🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا ظرفشویی من ظرف ها را خوب نمی شوید؟
    پاسخ: برای شستشو خوب در درجه اول نیاز به استفاده از شوینده های متناسب می باشد.
  2. سوال: آیا می توان ظرفشویی را بدون هیچ ظرفی داخل آن روشن کنیم؟
    پاسخ: خیر ؛ شما می توانید به صورت دوره ای در صورت نیاز این کار را انجام دهید و کمی مواد شوینده و در بعضی موارد کمی سرکه داخل آن بریزید که سبب از بین رفتن بوی بد و ضدعفونی دستگاه شود.
  3. سوال: اگر دستگاه من مجدد خراب شود چه میزان هزینه باید پرداخت کنم ؟
    پاسخ: اگر خرابی دستگاه شما مربوط به همان تعمیراتی باشد که قبلا انجام شده تعمیرات مجدد آن شامل هیچ هزینه ای نخواهد بود.
  4. سوال: چرا ظرفشویی من سروصدا زیادی دارد؟
    پاسخ: عوامل مختلفی ممکن است باعث سروصدا داخل ظرفشویی شود .برخورد بازو های آب پاش یکی از عمده دلایلی است که به دلیل عدم تنظیم آنها ایجاد می شود.
  5. سوال: نقش و نحوه عملکرد میکروسوئیچ فولوتر چگونه است؟
    پاسخ: نشتی آب را به سمت کف هدایت می کند و با بالا رفتن شناور بونولیتی نشتی آب به برد اعلام می شود . رسوب گرفتن فولوتر ، اصطکاک زیاد ، گیر کردن شی خارجی عملکرد این دستگاه را مختل می کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39257.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

بعد از هشت سال نرم افزار ویرایش عکس Darktable برای ویندوز منتشر شد

اگر به دنبال یک جایگزین ارزان تر نرم افزار ادوبی لایتروم هست تا عکس های خام را ویرایش کنید یک خبر خوب برای تان داریم: نرم افزار Darktable که پیشتر در دسترس کاربران مک و ...

اگر به دنبال یک جایگزین ارزان تر نرم افزار ادوبی لایتروم هست تا عکس های خام را ویرایش کنید یک خبر خوب برای تان داریم: نرم افزار Darktable که پیشتر در دسترس کاربران مک و لینوکس قرار گرفته بود، بعد از نزدیک به 8 سال راهش را به ویندوز نیز پیدا کرد.

چند روز پیش Darktable به نسخه 2.4 آپدیت شد و برای اولین شاهد پورت برنامه برای ویندوز بودیم. البته نسخه ویندوز همچنان باگ داشته و فعلا ویژگی هایی همانند پشتیبانی از پرینت را ندارد اما با توجه به گفته های تیم توسعه دهنده، برنامه - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - قابل استفاده است و در آینده ویژگی های بیشتری به این نسخه اضافه می شود.

تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی

جدا از پورت برنامه برای ویندوز، ورژن 2.4 تغییراتی را هم به خود دیده است؛ حذف محدودیت ISO 51200، ماژول جدید برای حذف مه و رفع باگ ها از جمله ویژگی های جدید نسخه 2.4 به شمار می روند. نسخه ویندوز برنامه همانند ورژن  لینوکس و مک رایگان بوده و حجمی معادل 61.5 مگابایت دارد.

Darktable را می توانید از سایت Github - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - دانلود کنید. بد نیست بدانید این نرم افزار متن باز ابتدا سال 2009 برای لینوکس و مک انتشار یافت. برنامه - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - با توجه به اینکه به کاربر اجازه می دهد پردازش های غیر مخرب روی عکس های خام، به خصوص در مقیاس بزرگ، انجام دهد با استقبال کاربران مواجه گشت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر کوشان نوشته شده درتاریخ 1402/03/07
ببخشید، ظرفشویی اسنوا SWD-146W شما خراب شده؟
- آره، مثل اینکه مشکلی داره. شرایط بشدت بازاری بود، همین الان در شهر عجب شیر منطقه جهاد هستم.
- خوب، این مدل ظرفشویی معمولاً با مشکل آبگیری و نشتی داخلی مواجه می شه. شما این مشکلاتی رو دارید؟
- آره، بله به هر دو مسئله برمیخوردیم.
- برای برطرف کردن مشکل آبگیری، ابتدا فیلترهای آب رو بررسی کنید و اگر کثیف بودند، تمیزشون کنید یا بهتره جایگزین کنید. در صورتیکه مشکل هنوز برداشته نشده، لوله های آبی متصل به دستگاه رو بررسی کنید و نشتی های احتمالی رو ترمیم کنید. برای مشکل نشتی داخلی، پیشنهاد می کنم که برجسته ها و بستر بالای دستگاه رو کنترل کنید و در صورت وجود نشتی، ترمیمش کنید، همچنین بررسی کنید که آیا ظروف درست و درست قرار داده می شوند یا نه. در صورتیکه مشکل هنوز برطرف نشده، بهتره که به تعمیرکار مجرب مراجعه کنید.
- ممنونم، بنده قطعاً این راه حل ها رو امتحان می کنم



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone