🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر بوکان استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر بوکان استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت سروصدا در حین کار ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: عوامل مختلفی ممکن است باعث سروصدا داخل ظرفشویی شود .برخورد بازو های آب پاش یکی از عمده دلایلی است که به دلیل عدم تنظیم آنها ایجاد می شود.
  2. سوال: شیربرقی یا آنلودر ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی این قطعه می تواند شما را با علائم زیر روبرو کند: عدم آبگیری ، شروع به کار نکردن ظرفشویی ، نشتی آب ، تمیز نشستن ظرف ها و ...
  3. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده ، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  4. سوال: هزینه این تعمیرات را چگونه می توانم پرداخت کنم؟
    پاسخ: تکنسین های ما کارتخوان های سیار همراه خواهند داشت علاوه بر آن اط ریق درگاه های بانکی یا به صورت نقدی قابل پرداخت خواهد بود.
  5. سوال: علت طولانی شدن زمان شستشو ظروف چیست؟
    پاسخ: خراب شدن بعضی از قطعات مانند ترموستات ، موتور تایمر ، قطعه گرماساز و ... را می توان از عوامل این مشکل نام برد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39262.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

چین بزرگترین هواپیمای آبی خاکی جهان را به پرواز درآورد [تماشا کنید]

بزرگترین هواپیمای آبی خاکی جهان بالاخره پس از گذشت دوره‌ی ۸ ساله ساخت خود، در آسمان چین پرواز آزمایشی نمود. دیروز هواپیمای AG600 با نام رمزی‌ Kunlong پرواز آزمایشی یک ساعته‌ای را در ارتفاع ۳۰۰۰ متری ...

بزرگترین هواپیمای آبی خاکی جهان بالاخره پس از گذشت دوره‌ی ۸ ساله ساخت خود، در آسمان چین پرواز آزمایشی نمود.

دیروز هواپیمای AG600 با نام رمزی‌ Kunlong پرواز آزمایشی یک ساعته‌ای را در ارتفاع ۳۰۰۰ متری تجربه نمود و سپس در فرودگاه ملی جین‌وان فرودی آسان نمود.

تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر بوکان استان آذربایجان غربی

این هواپیمای غول‌آسا به بزرگی یک بوئینگ ۷۳۷ بوده و بدنه‌ای ۳۹.۶ متری دارد. ضمن اینکه فاصله میان دو بال آن ۳۸.۸ متر است. قرار است از این هواپیما برای فعالیت‌های - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - داخلی گوناگون استفاده گردد. از این فعالیت‌ها می‌توان - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - به عملیات نجات ناوگان شهری، فعالیت‌های کمک رسانی، آتش نشانی و حتی اهداف نظامی-دفاعی نیز اشاره نمود.

بزرگترین هواپیمای آبی خاکی جهان نقطه‌عطفی در صنعت هوانوردی چین به حساب می‌آید چرا که ۹۸ درصد قطعات این - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - مدل در همین کشور تولید شده‌است.

تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر بوکان استان آذربایجان غربی

«میاو وی» وزیر صنعت و فناوری اطلاعات چین، درباره‌ی AG600 می‌گوید:

«این هواپیما نشان دهنده‌ی این است که صنعت هوانوردی ملی و همچنین ظرفیت‌ تحقیقات مستقل در کشور چین وارد مرحله جدیدی از پیشرفت شده است.»

قابلیت ویژه بلند شدن و - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - نشستن در آب Kunlong، این هواپیما را به کاربردی‌ترین وسیله نقلیه‌ی آبی بدل کرده است. مهندسان چینی معتقدند هواپیمای‌ یادشده می‌تواند در دریایی پرتلاطم با ارتفاع موج ۲ متر هم فرود آید. پرواز آزمایشی - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - در آب این وسیله‌ی نقلیه نیز قرار است در ۶ ماه آینده صورت گیرد.

در ادامه شما را به مشاهده‌ی پرواز آزمایشی بزرگترین هواپیمای آبی خاکی جهان دعوت می‌کنیم:

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone