🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای لباسشویی ضروری است؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی لباسشویی و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  2. سوال: سه نظام در لباسشویی چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: سه نظام وظیفه انتقال حرکت چرخشی موتور به آبکش را بر عهده دارد.
  3. سوال: علت فیوز پراندن لباسشویی چسیت؟
    پاسخ: اتصالی برق و نوسان برق و آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی دستگاه میتواند عامل پریدن فیوز باشد.
  4. سوال: دلیل خرابی هیتر لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی برد، خرابی ترمیستور، رسوب بیش اندازه در دستگاه از عوامل خرابی هیتر میباشد.
  5. سوال: لرزش بیش از حد لباسشویی به چه دلیل است؟
    پاسخ: از دلایل لرزش بیش از حد لباسشویی میتوان به خرابی شفت و بلبرینگ و خرابی تسمه و کمک ها اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39235.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

دست آژانس امنیت ملی آمریکا برای جاسوسی از اینترنت بازتر می شود

مجلس نمایندگان آمریکا به دنبال تصویب طرحی است که طی آن به طور موقت و قانونی اختیارات و دسترسی های آژانس امنیت ملی این کشور برای جاسوسی از اینترنت افزایش می یابد. قرار است در ...

مجلس نمایندگان آمریکا به دنبال تصویب طرحی است که - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - طی آن به طور موقت و قانونی اختیارات و دسترسی های آژانس امنیت ملی این کشور برای جاسوسی از اینترنت افزایش می یابد.

قرار است در صورت تصویب مجوز های یک ماهه ای به آژانس امنیت ملی برای توسعه نظارت خود بر فضای مجازی داده شود و نمایندگان در این فرصت به طور دقیق تر در خصوص موارد حفظ حریم شخصی کاربران و محدوده های دسترسی مجاز برای تصویب - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - قانونی جدید و دائمی - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - تصمیم گیری نمایند.

لازم به ذکر است که عمر قانون پیشین که اجازه جاسوسی از اینترنت را به سازمان مذکور می داد در تاریخ ۳۱ دسامبر (دهم دی ماه) به پایان می رسد. بنابراین اعضای مجلس نمایندگان - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - آمریکا تصمیم گرفتند تا زمان تصویب قانون جامع، دسترسی های موقتی یک ماهه مورد اشاره را به آژانس امنیت ملی بدهند.

بر طبق قانون رو به انقضا، سازمان امنیتی مذکور مجاز است تا تمام ارتباطات اینترنتی افراد مشکوک ساکن در خارج از آمریکا را ردیابی و ثبت نماید. ابتدا قرار بود همین قانون تا سال ۲۰۲۱ - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - تمدید شود، اما نمایندگان تشخیص داده اند که نیاز است اختیارات در برخی بخش های برای جاسوسی از فضای وب افزایش یابد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone