🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر نیشابور استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر نیشابور استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیراتی که روی لباسشویی انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
  2. سوال: آیا میتوان از لباسشویی به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: مشکلی ندارد اما بهتر است بعد از هر بار استفاده به لباسشویی استراحت داد.
  3. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش جهت تعمیر لباسشویی مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست تعمیر لباسشویی، کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  4. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از صد هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  5. سوال: علت روشن نشدن لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت روشن نشدن لباسشویی خرابی برد، اتصالات برقی و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39255.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

بنچمارک های مدل پایه iMac Pro عملکردی بی نظیر را نشان می دهند

علی رغم رنگ انحصاری خاکستری فضایی و بدنه بسیار زیبای یکپارچه، iMac Pro اپل به صورت تمام و کمال برای پرفورمنس ساخته شده است. وب سایت AppleInsider اخیراً به تست این ماشین قدرتمند پرداخته و ...

علی رغم رنگ انحصاری خاکستری فضایی و - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر نیشابور استان خراسان - بدنه بسیار زیبای یکپارچه، iMac Pro - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر نیشابور استان خراسان - اپل به صورت تمام و کمال برای پرفورمنس ساخته شده است. وب سایت AppleInsider اخیراً به تست این ماشین قدرتمند پرداخته و نشان داده که با پرداخت رقم بسیار بالای 5 هزار دلاری، کاربران باید منتظر چه خروجی ای از آیمک پرو باشند.

از نظر پرفورمنس، آیمک پرو به هنگام استفاده معمولی بسیار سریع ظاهر می شود؛ حتی با وجود پردازنده هشت هسته ای Xeon که سرعت کلاک پایین تری نسبت به آیمک های 4 هسته ای دارد. وب سایت مورد اشاره تست خود را با یک ویدیوی 34 دقیقه ای از پیش رندرشده با چندین لایه 4K، تصحیح رنگی و افکت های گوناگون آغاز کرد. این تست روی آخرین نسخه - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر نیشابور استان خراسان - از Final Cut Pro X انجام شد و مشخص گشت که سخت افزار آیمک پرو بی هیچ مشکل از پس پروژه بر می آید.

در این تست، فن های داخلی دستگاه هیچ صدایی تولید نکردند و پردازنده هم در دمای قابل قبول 65 درجه سلسیوس باقی ماند. مصرف پردازنده تقریباً 30 درصد بود و سرعت کلاک هم بین 3.5 الی 3.91 گیگاهرتز تغییر می کرد. مصرف گرافیکی تنها 10 درصد بود و حدوداً 35 درصد از حافظه گرافیکی اشغال شد.

تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر نیشابور استان خراسان تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر نیشابور استان خراسان

تمام پروسه رندرینگ، 18 دقیقه و 5 ثانیه طول کشید که تا دو برابر از همین تست روی مک بوک پرو 2016 سریع تر است. با اجرای بنچمارک رندرینگ سه بعدی Cinebench R15، آیمک پرو اپل به امتیاز 1682 در تست چند هسته ای و 176 در تست تک هسته ای - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر نیشابور استان خراسان - دست می یابد.

در - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر نیشابور استان خراسان - بنچمارک چند هسته ای، 8 هسته پردازنده با فرکانس کاری 3.9 گیگاهرتز فعالیت کردند که ظاهراً سقف فرکانس پردازنده به هنگام استفاده از تمام هسته ها است. اما هنگامی - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر نیشابور استان خراسان - که تمام مسئولیت - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر نیشابور استان خراسان - را به یک هسته واگذار کنید، سرعت کلاک بین 3.94 الی 3.98 گیگاهرتز تغییر می کند و تنها چند صد هرتز با سرعت کلاک 4.2 گیگاهرتزی Intel Turbo Boost - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر نیشابور استان خراسان - فاصله دارد. به نظر می رسد بیشینه سرعت کلاک تنها زمانی به دست می آید که پردازنده کاملاً اشغال نشده باشد.

تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر نیشابور استان خراسان تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر نیشابور استان خراسان

با اجرای 10 تست چند هسته ای پی در پی، مشخص شد که آیمک پرو پیش از به راه انداختن فن، اجازه می دهد پردازنده واقعاً داغ شود و حتی در آن زمان هم صدایی از فن به گوش نمی رسد. بعد از تست دوم، با هر بار اجرای بنچمارک حرارت پردازنده آیمک پرو به بیشترین حد خود، یعنی 94 درجه سلسیوس رسید و سبب شد سرعت کلاک برای چند ثانیه از 3.9 گیگاهرتز به 3.6 گیگاهرتز کاهش یابد.

این مسئله به سخت افزار اجازه می دهد که دمای حرارت را به کمتر از 92 سلسیوس رسانده و سپس سرعت کلاک را مجدداً تا 3.9 گیگاهرتز افزایش دهد. جالب اینجاست که به جای افزایش گردش فن در دقیقه برای جلوگیری از وقوع مجدد افزایش حرارت، آیمک پرو دائماً همین سیکل را - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر نیشابور استان خراسان - تکرار می کند.

تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر نیشابور استان خراسان

با بهره - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر نیشابور استان خراسان - گیری از بنچمارک کلی Geekbench 4، پردازنده هشت هسته ای Xeon به امتیازهای تحسین برانگیز 31159 و 5088 در دو تست چند هسته ای و تک هسته ای رسید. به صورت معمول، پردازنده های Xeon برای مولتی تسک عالی هستند اما در فعالیت های تک هسته ای کارایی چندانی ندارند. با این حال تست Geekbench 4 نشان می دهد که افزایش کلاک نسبت به نسل قبلی پردازنده Intel Xeon تاثیر خودش را گذاشته است.

برای مقایسه هرچه بیشتر، تست تک هسته ای آیمک 5K سال 2017 با - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر نیشابور استان خراسان - پردازنده i7 که سریع ترین مک تک هسته ای نیز به شمار می آید، امتیاز 5681 را نمایش دهد. آیمک استاندارد در تست چند هسته ای به شکلی قابل توجه از مدل پرو شکست می خورد و امتیاز 19353 آن، تا 61 درصد از ماشین تازه اپل ضعیف تر است.

Xeon هشت هسته ای در مک پرو 2013 نیز امتیاز تک هسته ای 3809 و چند هسته ای 22540 را ثبت می کند. این دستگاه با قیمت 7300 دلار عرضه شده بود و مشخصات مشابهی (شامل پردازنده هشت هسته ای، رم 32 - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر نیشابور استان خراسان - گیگابایتی، حافظه 1 ترابایتی SSD و گرافیک D700) داشت و امروز با قیمت یکسانی با آیمک پرو فروخته می شود؛ هرچند که با خریدش خبری از مانیتور، کیبورد، ماوس یا کابل لایتنینگ نیست.

تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر نیشابور استان خراسان

در نهایت بنچمارک پردازشگر گرافیکی نشان می دهد که کارت گرافیک AMD Radeon Pro Vega 56 با 8 گیگابایت حافظه ویدیویی، امتیاز 157285 را در تست OpenCL و امتیاز 155232 را با استفاده از Metal اپل ثبت می کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر ملیکه نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
روز بخیر تعمیرچی اطراف ابراهیمی نیشابور سرویس میده.
پاسخ: بله در ابراهیمی شهر نیشابور خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone