🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر سنندج استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر سنندج استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: بابت تعمیر لباسشویی چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: ماشین لباسشویی باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: نقش میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: وظیفه میکروسوییچ قفل کردن در و جلوگیری از باز شدن در درهنگام شستوشو است.
  3. سوال: وظیفه سه نظام در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: انتقال حرکت چرخشی موتور به آبکش وظیفه سه نظام در لباسشویی است.
  4. سوال: روش جرمگیری لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پودر جرمگیری را داخل دستگاه ریخته و برنامه یکساعت و نیمه را اجرا میکنیم و سپس فیلتر تخلیه را تمیز میکنیم.
  5. سوال: وظیفه سنسور سطح اب لباسشویی چیست؟
    پاسخ: سنسور سطح آب مقدار آب موجود در دیگ را برای عمل شستوشو بررسی میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25195.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

معرفی «نشان پرداخت» و «نشان بانک»؛ حرکت بانک ملی و آپ برای بانکداری دیجیتال

آپ و بانک ملی از محصولات «نشان بانک» و «نشان پرداخت» رونمایی کردند؛ دو محصولی که به باور مدیران دو مجموعه، می‌تواند گامی بزرگ به سمت بانکداری دیجیتال باشد. به گزارش دیجیاتو، نشست مطبوعاتی آپ ...

آپ و بانک ملی از محصولات «نشان بانک» و «نشان پرداخت» رونمایی کردند؛ دو محصولی که به باور مدیران دو مجموعه، می‌تواند گامی بزرگ به سمت بانکداری دیجیتال باشد.

به گزارش دیجیاتو، نشست مطبوعاتی آپ و بانکی ملی در رویداد «ملی - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر سنندج استان کردستان - شو ۳» (رونمایی از فناوری‌های بانک ملی) - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر سنندج استان کردستان - برگزار شد و در آن از «نشان بانک» و «نشان پرداخت» رونمایی شد؛ دو محصولی که بانکداری - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر سنندج استان کردستان - را به گوشی موبایل مشتریان می‌آورند.

در این رویداد، «مسعود خاتونی» - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر سنندج استان کردستان - معاون فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات بانک ملی ایران با تاکید بر اینکه دو کلمه آشنا در کنار هم قرار گرفته‌اند تا یک محصول جدید و نوین را خلق کنند، گفت: «سه دهه است که بانک‌ها به حوزه بانکداری الکترونیکی روی آورده‌اند؛ دهه اول دوران اتوماسیون بود و دهه دوم ورود به فضای بیرون شعبه و دهه سوم متعلق به دوران هوشمندسازی بود. دوران چهارم که الان در آن به سر می‌بریم دوران اقتصاد دیجیتال و بانکداری دیجیتال است و نشان بانک و نشان پرداخت آغاز گام اصلی این دوره است.»

«نشان پرداخت» یک روش دریافت و پرداخت پول است - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر سنندج استان کردستان - که در آن شما بدون نیاز به دستگاه - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر سنندج استان کردستان - کارتخوان، کارت بانکی - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر سنندج استان کردستان - و حتی پول - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر سنندج استان کردستان - نقد تراکنش خود را انجام خواهید داد. از سوی دیگر «نشان بانک» به مشتری اجازه می دهد در یک فضای مجازی، حضور خود را در شعبه بانک تجربه کرده و امور بانکی را خودش مدیریت کند.

تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر سنندج استان کردستان

به گفته خاتونی، بانک ملی هدفی را نشانه گرفته و نشان - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر سنندج استان کردستان - پرداخت همان هدف است؛ هدفی که می‌خواهد اپلیکیشن‌های بانکی را به مرحله‌ای جدید ببرد. خاتونی تاکید دارد که امروز حدود ۸۷ درصد تراکنش‌ها به صورت غیرحضوری است و ۱۳ درصد کارها در داخل شعبات صورت می‌گیرد و نشان بانک می‌خواهد این آمار سیزده درصدی را کاهش دهد:

«در کنار همه - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر سنندج استان کردستان - ابزارهای الکترونیکی که بانک ملی تدارک دیده، نشان پرداخت می‌خواهد امور بانکی چون نیاز به دسته چک، افتتاح حساب و دیگر کارها را به صورت آنلاین و با امنیت کامل انجام دهد. در واقع همه امور و فرایندی که مستلزم حضور مشتری در بانک است تحت نشان بانک - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر سنندج استان کردستان - در طول هفته و به طور ۲۴ ساعته در گوشی مشتری - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر سنندج استان کردستان - خواهد بود.»

خاتونی تاکید دارد که در این حالت مشتری خودش رییس و معاون - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر سنندج استان کردستان - شعبه است. معاون فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات بانک ملی ایران می‌گوید که آنها هیچ مدل درآمدزایی خاصی برای این ویژگی در نظر نگرفته‌اند و آن را نوعی خدمت ملی می‌دانند؛ همانطور که برای کارت به کارت آنلاین (که برای بار اول توسط بانک ملی ایجاد شد) درآمدزایی در نظر نداشتند.

خاتونی به تعداد کارتخوان‌های موجود در کشور اشاره کرد و گفت: «بیش از ۷ میلیون - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر سنندج استان کردستان - کارتخوان در کشور داریم که ۱۱ میلیارد در کشور ارزبری دارند. ما می‌خواهیم این فضا را تغییر دهیم.»

در نشان بانک و نشان پرداخت، از ابزارهای احزار هویتی مانند ثبت احوال و سامانه شاهکار استفاده می‌شود و«مهدی شهیدی» قائم‌مقام مدیرعامل شرکت آسان ‌پرداخت تاکید دارد که این موارد امنیتی به زودی در آپ به - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر سنندج استان کردستان - درجه بالاتری خواهند رسید چرا که خدمات داخل اپلیکیشن تبدیل به خدماتی حیاتی شده که باید با اطمینان بیشتری صورت پذیرند. او با اشاره به ششصد هزار پذیرنده در سراسر کشور که نشان پرداخت را پذیرش می‌کنند گفت که نشان پرداخت یک دستگاه پوز برای هر ایرانی است که در گوشی او قرار دارد.

تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر سنندج استان کردستان

به گفته شهیدی آنها می‌توانند همکاری صورت گرفته با - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر سنندج استان کردستان - بانک ملی که از طریق اپ ایجاد شده را با هر بانک دیگری در کشور نیز پیاده سازی کنند و نوید این موضوع را می‌دهد که در صورت همکاری بانک‌ها، گستره این خدمات بیشتر و بیشتر خواهد شد. شهیدی معتقد است که در خدمات بانکی آپ احراز هویت واقعی انجام می‌شود و می‌گوید که امنیت این اپلیکیشن در روزهای آتی بیشتر خواهد شد: «شاید از مشترک بخواهیم که اینترنت وای‌فای را قطع کند و روی دیتا برود. ما باید مطمئن باشیم که سرویس را درست و به شخص درستی ارائه می‌کنیم.»

شهیدی می‌گوید که نمی‌تواند ابعاد تجاری این همکاری را باز کند - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر سنندج استان کردستان - ولی منکر این موضوع نمی‌شود که این همکاری برای دو طرف - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر سنندج استان کردستان - منافعی در بر دارد: «برخلاف کارت به کارت که دو سال است در آپ کار می‌کند و هیچ سودی برای ما به همراه نداشته؛ این قابلیت مدل‌های درآمدزایی خاصی برایمان دارد هر چند بیشتر از آن به فکر اعتباری هستیم که با این فرایند به دست می‌آوریم. ما دوست داریم هر ایرانی یک حساب فعال بانکی ملی داشته باشد و برای رسیدن به این امر مستقیم تبلیغ نمی‌کنیم، بلکه خدماتی را ارائه می‌دهیم که جمعیت را به سمت استفاده از حساب‌های این بانک ببرد.»

تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر سنندج استان کردستان

«بهرنگ فاطمی» معاون فروش آپ نیز با اشاره به این موضوع که نشان پرداخت و نشان بانک می‌توانند بانکداری خرد را در دست بگیرند تاکید می‌کند که این پلتفرم می‌تواند در کل شبکه بانکی کشور تحقق یابد. فاطمی همچنین می‌گوید اگر در هنگام کار با این دو محصول با خطا - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر سنندج استان کردستان - مواجه شویم، به این سبب است که به هر دلیلی مساله مهم احراز هویت برای آپ عملی نشده است.

مسئولان آپ در پاسخ به این سوال دیجیاتو. مبنی بر اینکه آیا احراز هویت فقط با تطابق سیم‌کارت و گوشی عملیاتی خواهد شد - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر سنندج استان کردستان - یا خیر می‌گویند: «مساله احراز هویت مساله خطرناکی است و برای آنکه بتوانیم به احراز هویت واقعی و صد در صدی دست یابیم؛ - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر سنندج استان کردستان - بعد از پر کردن فرم‌های اولیه در نشان بانک به مشتری می‌گوییم که یک بار برای همیشه مراجعه حضوری به بانک داشته باشد تا مبادا مشکلی پیش بیاید. این اتفاق یک بار فقط رخ خواهد داد - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر سنندج استان کردستان - و به خاطر امنیت خود مشتری خواهد بود.»

در همین راستا معاون فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات بانک ملی ایران به دیجیاتو می‌گوید که مشتریان می‌توانند در ساعات اداری به بانک‌ها مراجعه کنند و در ساعات غیر اداری به کیوسک‌های بانک ملی و اطمینان خاطر می‌دهد که این فرایند یک بار تکرار خواهد شد و پس از آن همه امور مبتنی بر وب خواهد بود.

تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر سنندج استان کردستان

در ادامه این مراسم وزیر اقتصاد کشورمان نیز از خدمات بانک ملی در راستای تحقق بانکداری دیجیتال تقدیر و تشکر نمود و گفت: «کوتاه کردن مسیر دستیابی به این مهم بدون به کارگیری فناوری های نوین میسر نخواهد بود. باید دانش بنیان کردن و بهره مندی از فناوری های نوین در کنار تامین مالی در این مسیر مورد توجه باشد. - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر سنندج استان کردستان - بانک ملی ایران به عنوان یکی از بانک های پیشرو در کشور در تمام اقصی نقاط کشور شعبه دارد و این بانک بهترین جا برای همین کار است.»

به گفته «فرهاد دژپسند» اگر از اقتصاد هوشمند استفاده - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر سنندج استان کردستان - شود 20 تا 25 درصد هزینه های بانکداری و 13 درصد هزینه های خلق محصولات مالی جدید کاهش می‌یابد و در مقابل بانک های بهره مند از اقتصاد هوشمند با رشد 17 درصدی درآمد مواجه خواهد شد.

گفتنیست در این همایش جدا از محصولات نشان پرداخت و نشان بانک از دو محصول جدید دیگر بانک ملی با نام «نئو همراه بام» (نسخه جدید با ویژگی‌ها و طراحی مدرن سامانه بام) و «هپ» (محصول آموزش محور کودکان بانک - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر سنندج استان کردستان - ملی) نیز رونمایی شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر آذر نوشته شده درتاریخ 1402/08/20
بچه ها سایت ***** لباسشویی آریستون AR6F 105 EX شما را با کمترین قیمت و بهترین گارانتی در محل شما تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone