🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر شاهین شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر شاهین شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا میتوانیم داخل لباسشویی وایتکس بذاریم؟
    پاسخ: خیر، ریختن وایتکس داخل لباسشویی باعث خرابی اتصالات و آب بندی های موجود در لباسشویی و پوسیدگی دستگاه میشود.
  2. سوال: چقدر زمان میبرد تا ماشین لباسشویی من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد ماشین لباسشویی، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: وظیفه سه نظام در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: سه نظام وظیفه انتقال حرکت چرخشی موتور به آبکش را بر عهده دارد.
  4. سوال: علت نچرخیدن لباسشویی چیست؟
    پاسخ: نچرخیدن لباسشویی به عوامل متعددی از جمله خرابی موتور، تسمه، شفت، بلبرینگ، برد و... دارد که باید توسط تعمیرکار متخصص لباسشویی بررسی گردد.
  5. سوال: چرا موتور لباسشویی جرقه میزند؟
    پاسخ: در صورتی که کلکتور یا ذغال لباسشویی خراب باشد باعث جرقه زدن موتور میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39250.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

ایجاد امکان گفتگوی خودروها با یکدیگر به لطف همکاری ال جی و Here

به لطف همکاری ال جی و Here در آینده نه چندان دور خودروهای بدون راننده می توانند یکدیگر از را از وضعیت جاده و حوادث پیش آمده در مسیرها مطلع کنند. در واقع تلاش این ...

به لطف همکاری ال جی و - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر شاهین شهر استان اصفهان - Here در آینده نه چندان دور خودروهای بدون راننده می توانند یکدیگر از را از - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر شاهین شهر استان اصفهان - وضعیت جاده و حوادث پیش آمده در مسیرها مطلع کنند.

در واقع تلاش این دو کمپانی ایجاد یک هاب ارتباطی برای مراوده اطلاعات میان خودروهای تمام یا نیمه خودران است. به لطف اطلاعات موقعیتی Here اتوموبیل ها می توانند موقعیت خود و وضعیتی که در آن - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر شاهین شهر استان اصفهان - گرفتار شده اند را اطلاع رسانی نمایند.

بدین صورت سامانه - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر شاهین شهر استان اصفهان - ناوبری خودروها با کارآمدی بیشتری به انتخاب مسیر خواهند پرداخت. این به نوبه خود به روان تر شدن - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر شاهین شهر استان اصفهان - و توزیع یک پارچه تر ترافیک شهرها نیز خواهد انجامید.

این تنها تلاش ال جی در زمینه هوشمند سازی خودروها نیست. کمپانی کره ای در سال ۲۰۱۴ نیز یک قرارداد همکاری با مرسدس بنز را برای بهبود سامانه ترمز خودکار اتوموبیل - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر شاهین شهر استان اصفهان - های تولیدی این شرکت به امضا رسانده - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر شاهین شهر استان اصفهان - بود و از آن تاریخ تا به امروز مشغول تامین باتری و برخی دیگر از قطعات سامانه مذکور است.

غول کره ای - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر شاهین شهر استان اصفهان - نیز به مانند رقیب - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر شاهین شهر استان اصفهان - هموطن خود تلاش دارد تا در بازار در حال توسعه خودروهای بدون راننده سهمی برای خود دست و پا کند. این شرکت قصد ندارد به تنهایی اقدام به تولید اتوموبیل های خودران کند، اما می خواهد - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر شاهین شهر استان اصفهان - به آنها توانایی گفتگو با یکدیگر را ببخشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر آرمیتا نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
وقت بخیر شرکت شما آیا سمت خانه کارگر شاهین شهر اعزام کارشناس داره
پاسخ: بله در خانه کارگر شهر شاهین شهر خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone