🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر شیرگاه استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر شیرگاه استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت خرابی پمپ اکوبابل چه میتواند باشد؟
    پاسخ: نوسانات برق و درست عمل نکردن برد از عوامل خرابی پمپ اکوبابل باشد.
  2. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، ماشین لباسشویی مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد ماشین لباسشویی شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  3. سوال: به چه علت موقع روشن شدن لباسشویی فیوز میپرد؟
    پاسخ: اتصالی برق و نوسان برق و آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی دستگاه میتواند عامل پریدن فیوز باشد.
  4. سوال: چرا موتور لباسشویی جرقه میزند؟
    پاسخ: خرابی کلکتور یا ذغال و سیم پیچ موتور باعث جرقه زدن موتور لباسشویی شود.
  5. سوال: آیا میتوان از لباسشویی به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: نیازمند است بعد از استفاده از یک برنامه لباسشویی، به مدت 15 دقیقه به لباسشویی استراحت داد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25205.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

بلومبرگ: اپل از ماه آینده تولید انبوه آیفون ارزان قیمت جدیدی را آغاز می کند

احتمال دارد که اپل به زودی از یک آیفون جدید ارزان قیمت رونمایی کند. طبق گزارشی که بلومبرگ در این باره منتشر کرده است تامین کنندگان این غول تکنولوژی آمریکایی به زودی زود (حداکثر ماه ...

احتمال دارد که اپل به زودی از یک آیفون جدید ارزان قیمت رونمایی کند. طبق گزارشی که بلومبرگ در این باره منتشر کرده است تامین کنندگان این غول تکنولوژی آمریکایی به زودی زود (حداکثر ماه آینده) فرایند مونتاژ یک مدل آیفون اقتصادی را آغاز خواهند کرد که بعد از آیفون SE در نوع خود اولین است.

علاوه بر این آنطور که گزارشات نشان می دهند اپل در نظر دارد از یک محصول سخت افزاری تازه در اسفندماه رونمایی کند. شایعات و پیش بینی - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر شیرگاه استان مازندران - ها در مورد عرضه قریب الوقوع یک آیفون ارزان قیمت از سال ۲۰۱۹ قوت گرفت و برخی - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر شیرگاه استان مازندران - از این ارزیابی ها را مینگ-چی کو مطرح کرده بود که سابقه - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر شیرگاه استان مازندران - درخشانی در پیش بینی عملکرد اپل دارد.

کو و بلومبرگ پیشتر گزارش داده بودند که آیفون ارزان قیمت بعدی اپل ظاهری شبیه به آیفون 8 خواهد داشت و به نمایشگر ۴.۷ اینچی مجهز می گردد. همچنین گفته شده بود که این گوشی به چیپ A13 شرکت سازنده اش مجهز می شود که پیشتر در آیفون 11 نیز - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر شیرگاه استان مازندران - شاهد استفاده از آن بوده ایم. براساس گزارش جداگانه دیگر از بلومبرگ، اپل اخیرا از شرکای خود خواسته که به خاطر افزایش تقاضای بیشتر از حد انتظار برای آیفون 11 مقدار تولید این چیپست - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر شیرگاه استان مازندران - را بالا - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر شیرگاه استان مازندران - ببرند که به باور برخی علت اصلی می تواند به تولید انبوه آیفون 11 مربوط باشد.

اما بلومبرگ علاوه بر - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر شیرگاه استان مازندران - اشاره به ابعاد و چیپست مورد استفاده در آیفون مورد بحث اعلام نموده که دکمه هوم این گوشی مجهز به تاچ آی دی خواهد بود و خبری از فیس آی دی اپل در آن نیست. البته هنوز مشخص نیست که نام این گوشی آیفون SE 2 خواهد بود یا خیر اما روشن است که بازار مقصد برای آن کشورهای - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر شیرگاه استان مازندران - در حال توسعه خواهند بود؛ یعنی جایی که گوشی های اندرویدی اقتصادی به وفور یافت می شوند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone