🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر اردبیل استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر اردبیل استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه سنسور سطح اب لباسشویی چیست؟
    پاسخ: سنسور سطح آب مقدار آب موجود در دیگ را برای عمل شستوشو بررسی میکند.
  2. سوال: به چه علت موقع روشن شدن لباسشویی فیوز میپرد؟
    پاسخ: اتصالی برق و نوسان برق و آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی دستگاه میتواند عامل پریدن فیوز باشد.
  3. سوال: علت نچرخیدن لباسشویی چیست؟
    پاسخ: نچرخیدن لباسشویی به عوامل متعددی از جمله خرابی موتور، تسمه، شفت، بلبرینگ، برد و... دارد که باید توسط تعمیرکار متخصص لباسشویی بررسی گردد.
  4. سوال: خرابی دیگ لباسشویی به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: دلایل مختلفی برای خرابی دیگ میتوان اشاره کرد که جرم گرفتن دیگ و گذاشتن بار زیاد در لباسشویی میتواند عامل خرابی باشد.
  5. سوال: نحوه تمیز شدن لباسها در لباسشویی چگونه است؟
    پاسخ: ترکیب شدن مایع تمیز کننده با آب و غوطه ور شدن لباس ها در آن و چرخش لباس ها، باعث تمیزی لباس میشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25198.html
۷ اسفند ۱۴۰۱


رونمایی از برند ایرانی «یونیوو» در نمایشگاه الکامپ مشهد

شرکت «بهین تکنولوژی» در بیست و دومین نمایشگاه بین المللی الکامپ مشهد از برند ایرانی «یونیوو» رونمایی کرد. شرکت بهین تکنولوژی که در سال ۱۳۷۱ کار خود را آغاز کرد، توانست با استفاده از تجربه ...

شرکت «بهین تکنولوژی» در بیست و دومین نمایشگاه بین المللی الکامپ مشهد از برند - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر اردبیل استان اردبیل - ایرانی «یونیوو» رونمایی کرد. شرکت بهین تکنولوژی که در سال ۱۳۷۱ کار خود را آغاز کرد، توانست با استفاده از تجربه ۲۷ ساله خود برند ایرانی یونیوو را تولید و عرضه کند.

بهین تکنولوژی در - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر اردبیل استان اردبیل - برند یونیوو با تمرکز بر محصولات خاصی چون مینی پی سی، آل این وان و مانیتور و استند محصولات قابل رقابت با نمونه های جهانی را به همراه - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر اردبیل استان اردبیل - خدمات مناسب تولید و عرضه می کند. این مجموعه در نمایشگاه الکامپ مشهد 11 محصول از یونیوو شامل سه کامپیوتر - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر اردبیل استان اردبیل - یکپارچه (All-in-One)، دو مانیتور، ۵ مینی پیسی و یک استند را رونمایی کرد. آل این وان های یونیوو در سه مدل AIO Ua225، AIO Ua240 و AIO Ua 110 است و مانیتورهای آن هم در دو مدل UM24700 و UM22800 ارائه شده‌اند.

تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر اردبیل استان اردبیل

این شرکت مونتاژ و عرضه اولین کامپیوترهای خود را با پردازنده های SX  و DX در سال ۱۳۷۲ کلید زد - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر اردبیل استان اردبیل - و از سال ۱۳۷۳، فعالیت خود در زمینه اجرای پروژه های شبکه، فروش تجهیزات جانبی و عضویت در شورای عالی انفورماتیک را گسترش داد و توانست به زودی پس از آن مجوز تولید کامپیوتر و UPS و موس و کیبورد را - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر اردبیل استان اردبیل - از سازمان صنایع و معادن استان تهران دریافت کند.

اقدامات بهین تکنولوژی در همین سطح خلاصه - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر اردبیل استان اردبیل - نشد و - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر اردبیل استان اردبیل - این شرکت، اولین مرکز سرویس - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر اردبیل استان اردبیل - و خدمات و پشتیبانی نوت بوک و کامپیوترهای شخصی به نام گارانتی بهین را در سال 1381 راه اندازی کرد. این مجموعه در همان - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر اردبیل استان اردبیل - سال به عضویت انجمن شرکت های انفورماتیک - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر اردبیل استان اردبیل - نیز درآمد.

تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر اردبیل استان اردبیل

بهین تکنولوژی همچنان به گسترش فعالیت های خود ادامه داد و توانست در سال ۱۳۸۲ به فروش محصولات Fujitsu-Siemens  (محصول مشترک آلمان و ژاپن) شامل انواع نوت - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر اردبیل استان اردبیل - بوک و سرور با گارانتی بهین بپردازد. ۵ سال پس از آن، این مجموعه به تولید کننده تبدیل شد و احداث کارخانه بهین در شهرک صنعتی عباس آباد را کلید زد.

دریافت نمایندگی رسمی محصولات Zero Client و Thin Client از کمپانی معتبر Atrust تایوان وLenovo (IBM) در زمینه Laptop، Tablet و AIO نیز در سال ۱۳۹۰ یکی دیگر از موفقیت های بهین تکنولوژی بود اما این موفقیت به همین جا ختم نشد و این - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر اردبیل استان اردبیل - شرکت در سال ۱۳۹۳ نمایندگی رسمی اسپیکرهای بلوتوثی Divoom و پاوربانک های Romoss را نیز دریافت کرد.

تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر اردبیل استان اردبیل

دریافت نمایندگی رسمی از کمپانی Lexar در زمینه USB flash و MicroSD نیز در سال ۱۳۹۴ توسط این - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر اردبیل استان اردبیل - مجموعه رقم خورد و در نهایت گواهینامه نمایندگی انحصاری - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر اردبیل استان اردبیل - محصولات روموس در ایران نیز در یک سال بعد از آن از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت برای این شرکت صادر - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر اردبیل استان اردبیل - شد.

ارایه گارانتی بهین برای - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر اردبیل استان اردبیل - محصولات تبلت، آل این وان، مانیتور، پی - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر اردبیل استان اردبیل - سی با نشان تجاری Dell، محصولات تبلت، آل این وان، مانیتور، پی سی، مینی پی سی، لوازم جانبی با نشان تجاری Lenovo، محصولات لپ تاپ، تبلت، آل این وان، مانیتور، پی سی، مینی پی سی، لوازم - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر اردبیل استان اردبیل - جانبی با نشان تجاری - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر اردبیل استان اردبیل - Fujitsu، محصولات تین کلاینت و زیر وکلاینت با نشان تجاری ATRUST و محصولات جانبی با نشان تجاری Lexar آخرین اقدام بهین تکنولوژی در محصولات خارجی تا کنون محسوب می - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر اردبیل استان اردبیل - شود.

تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر اردبیل استان اردبیل

در نهایت نیز کارخانه بهین تحت عنوان «صنایع بهین» در - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر اردبیل استان اردبیل - سال 1396 فعالیت خود را آغاز کرد و تولید AIO و miniPC با برند Univo را کلید زد. در حال حاضر نیز بهین - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر اردبیل استان اردبیل - تکنولوژی به عنوان یک تولید کننده داخلی در زمینه - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر اردبیل استان اردبیل - محصولات IT، قدرت تولید مینی پی سی ، آل این وان، مانیتور و استند ایرانی در حد رقابت با برندهای خارجی را داراست.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone