🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر سرپل ذهاب استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر سرپل ذهاب استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه دلایلی برای خرابی لاستیک دور در لباسشویی وجود دارد؟
    پاسخ: گیر کردن اشیای خارجی به لاستیک و مرطوب ماندن لاستیک و عمر مفید لاستیک از عوامل خرابی لاستیک دور در میباشد.
  2. سوال: چرا لباسشویی عملیات شستشو را تا پایان انجام نمیدهد و در وسط کار استوپ میکند؟
    پاسخ: خطا دادن لباسشویی بر اثر خرابی قطعات، خرابی موتور، تسمه، پمپ تخلیه و... باعث متوقف شدن کار لباسشویی میگردد.
  3. سوال: دلیل کار همراه با صدای زیاد در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند تراز نبودن دستگاه، ایراد در فنر های دستگاه، خرابی بلبرینگ ها، میتواند باعث با صدا کار کردن دستگاه باشد.
  4. سوال: لباسشویی نمیچرخد اشکال از چیست؟
    پاسخ: نچرخیدن لباسشویی به عوامل متعددی از جمله خرابی موتور، تسمه، شفت، بلبرینگ، برد و... دارد که باید توسط تعمیرکار متخصص لباسشویی بررسی گردد.
  5. سوال: آیا باید برای لباسشویی از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی لباسشویی و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39254.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

به زودی حساب کاربری وی چت چینی ها به کارت شناسایی آنها تبدیل می شود

تعدادی از کاربران چینی از این هفته می توانند از حساب کاربری وی چت خود به عنوان یک کارت شناسایی رسمی استفاده کنند. این قابلیت در آینده در کل این کشور در دسترس خواهد بود. ...

تعدادی از کاربران چینی از این هفته می توانند از حساب کاربری وی چت خود به عنوان یک کارت شناسایی رسمی استفاده کنند. این قابلیت در آینده در کل این کشور در دسترس خواهد بود.

به گزارش نشریه فایننشیال تایمز ساکنان شهر گوانگژوی چین می توانند با استفاده از قابلیت تشخیص چهره برای اتصال مشخصات هویتی رسمی خود به اپلیکیشن وی چت استفاده کنند. گفته می شود، در صورت موفقیت طرح اجرای آن از ژانویه سال آینده (کمتر از یک ماه دیگر) در کل چین آغاز می شود.

محدودیت های سیستم اتصال اطلاعات هویتی به اپلیکیشن، بسته به قابلیت های تشخیص هویت موبایل کاربر متغیر خواهد بود. به - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - عنوان مثال اگر تنها با ورود به حساب کاربری خود از طریق نام کاربری و رمز قصد - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - استفاده از یک کافی نت را داشته باشید، قابلیت های محدودی در اختیارتان خواهد بود و می بایست باز هم کار شناسایی ارائه دهید.

البته در - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - این میان اجرای طرح مذکور - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - نگرانی - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - هایی را نیز در مقوله حفظ حریم خصوصی افراد به وجود می آورد، به خصوص که - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - دولت چین سیاست - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - های بسیار سختگیرانه ای برای مردم خود در خصوص - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - استفاده از اپلیکیشن ها وضع نموده. منوط کردن استفاده از تمام قابلیت های اپلیکیشن ها به اهراز هویت از طریق تشخیص چهره می - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - تواند به عمق - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - این نگرانی ها بیافزاید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone