🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: شیربرقی یا آنلودر ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: قطعه ای که وظیفه آب رسانی جهت شستشو را بر عهدا دارد.
  2. سوال: چرا ظرفشویی من ظرف ها را خوب نمی شوید؟
    پاسخ: برای شستشو خوب در درجه اول نیاز به استفاده از شوینده های متناسب می باشد.
  3. سوال: چرا آب از ظرفشویی بیرون می ریزد؟
    پاسخ: خرابی شیر برقی در ظرفشویی مهمترین عامل این مشکل است.
  4. سوال: علت سروصدا در حین کار ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: عوامل مختلفی ممکن است باعث سروصدا داخل ظرفشویی شود .برخورد بازو های آب پاش یکی از عمده دلایلی است که به دلیل عدم تنظیم آنها ایجاد می شود.
  5. سوال: دلیل خشک نشدن ظروف پس از اتمام شستشو چیست؟
    پاسخ: ممکن است به دلیل عدم تخلیه کامل آب که به دلیل خرابی پمپ و ترموستات به وجود می آید این مشکل رخ دهد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39266.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

با موبایل اقتصادی جدید ZTE بلید V9 آشنا شوید

شنیده‌ها حاکی از این است که شرکت چینی ZTE قصد دارد نسل بعدی موبایل بلید را با نام V9، هفته‌ی بعد در نمایشگاه بین‌المللی CES 2018 رونمایی کند. موبایل اقتصادی جدید ZTE بلید V9 نام‌دارد و ...

شنیده‌ها حاکی از این است که شرکت چینی ZTE قصد دارد نسل بعدی موبایل بلید را با نام V9، هفته‌ی بعد در نمایشگاه بین‌المللی CES 2018 رونمایی کند. موبایل اقتصادی جدید ZTE بلید V9 نام‌دارد - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - و از سیستم عامل - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - اندروید 8.0 اوریو بهره می‌برد. - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - اندازه‌ی صفحه نمایش - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - این موبایل ۵.۷ اینچ با نسبت تصویر ۱۸:۹ - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - خواهد بود و رزولوشنی برابر با ۲۱۶۰ در ۱۰۸۰ پیکسل دارد.

همچنین موبایل یاد - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - شده به دوربین اصلی دوگانه با لنزهای ۱۶ و ۵ مگاپیکسلی مجهز - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - شده است. ضمن اینکه سنسور اثر انگشتی در بدنه‌ی پشتی - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - این محصول تعبیه شده و دوربین سلفی آن ۱۳ مگاپیکسلی خواهد - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - بود.

تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی

V9 به چیپست - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - اسنپدراگون 450 با چهار هسته‌ی پردازشی با فرکانس پردازش ۱.۸ گیگاهرتز مجهز شده که با توجه به مدل‌های مختلف این محصول به ترتیب - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - از ۲، ۳ یا ۴ گیگابایت رم به همراه ۱۶، ۳۲ و ۶۴ گیگابایت - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - حافظه‌ی داخلی بهره خواهد برد.

ZTE Blade V9 درگاه دو سیم‌کارته‌ی هیبریدی و جک هدفون ۳.۵ میلیمتری خواهد داشت. همچنین - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - این مدل که از پورت میکرو USB نیز برای شارژ شدن استفاده می‌کند به باتری با ظرفیت ۳۲۰۰ میلی آمپر - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - ساعت مجهز شده و قرار است در دو رنگ مشکی و طلایی عرضه - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone