🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر بندر انزلی استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر بندر انزلی استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: به چه علت موقع روشن شدن لباسشویی فیوز میپرد؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی مانند اتصالی برق، آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی و نوسانات برقی باعث پریدن فیوز میشود.
  2. سوال: وظیفه سنسور سطح اب لباسشویی چیست؟
    پاسخ: سنسور سطح آب مقدار آب موجود در دیگ را برای عمل شستوشو بررسی میکند.
  3. سوال: دلایل نشتی آب در لباسشویی را نام ببرید؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، خرابی اتصالات، خرابی لاستیک دور درب، خرابی جاپودری و... میتواند باعث نشتی آب در دستگاه باشد.
  4. سوال: علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی المنت که باعث گرم نشدن اب میشود، عدم استفاده از مایع مناسب،خرابی پمپ تخلیه ، برنامه نامناسب از علت های تمیز نشدن لباسها در لباسشویی می باشد.
  5. سوال: علت لرزش بیش از حد لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تراز نبودن محل نصب لباسشویی یا خرابی وزنه و کمک و پایه و شفت لباسشویی ممکن است در زمان خشک کردن باعث ایجاد لرزش و صدا در لباسشویی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25209.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

ساخت ایستگاه فضایی بین المللی با لگو و ارسال آن به فضا [تماشا کنید]

کمپانی LEGO از کیت ایستگاه فضایی بین المللی رونمایی کرد. این کیت از 864 قطعه تشکیل شده و به پاس خدمات دو دهه ای این ایستگاه ساخته شده است. این شرکت در اقدامی تبلیغاتی و ...

کمپانی LEGO از کیت ایستگاه فضایی بین المللی رونمایی کرد. این کیت از 864 قطعه تشکیل شده و به پاس خدمات دو دهه ای این ایستگاه ساخته شده است. این شرکت در اقدامی تبلیغاتی و جالب، لگو را پس از تکمیل شدن به جو زمین فرستاد.

کیت ایستگاه فضایی بین المللی شامل پلتفرم، شاتل فضایی، ماهواره جداشدنی و دو فضانورد کوچک بوده و برای افراد 16 سال به بالا ساخته شده است.

در این کیت نیز همانند دیگر محصولات لگو، شاهد توجه زیاد به جزئیات هستیم و قسمت های مختلف آن از جمله هشت پنل خورشیدی، فضاپیما و فضانوردان با دقت بسیار طراحی شده اند. عرض این کیت پس از تکمیل شدن 49 سانتی متر می شود. لگو برای ساخت این کیت از متخصصین ناسا مشورت گرفته تا محصول - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر بندر انزلی استان گیلان - نهایی هر چه بیشتر به نمونه واقعی نزدیک شود.

تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر بندر انزلی استان گیلان

کمپانی لگو در اقدامی جالب این کیت را به کمک - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر بندر انزلی استان گیلان - بالن هواشناسی به جو ارسال کرد تا به ایستگاه واقعی نزدیک - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر بندر انزلی استان گیلان - شود. لگو پیش از این، ست راکت ساترن 5 و ماه نشین مأموریت آپولو را نیز روانه بازار کرده بود.

تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر بندر انزلی استان گیلان

لگوی ایستگاه فضایی بین المللی از اول فوریه (12 بهمن) با قیمت - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر بندر انزلی استان گیلان - 69 دلار به بازار عرضه خواهد شد.

جالب است بدانید از دهه 90 میلادی تاکنون بیش از 87 میلیارد دلار برای ایستگاه فضایی بین المللی هزینه شده است. این ایستگاه سال 1998 به فضا پرتاب شد و در - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر بندر انزلی استان گیلان - واقع یک آزمایشگاه است که در ارتفاع 330 تا 435 کیلومتری و با سرعت 28 هزار - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر بندر انزلی استان گیلان - کیلومتر در ساعت دور زمین گردش می کند و حداقل تا سال 2030 به فعالیت ادامه خواهد داد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone