🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر سوادکوه استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر سوادکوه استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در لباسشویی باز نمی شود، علت چیست؟
    پاسخ: خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب میتواند علت باز نشدن در لباسشویی باشد.
  2. سوال: لباسشویی بیش از حد میلرزد دلیل چیست؟
    پاسخ: از دلایل لرزش بیش از حد لباسشویی میتوان به خرابی شفت و بلبرینگ و خرابی تسمه و کمک ها اشاره کرد.
  3. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران لباسشویی ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  4. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از صد هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  5. سوال: فضای داخلی لباسشویی هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: هر 3 ماه یک بار لازم است فضای داخلی لباسشویی تمیز شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39245.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

تکنولوژی جدید گوگل، صدای هوش مصنوعی را به انسانی ترین شکل ممکن در می آورد

اگر فیلم هایی مانند «ترمیناتور» یا «من، ربات» را تماشا کرده باشید قطعاً می دانید که پتانسیل های به نمایش گذاشته شده از هوش مصنوعی، به شکلی چشمگیر با تکنولوژی های فعلی تفاوت دارد و ...

اگر فیلم هایی مانند «ترمیناتور» یا «من، ربات» را تماشا کرده باشید قطعاً می دانید که - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر سوادکوه استان مازندران - پتانسیل های به نمایش گذاشته شده از هوش مصنوعی، به شکلی چشمگیر با تکنولوژی های فعلی تفاوت دارد و قطعاً هیچکس هم از این - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر سوادکوه استان مازندران - موضوع نمی ترسد که هوش مصنوعی بیکسبی سامسونگ بتواند جهان را تحت سلطه خود در بیاورد. با این حال بنابر گزارش تازه گوگل، به نظر می رسد تکنولوژی های فیلم های علمی-تخیلی به آرامی در حال تبدیل شدن به واقعیت هستند.

کمپانی ساکن مانتین ویو در مقاله اخیر خود به صحبت درباره سیستمی - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر سوادکوه استان مازندران - به نام Tacotron 2 - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر سوادکوه استان مازندران - برای تبدیل متن به گفتار می پردازد که قادر به تولید صدایی شبیه به صدای انسان - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر سوادکوه استان مازندران - برای هوش مصنوعی است.

برای دستیابی به این مهم، Tacotron 2 از یک جفت شبکه عصبی استفاده می کند: یک شبکه برای بازنمود دیداری فرکانس - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر سوادکوه استان مازندران - های صوتی خاص و دیگری (به نام WaveNet) برای بازسازی این اطلاعات دیداری در قالب صوت. گوگل ضمن انتشار - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر سوادکوه استان مازندران - مقاله خود، وبسایتی نیز راه اندازی کرده که توانایی های عملی تکنولوژی اش را به نمایش می گذارد.

تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر سوادکوه استان مازندران

در این وب سایت، گوگل نشان می دهد که Tacotron 2 چطور از پس جملات و ;lghj از نگاه معناشناسی (مانند تفاوت اسمی و فعلی کلمه Present) بر می آید و - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر سوادکوه استان مازندران - آهنگ کلمات دشواری مانند Otolaryngology که حتی تلفظ شان برای انسان ها هم دشوار است را به خوبی درک می کند.

در بخش پایانی وب سایت، گوگل به مقایسه صدای انسانی و صدای هوش مصنوعی می پردازد و نتایج تکنولوژی این کمپانی، بدون شک تحسین برانگیز است. اگرچه به این موضوع در مقاله اشاره نشده، - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر سوادکوه استان مازندران - اما تکنولوژی صوتی تازه گوگل احتمالاً یکی از تلاش های ساکنین مانتین ویو برای تکامل هرچه بیشتر دستیار دیجیتالی گوگل است.

گوگل اسیستنت اصلی ترین عنصر محصولات سری Google Home به حساب می آید و این اسپیکرهای هوشمند قطعاً می توانند - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر سوادکوه استان مازندران - در آینده میزبانی شایسته برای تکنولوژی جدید - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر سوادکوه استان مازندران - گوگل باشند.در نهایت گفتنی است - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر سوادکوه استان مازندران - که علی رغم این پیشرفت، هنوز تفاوت زیادی میان مکالمات انسانی و هوش مصنوعی وجود دارد. در حالی - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر سوادکوه استان مازندران - که هوش مصنوعی قادر به تقلید از انسان در چگونگی ادای کلمات است، هیچ شخصیتی از خود نداشته و قادر به بیان عبارات غیرقابل پیش بینی نیست.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone