🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی بوش در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی بوش در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش شیر برقی در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: وظیفه شیر برقی قطع و وصل ورود آب به دستگاه است.
  2. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: لباسشویی در صورت خرابی نیاز به سرویس کلی دارد ولی سرویس سالیانه هر سال باید انجام شود.
  3. سوال: لباسشویی چگونه لباس ها را تمیز میکند؟
    پاسخ: ترکیب شدن مایع تمیز کننده با آب و غوطه ور شدن لباس ها در آن و چرخش لباس ها، باعث تمیزی لباس میشود.
  4. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از لباسشویی چیست؟
    پاسخ: بهتر است محلی که لباسشویی در آن قرار میگیر خیلی سرد نباشد تا باعث یخ زدگی آب نشود و دستگاه از طرفین و پشت با فضای مجاور فاصله داشته باشد.
  5. سوال: آیا تکنسین لباسشویی قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان لباسشویی قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39246.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

اسنپ با «تماس امن» در ارومیه و اراک فعال شد

فعالیت سامانه اسنپ در شهرهای اراک و ارومیه آغاز شده و اکنون اولین سرویس درخواست آنلاین خودرو در ۱۵ شهر ایران مشغول خدمت رسانی به کاربران است. اسنپ خبر می‌دهد که کار خود را در ...

فعالیت سامانه اسنپ در شهرهای اراک و ارومیه آغاز شده و اکنون اولین سرویس درخواست آنلاین خودرو در ۱۵ شهر ایران مشغول خدمت رسانی به کاربران است.

اسنپ خبر می‌دهد که کار خود را در این - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - دو شهر، با ارائه سرویس «تماس امن» آغاز کرده است؛ سرویسی که البته هنوز کاربران در پرترافیک‌ترین شهر فعالیت - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - اسنپ یعنی تهران، از آن بی‌بهره‌اند. سرویس تماس - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - امن با استفاده از یک - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - خط ثابت میانی به - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - مسافر و راننده - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - اجازه می‌دهد تا بدون داشتن شماره موبایل همدیگر، از زمان درخواست تا - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - پایان سفر قادر به برقراری تماس با هم باشند.

این سامانه حمل و نقل، در ماه‌های اخیر به سرعت درحال گسترش فعالیت خود در سراسر ایران بوده است و اکنون تعداد شهرهای تحت پوشش خود را به ۱۵ شهر رسانده است. اسنپ همچنین با ورود به هر شهر، سفر اول را نیز به رایگان در اختیار کاربران قرار می‌دهد. در صورتی که ساکن ارومیه یا اراک هستید، می‌توانید از کد «SNP-AU» برای دریافت رایگان اولین سفر خود استفاده کنید.

همچنین برای استفاده از راهنمای اسنپ در شهرهای ارومیه و اراک می‌توانید این صفحه را مطالعه کنید. اپلیکیشن اندروید این سرویس در کافه‌بازار در دسترس است و کاربران سیستم عامل iOS نیز می‌توانند با استفاده از سایت این سامانه، - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - اپلیکیشن را دریافت کرده و یا از وب اپلیکیشن استفاده کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone