواهد شد.

تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر زرین شهر استان اصفهان

داغ کردن بیش از حد یکی از چالش‌های اصلی شارژرهای بی‌سیم با توان - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر زرین شهر استان اصفهان - بالاست و باید دید سازندگان موبایل چگونه این مشکل را حل خواهند کرد. هر چه توان شارژر بیشتر شود میزان حرارت تولید شده نیز افزایش خواهد یافت و دفع حرارت با توجه به سایز کوچک پدهای شارژر سخت‌تر می‌شود. علاوه بر این باتری موبایل‌ها نیز باید از شارژر بیسیم ۱۰۰ واتی پشتیبانی کنند، در غیر اینصورت مقدار زیادی از خروجی ۱۰۰ - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر زرین شهر استان اصفهان - واتی هدر خواهد رفت.

در - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر زرین شهر استان اصفهان - این گزارش به نام شرکتی که قرار است شارژر - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر زرین شهر استان اصفهان - وایرلس ۱۰۰ واتی را تولید کند اشاره‌ای - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر زرین شهر استان اصفهان - نشده است، اما احتمالاً یک کمپانی چینی خواهد بود. اوپو که یکی از پیشگامان فناوری فست شارژر محسوب می‌شود، تابستان امسال از فناوری شارژ بیسیم ۶۵ واتی رونمایی کرد و ممکن است سال بعد اولین شارژر وایرلس ۱۰۰ واتی دنیا را رونمایی کند.

اوپو می‌گوید راهکار سیمی ۱۲۵ واتی این شرکت ظرفیت باتری موبایل را پس از ۸۰۰ چرخه شارژ به ۸۰ درصد و شارژر سیمی ۶۵ واتی نیز ظرفیت باتری را پس از همین میزان چرخه شارژ به ۹۰ درصد کاهش می‌دهد. اگر فناوری شارژ بیسیم ۱۰۰ واتی نیز از همین قاعده استهلاک پیروی کند، احتمالاً طول عمر باتری به طور چشمگیر کاهش پیدا نخواهد کرد.

افشاگر یاد شده اضافه می‌کند که سال ۲۰۲۱ گوشی‌های گیمینگ - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر زرین شهر استان اصفهان - مجهز به چیپست اسنپدراگون ۸۷۵ از شارژ سیمی ۱۰۰ - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر زرین شهر استان اصفهان - وات پشتیبانی خواهند - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر زرین شهر استان اصفهان - کرد، ولی اشاره‌ای به پشتیبانی آن‌ها از شارژر بیسیم با همین میزان توان نکرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone