🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر ماکو استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر ماکو استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت جرقه زدن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی کلکتور یا ذغال و سیم پیچ موتور باعث جرقه زدن موتور لباسشویی شود.
  2. سوال: علت صدای زیاد لباسشویی چه باشد؟
    پاسخ: تراز نبودن دستگاه،خرابی فنرها،خرابی بلبرینگ ها،شکستگی سه نظام از عوامل با صدا کارکردن دستگاه است.
  3. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای لباسشویی ضروری است؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد لباسشویی در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
  4. سوال: آیا خالی روشن کردن لباسشویی ایراد دارد؟
    پاسخ: خیر، خالی روشن کردن لباسشویی هیچ ایرادی ندارد.
  5. سوال: آیا تکنسین لباسشویی قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های لباسشویی قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39240.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

ال جی 4.5 میلیارد دلار صرف تاسیس کارخانه‌ای برای تولید پنل های OLED می کند

ال جی دیسپلی به دنبال افزایش دو برابری ظرفیت تولید پنل های OLED خود است و به همین جهت، سرمایه ای بالغ بر 4.5 میلیارد دلار را صرف ساخت کارخانه ای دیگر در گوانگژو چین ...

ال جی دیسپلی - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - به دنبال افزایش دو برابری ظرفیت تولید پنل های OLED خود است و به همین جهت، سرمایه ای بالغ بر 4.5 میلیارد دلار را - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - صرف ساخت کارخانه ای دیگر در گوانگژو چین خواهد کرد. گفته می شود که بخش اعظمی از تولیدات این کارخانه تازه، در اختیار تامین کنندگان کره ای قرار می گیرد و تنها یک پنجم از آنها، راهشان را به آن سوی آب ها باز می کنند.

روند ساخت این کارخانه طی هفته های آتی رسماً آغاز می شود و انتظار می رود تا سه ماهه دوم سال 2019 به پایان برسد. از آن جایی که ال جی طی این بازه زمانی قادر به افزایش ظرفیت تولیدات خود نیست، کارخانه فعلی در گوانگژو خروجی اش را تا دو - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - برابر افزایش داده - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - و به 115 هزار پنل OLED نسل 8.5 در ماه خواهد رساند.

این تصمیم تازه یکبار دیگر بر تلاش ال جی برای تمرکز هرچه بیشتر روی - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - تجارت نمایشگر و - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - تکنولوژی های OLED صحه می گذارد؛ ال جی دیسپلی از همین حالا یکی از بازیگران اصلی این حوزه به شمار می آید اما می خواهد رشدی سریع طی سال های پیش رو داشته باشد.

ال جی دیسپلی همین حالا یکی از بازیگران اصلی این حوزه به شمار می آید اما می خواهد رشدی سریع در سال های پیش رو داشته باشد

ال جی تا به این لحظه در برنامه ریزی هایش به پنل های OLED تلویزیون متعهد باقی مانده، اما واحد موبایل این کمپانی، نخستین پرچمدار مجهز به OLED خود را نیز امسال عرضه کرد که ال جی V30 نام داشت و از طرف دیگر، همکاری با گوگل برای تولید ماژول های POLED پیکسل 2 اکس ال - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - ادامه خواهد یافت.

کارخانه بعدی ال جی در گوانگژو به صورت خاص به تولید پنل های OLED تلویزیون می پردازد و به - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - به ال جی کمک می کند تا جای پای محکم تری در این بازار داشته باشد. علی رغم وضعیت بسیار خوب ال جی در بازار تلویزیون، این کمپانی کره ای باید هرطور که شده منابع خود را برای تولید پنل های نمایشگر موبایل افزایش دهد و به رقابت با سامسونگ - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - برود؛ شرکت کره ای دیگری که امروز 97 درصد از تولیدات پنل های OLED موبایل را در اختیار دارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone