🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر سرپل ذهاب استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر سرپل ذهاب استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت خرابی دیگ لباسشویی چیست؟
    پاسخ: دلایل مختلفی برای خرابی دیگ میتوان اشاره کرد که جرم گرفتن دیگ و گذاشتن بار زیاد در لباسشویی میتواند عامل خرابی باشد.
  2. سوال: دلیل کار همراه با صدای زیاد در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند تراز نبودن دستگاه، ایراد در فنر های دستگاه، خرابی بلبرینگ ها، میتواند باعث با صدا کار کردن دستگاه باشد.
  3. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، ماشین لباسشویی مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی لباسشویی شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  4. سوال: علت روشن نشدن لباسشویی چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن لباسشویی به عواملی متعددی از جمله برد، هیدروستات، فیوز و... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  5. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر و تسمه ای چیست؟
    پاسخ: این لباسشویی ها در نحوه طراحی برد و مصرف انرژی باهم تفاوت دارند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39242.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

پرواز دراماتیک موشک اسپیس اکس به تصادفی در بزرگراه منجر شد [تماشا کنید]

هنگامی که درباره حواس پرتی هنگام رانندگی صحبت می کنیم، موبایل های هوشمند نخستین مسئله ای هستند که به ذهن می آیند؛ اما موبایل دیوایسی است که استفاده از آن، به انتخاب خود راننده بستگی ...

هنگامی که درباره حواس پرتی هنگام رانندگی صحبت می کنیم، موبایل های هوشمند نخستین مسئله ای هستند که به ذهن می آیند؛ اما موبایل دیوایسی است که استفاده از آن، به انتخاب خود راننده بستگی دارد و در غالب مواقع، سبب می شود که راننده مقصر بروز حوادث باشد.

اما گاهی حواس پرتی های دیگری نیز به وجود می آید که هیچ کنترلی روی آنها نداریم. یکی از این حواس پرتی ها می تواند پرواز موشک اسپیس اکس بر فراز بزرگراه کالیفرنیای جنوبی باشد که منجر به بروز حادثه شده. به تازگی ویدیویی در فضای مجازی منتشر شده که با دوربین داشبورد به ثبت - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - رسیده و نشان می دهد پرواز زیبای موشک اسپیس اکس، چطور به تصادفی در بزرگراه منجر شد (در دقیقه 1:14 ویدیو).

برای افرادی که در حال حرکت به سمت غرب بودند، پرواز دراماتیک موشک اسپیس اکس به وضوح قابل مشاهده بود و با توجه به صحبت هایی که در ویدیو می شنویم، خانواده - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - حاضر در اتومبیل به شدت از تماشای این صحنه هیجان زده است. اگر سایر رانندگان حاضر - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - در بزرگراه هم این چنین هیجان زده شده باشند، بروز یک حادثه رانندگی اتفاقی چندان دور از - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - ذهن نخواهد بود.

اگرچه مشخص نیست که این تصادف - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - رانندگی جراحاتی برای افراد حاضر در سه اتومبیل - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - به همراه داشته یا خیر، یک خبرگزاری محلی - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - می - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - گوید که صدها تماس تلفنی از مردم دریافت کرده که این پدیده به زعم خود عجیب را گزارش کرده اند. این خبرگزاری می - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - گوید بسیاری از رانندگان در کنار بزرگراه توقف کرده بودند تا حرکت شکوهمند موشک اسپیس اکس به سمت فضای خارج - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - از زمین را تماشا کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone